Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varpaiden imeskely

Vierailija
04.01.2024 |

Uuden vuoden juhlien jälkeen lähdin aamuyöstä yhden miehen luokse nukkumaan. Nukkumaan, kun molemmat olimme sekä kännissä, että väsyneitä. Aamulla miehen vielä nukkuessa, kävin suihkussa. Tullessani takaisin miehen kylpytakissa, mies nousi ylös, ja katsoi jalkojani aika himokkaasti. Ajattelin, että yöllä väliin jäänyt paneskelu saa toisen tilaisuuden. Ollessani sängyllä, mies meni lattialle polvilleen, ja alkoi pussailla mun jalkapohjia. Se kutitti, mutta tuntui ihan hyvältä. Sen jälkeen hän alkoi imeskellä mun varpaita, työntää kieltään mun varpaiden väliin, ja Ensimäistä kertaa törmäsin mieheen, joka oli ihan hulluna mun jalkojen nuolemiseen, varpaiden imeskelyyn ja työntämään kieltä varpaiden väliin. Pakko myöntää, että alun "mitä **ttua" fiiliksen jälkeen se tuntui oikeastaan tosi kiihottavalta. Se oli ensimäinen kokemukseni miehestä, jolle tuntui olevan kaikkein parasta vain nuolla ja imeä mun varpaita. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen orgasmin sait kieli varpaan välissä??

Vierailija
2/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen orgasmin sait kieli varpaan välissä??

Meillä tulee orkut kieli jalkojen välissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä tykkään nuoleskella naisen varpaita, ja se voi olla nautintoa enemmän minulle kuin naiselle. Joskin ne naiset joilla on kauniit jalat, ja antavat imeskellä varpaitaan, tuntuvat kyllä nauttivan ja kiihottuvan siitäkin. Nainen voi myös siirtää jalkansa erilleen, ja sanoa, että nuole välillä tästä välistä 😛

Vierailija
4/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Niin varmasti, tuntuu hyvältä aina:

- Tutti?

- sormi?

- m#lkunpää?

Samaa. Samaa infantaaliaperusviettiä kuin kaikilla alle vuoden ikäisillä. Ihmislapsilla..

Niin varmasti tuntuu h y v ä l t ä ..?

Vierailija
5/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Niin varmasti, tuntuu hyvältä aina:

- Tutti?

- sormi?

- m#lkunpää?

Samaa. Samaa infantaaliaperusviettiä kuin kaikilla alle vuoden ikäisillä. Ihmislapsilla..

Niin varmasti tuntuu h y v ä l t ä ..?

Minä haluaisin sellaisen naisen jolla olisi sellainen infantaaliperusvietti, että nauttisi kun saa imeskellä ja lutkutella mun m#lkunpäätä. Ja varmasti, se tuntuisi hyvältä aina.

Vierailija
6/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaiden imeskelystä en tiedä, mutta yksissä juhlissa nainen vei etusormeni suuhunsa ja alkoi imemään sitä. En tiedä oliko se pelkästään se mitä tunsin etusormessani kun sitä imettiin, vai oliko putkiaivoni jo laittaneet jotain muuta sormeni tilalle, mutta aika hiton kiihottavaa se oli.

Vierailija
7/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata naisen, joka omistaa nätit varpaat ja tykkäisi niiden hyväilystä, imeskelystä. Olen siisti tasokas 60v mies.

Vierailija
8/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi poikaystäväni tykkäsi nuolla ja imeskellä varpaitani. Hän halusi kyllä nuolla mua ihan joka paikasta

Vierailija
9/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä tilanteessa, jossa kauan himoitsenani naapurin yh-opettajatar seisoi aamutakissa ja varvassandaaleissa edessäni niin, että hänen jalkateränsä olivat kasvojeni tasolla noin metrin päässä. Katseeni kiinnittyivät hänen varpaisiinsa, ne olivat erittäin kauniit ja hyvin hoidetut, lakatut kynnet kruunasivat kaiken. Siinä katsellessani mietin, tykkääkö hän siitä, kun varpaitaan imetään ja nuollaan, olisin ollut valmis vaikka samantien. Ja vähän muuhunkin...

Vierailija
10/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä tilanteessa, jossa kauan himoitsemani naapurin yh-opettajatar seisoi aamutakissa ja varvassandaaleissa edessäni niin, että hänen jalkateränsä olivat kasvojeni tasolla noin metrin päässä. Katseeni kiinnittyivät hänen varpaisiinsa, ne olivat erittäin kauniit ja hyvin hoidetut, lakatut kynnet kruunasivat kaiken. Siinä katsellessani mietin, tykkääkö hän siitä, kun varpaitaan imetään ja nuollaan, olisin ollut valmis vaikka samantien. Ja vähän muuhunkin...

Vierailija
11/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesällä tilanteessa, jossa kauan himoitsemani naapurin yh-opettajatar seisoi aamutakissa ja varvassandaaleissa edessäni niin, että hänen jalkateränsä olivat kasvojeni tasolla noin metrin päässä. Katseeni kiinnittyivät hänen varpaisiinsa, ne olivat erittäin kauniit ja hyvin hoidetut, lakatut kynnet kruunasivat kaiken. Siinä katsellessani mietin, tykkääkö hän siitä, kun varpaitaan imetään ja nuollaan, olisin ollut valmis vaikka samantien. Ja vähän muuhunkin...

Opettaja oli noussut auton katolle seisomaan ??

Vierailija
12/26 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän toisin päin. Vaimo pitää suuria jalkojani jotenkin erityisen miehekkäinä. Kamalaa kyytiä tulee, kun hän nuolla lutkuttaa varpaitani ja leveitä jalkapohjia samalla kädellään runkkaa henkenksä hädässä seisovaa kullia.

Vierailija
13/26 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän toisin päin. Vaimo pitää suuria jalkojani jotenkin erityisen miehekkäinä. Kamalaa kyytiä tulee, kun hän nuolla lutkuttaa varpaitani ja leveitä jalkapohjia samalla kädellään runkkaa henkenksä hädässä seisovaa kullia.

Ihan OK varmaan, mutta toisinpäin, eli nuolla lutkuttaisi kullia, ja hieroisi jalkapohjia samalla, olisi kyllä mun mieleen kivempi.

Vierailija
14/26 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan OK varmaan, mutta toisinpäin, eli nuolla lutkuttaisi kullia, ja hieroisi jalkapohjia samalla, olisi kyllä mun mieleen kivempi.

Vinkki on hyvä, mutta meillä on kyllä molemmin päin kokeiltu. Muna suussa-versiossa vaimo ei pääse kuitenkaan pääse yhteen mielipuuhaansa eli runkatessa ja jalkoja hoidellessa sättimään ja halveeraavaan lättäjalkaisuuttani. Myönnän, tuo nälviminen tuo lisäkiihotusta.

Vierailija
15/26 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettaja oli noussut auton katolle seisomaan ??

Jotenkin osasin aavistaa, että tuo hieman epätavallisesta kuulostava asetelma saattaa herättää ihmetystä. Ei ollut auton katolla, olin vain itse häneen nähden noin puolitoista metriä alempana. Tarkemmin en ala selittämään. ;)

Vierailija
16/26 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku mies joka kertoo fantasiansa. Jolla menee yli jo jalkafetissi. Näiden takia ketkä tykkää naisen jaloista (,ei koske kaikkia naisia). Niin pitävät friikkeinä kaikki joilla vähänkin jalat saattaa kiihotgaa

Vierailija
17/26 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kokenut tuollaista. Tuntu kivalta, koska tykkäsin kuumasta miehestä😁

Vierailija
18/26 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lakatut kynnet -> wanha nainen.

Vierailija
19/26 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kiihottavaa ja tuntuu hyvältä! Kerran on tullut vastaan mies, jolla oli selkeästi jalkafetissi. Tuli ihan kuningatar-olo kun se oli vieressäni lattialla, minä nojatuolissa istumassa. Onneksi jalkani olivat kunnossa ja puhtaat, nätiksi lakattu. En olisi muuten antanutkaan imeskellä.

Vierailija
20/26 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihan älyttömästi nuolla ja imeä naiseni varpaita ja jalkoja. Myös kantapäiden suukottelu ja nuoleminen on upeeta. Samalla on ihana runkata. Naiseni samalla lukee kirjaa kun nautin hänen jalkojen ihanuudesta. Hänellä on ihanan upeat jalat.