Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan varastaisi esim. perheyritykseltä, kaupasta, yksityishenkilöltä jne.

Vierailija
04.01.2024 |

Olen saanut ison perinnön isovanhemmiltani.

Lisäksi tein 10 vuotta sitten konkurssin ja

siirsin omaisuuteni sukulaisten nimiin.

Veroja en oo juurikaan maksaanut , mutta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo veronkierto ole juurikin heikoimmilta rahan ryöstämistä?

Päätit sitten aueta asiasta täällä?

Vierailija
2/2 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ KOPIO TEKSTISTÄ ; JOKA INSPIROI KYSELYN, oli niin uskomatonta hh..evosensontaa , et piti tehdä kysely.ap

Itse olen todistetusti Mensan jäsen (ei nettitesti, vaan paperinen livekoe) jonka lisäksi pääsin oikeustieteelliseen ensiyrityksellä ilman preppauskurssia.

En silti ole ollut palkkatöissä päivääkään elämässä, ellei kesätöitä 15-vuotiaana lasketa. Olen nyt 35v.

Olen elänyt perinnöllä ja sitä ennen yrityslainoilla usealta eri laitokselta ilman aikomustakaan tehdä matalakatteista raskasta työtä kyseisellä alalla, laitoin siis yrityksen vuoden sisällä konkurssiin ilman että mitään liikevaihtoa kertyi. Summa oli sen verran hyvä että sen takia kannatti menettää luottotiedot ja hävittää omaisuus velkojien ulottumattomiin.

Koska kyseessä velkomusasia eikä rikosoikeudellinen asia, ei mitään seuraamuksia koskaan tullut. Ulosotot vanhenivat koska tein jo 12 vuoden kohdalla "varattomana" nollamaksusuunnitelman. Kaikki mahdollinen omaisuus on tuttujen tai perheen nimissä.

Minulla ei siis ole mitään niitä ihmisiä vastaan jotka tekevät arvokasta työtä esim. sote-alalla, opettajina jne., mutta valtaosa työstä on yksinkertaisesti turhaa ja sielua tappavaa.

Olen elänyt hyvän ja yltäkylläisen elämän ja ainoana kärsijänä on ollut muutama upporikas luotottaja jotka kuittaavat nekin tappiot verovähennyksinä. Muutama vuosi sitten sain isovanhemmalta perinnön jonka turvin elän nyt, eli ei tarvitse enää kikkailla uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla