Varpaiden imeskely
Uuden vuoden juhlien jälkeen lähdin aamuyöstä yhden miehen luokse nukkumaan. Nukkumaan, kun molemmat olimme sekä kännissä, että väsyneitä. Aamulla miehen vielä nukkuessa, kävin suihkussa. Tullessani takaisin miehen kylpytakissa, mies nousi ylös, ja katsoi jalkojani aika himokkaasti. Ajattelin, että yöllä väliin jäänyt paneskelu saa toisen tilaisuuden. Ollessani sängyllä, mies meni lattialle polvilleen, ja alkoi pussailla mun jalkapohjia. Se kutitti, mutta tuntui ihan hyvältä. Sen jälkeen hän alkoi imeskellä mun varpaita, työntää kieltään mun varpaiden väliin, ja Ensimäistä kertaa törmäsin mieheen, joka oli ihan hulluna mun jalkojen nuolemiseen, varpaiden imeskelyyn ja työntämään kieltä varpaiden väliin. Pakko myöntää, että alun "mitä **ttua" fiiliksen jälkeen se tuntui oikeastaan tosi kiihottavalta. Se oli ensimäinen kokemukseni miehestä, jolle tuntui olevan kaikkein parasta vain nuolla ja imeä mun varpaita.
Kommentit (26)
Kuten ap, se tuntui ekan kerran ensin oudolta, mutta samaan aikaan kiihottavalta. Mies halusi muutenkin nuolla ja käyttää kieltään lähes joka paikassa vyötärön alapuolella.
Olen 52 vuotias mies ja vasta n. kolmekymppisenä aloin kiinnittää enemmän ja enemmän huomiota naisten jalkoihin. Ja pian tajusin olevani hulluna naisten jalkoihin ja minulla on jalkafetissi. Kesällä kun naisilla avonaisia kenkiä ym. niin aina vaistomaisesti tiirailen vartaat ja jalat. Jos kauniit jalat ja hoidetut kynnet, niin kiihoitun kyllä. Valkoiset kynnet tai ranskalainen pedikyyri saa minut kovaksi. On ihanaa nuolla ja imeä varpaita. Rakastellessa koskettelen ja hieron jalkoja. Kun nainen selällään jalat ylhäällä, minun olkapäillä saa siinä pumpatessa imeskeltyä varpaita. En ole vielä naiseen törmännyt joka ei olisi nauttinut kun nuollaan jalkoja. Aluksi yleensä hämmentyvät siitä, mutta kun alku hämmennys ohi niin tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 vuotias mies ja vasta n. kolmekymppisenä aloin kiinnittää enemmän ja enemmän huomiota naisten jalkoihin. Ja pian tajusin olevani hulluna naisten jalkoihin ja minulla on jalkafetissi. Kesällä kun naisilla avonaisia kenkiä ym. niin aina vaistomaisesti tiirailen vartaat ja jalat. Jos kauniit jalat ja hoidetut kynnet, niin kiihoitun kyllä. Valkoiset kynnet tai ranskalainen pedikyyri saa minut kovaksi. On ihanaa nuolla ja imeä varpaita. Rakastellessa koskettelen ja hieron jalkoja. Kun nainen selällään jalat ylhäällä, minun olkapäillä saa siinä pumpatessa imeskeltyä varpaita. En ole vielä naiseen törmännyt joka ei olisi nauttinut kun nuollaan jalkoja. Aluksi yleensä hämmentyvät siitä, mutta kun alku hämmennys ohi niin tykkäävät.
"Hermopäätteiden keskittyminen ihmisen jalkapohjaan ja varpeihin - ja mahdollisesti jalkojen tuntoaistimuksia käsittelevän aivoalueen ja sukupuolielinten tuntemuksia käsittelevän alueen läheisyydestä - sekä jalkojen nuolemisen että varpien imemisen aiheuttamat tuntemukset voivat olla miellyttäviä joillekin ihmisille. Samoin jalkapohjan hieronta voi myös tuottaa stimulaatiota". Lähde: https://en.wikipedia.org/wiki/Erogenous_zone#Feet_and_toes
"joillekin ihmisille" on inkluusiokieltä, se tarkoittaa "nuoria naisia, ensivuodosta jonnekin 25v ikään asti". Heillä kaikki ergeeniset vyöhykkeet ovat vielä toiminnallisia.
"stimulaatiota" tarkoittaa seksuaalista stimulaatiota.
Mulla on iho rikki varpaiden välistä.
Sinne vaan nuolemaan joo.
Hoida se iho kuntoon! Apteekista saa jalkasieneen lääkevoidetta.
Naiset monet tykkäävät miehen sormista.