Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätöksen jälkeen olen saanut valtavasti kehuja ulkonäöstäni

Vierailija
04.01.2024 |

Tein kesällä päätöksen erota yli 20 vuoden avioliitosta. Hämmentävää miten tuo päätös, vaikka vielä asutaan saman katon alla, vaikutti minuun niin, että olen kuullut jo toistakymmentä kertaa ylitsevuotavia kehuja siitä kuinka säteilen ja näytän kauniilta.

En tiedä näytänkö kauniilta nyt, vai näytinkö ennen vain sitten todella huonolta. 

Mutta näköjään henkinen puoli näkyy ulkonäössä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama! Sain useita kommentteja siitä kuinka suorastaan hehkun! Kun kerroin että olen juuri eronnut niin ihmisten kasvot valahtivat. Ehkä se on vähän tabu kuitenkin. 

Vierailija
2/4 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain myös pitkästä liitosta eroamisen jälkeen paljon ulkonäkökehuja ja pillua. Tuli vähän yllätyksenä, koska eksä aina haukkui ulkonäköäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain myös pitkästä liitosta eroamisen jälkeen paljon ulkonäkökehuja ja pillua. Tuli vähän yllätyksenä, koska eksä aina haukkui ulkonäköäni.

Mua ei nyt sentään ole haukuttu, mutta seksuaalisesti olen ollut epäkiinnostava eikö ulkonäöä ole kehuttu.

Aikamoinen yllätys ollut, miten muualta satelee kiinnostusta ja kohteliaisuuksia 

Vierailija
4/4 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se. Itse olin jotenkin surkean ja surullisen näköinen ennen eroa. Työkaveri kerran kysyikin "itketkö sinä". En itkenyt, mutta näytin niin pahalta.

Eroon loppuivat myös jokapäiväiset päiväune. Mieli ja kroppa muuttui täysin. Rakastuin kun uudelleen ja kukoisti, ja kyllä niitä muita miehiä on saanut pois hätistää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän