Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kolmannen lapsen, mutta milloin on oikea aika????

Vierailija
08.01.2007 |

Voiko lapsen tuloa noin vain paattaa ja pohtia etta ajoitus taytyisi olla taydellinen? Eihan se valttamatta onnistuisikaan silloin kuin raskautta eniten toivoisi. Mutta olen ihan ulalla milloin meille olisi oikea aika koettaa kolmatta lasta..

Esikoinen tayttaa pian 6v, nuorempi kesalla 3v. Esikoinen on jo koulussa, nuorempi aloittaa syksylla 2008 taysipaivaisen koulun. Itse teen talla hetkella kahta tyota, 7 paivaa viikossa, mies puolestaan etsii uutta tyota ja muutto tulee olemaan edessa ehkapa jo taman vuoden aikana, todennakoisesti jo syksyyn mennessa. Mutta kun mistaan ei voi olla varma ja en tieda mita haluaisin, ja en ehka viela haluaisi olla raskaana ja ja ja ja......

Vanhenen vain, aika rientaa, en haluaisi kauhean isoa ikaeroa 2 ja 3 lapsen valille, maksimissaan 5v. Mita tekisitte? Pitaisko vain relata ja katsoa mihin elama vie? Olen vain sellainen ihminen etta haluaisin etta mulla olisi jo aikaraja milloin tietaisin mita tapahtuu. Ymmartaakohan kukaan miten ajattelen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä täällä roikut. pikkarit pois ja sänkyyn. hopi hopi

Vierailija
2/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapsi nyt. Tai siis jättäkää ehkäisy pois ja lapsi tulee kun on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kolmonen.

Eli jos sitä oikeaa aikaa rupeaa odottelemaan, niin hups, kohta huomaat, ettei sitä tullutkaan.

Jos vauvatoive on yhteinen, niin ei muuta kuin puuhiin. Noinkin iso jo tuo edellinen.

Onnea elämään, miten sitten teetkin.

Vierailija
4/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei osaa sanoa milloin olisi se oikea aika. Pelottaisi vain raskaana ollessa muuttaa tuntemattomalle paikkakunnalle ja aloittaa kaikki alusta siella kun raskausaikana olisi mieluusti tutussa ja turvallisessa ymparistossa. Mutta ongelma on se etta enta jos emme muutakaan tana vuonna sitten sama olisi edessa ensi vuoden puolella.

Argh! ap

Vierailija
6/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sinuna NYT sen kolmannen.

Kun esikoinen ei ole vielä koulussa niin ehditte mukavasti turvalliseen paikkaan odottaa vauvaa (siis luultavasti ehtii syntymään??) ja muutto sitten koko porukan voimin uuteen paikkaan!!

Me löydettiin uusi paikka asua tuntemattomasta paikasta kun olin viimesilläni raskaana ja se oli ihan onnistunu muutto. Huomioitiin lapsia paljon että niillä on hyvä olla, kävi paljon tuttuja kylässä alkuun jne.

Kun esikoinen menee kouluun niin teillä on jo se vauva ja lapset on tottunu muuttuneeseen tilanteeseen?

Aika paljon muuttuvia asioita jos esikoinen menee kouluun, muutatte ja saatte vauvan samaan syssyyn..

Antaa mennä jos te molemmat vanhemmat haluatte kerran lasta ja se sopii kuvioon.

Vierailija
7/7 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nyt jo pelkäät muuttoa tuntemattomalle paikkakunnalle ja kaiken siellä aloittamista alusta. Mitä ihmeen pelkäämistä nyt Suomessa on muuttaa? Oman perheen kanssa? Ja muuttofirmaa voi ja kannattaa käyttää, silloin ei itse tarvitse kuin pyöritellä perusasiat. Tuollainen kamala epävarmuus ja asioiden liioittelu tarttuu kohta lapsiisikin, ehkä olisi siis parasta jättää lapset ihan kahteen vain... Vähän itseluottamusta peliin, kai te olette miehesi kanssa ihan aikuisia ihmisiä jotka osaavat itsenäisesti miettiä tällaiset asiat?