Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hoitaja käyttää bentsodiatsepiinejä

Vierailija
04.01.2024 |

Tietääkö kukaan hoitajia joilla on käytössä säännöllinen bentsodiatsepiinilääkitys? 

Onko tällainen este toimia ammatissa koska se on riippuvuutta aiheuttava lääke.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla entisen esimieheni tai joku hänen agentti. 

Entinen esihenkilö piti minulle puhutteluja, kun kuuli minun käyttävän masennuslääkitystä avioeron jälkeen.

Hänen näkemyksen mukaan hoitoalalla työskentelevä ei saa käytää mitään psyyke/mielialalääkityksiä.

Koska tuolloinen esimies ei pitänyt minusta, aloitti hän minua kohtaan savustamisen joka päättyikin muutaman kuukauden kuluttua irtisanomiseeni.

Löysin uuden työn hoitoalalta jossa viimeiset 13 vuotta onkin vierähtänyt ja viihdyn työssäni. Mielialalääkitystä ei ole ollut viimeiseen 12 vuoteen. Poissaoloja näinä vuosina ollut 4 päivää Koronan vuoksi.

Moni alalla oleva kärvistelee ilman apua. Miksi se on parempi olla ilman lääkettä, jos sitä tarvitsee kuin käyttää lääkettä? Haittaahan ensimmäisestä tilanteesta on enemmän kaikille. Toki, jos lääke aiheuttaisi sivuvaikutuksia niin silloin tulisi osata jättäytyä työstä pois. 

Vierailija
22/23 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te aina kiusaatte ja haukutte hoitajia? Ihmisiä hoitajatkin ovat.

Realiteettien esiintuominen on sinusta kiusaamista ja haukkumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla entisen esimieheni tai joku hänen agentti. 

Entinen esihenkilö piti minulle puhutteluja, kun kuuli minun käyttävän masennuslääkitystä avioeron jälkeen.

Hänen näkemyksen mukaan hoitoalalla työskentelevä ei saa käytää mitään psyyke/mielialalääkityksiä.

Koska tuolloinen esimies ei pitänyt minusta, aloitti hän minua kohtaan savustamisen joka päättyikin muutaman kuukauden kuluttua irtisanomiseeni.

Löysin uuden työn hoitoalalta jossa viimeiset 13 vuotta onkin vierähtänyt ja viihdyn työssäni. Mielialalääkitystä ei ole ollut viimeiseen 12 vuoteen. Poissaoloja näinä vuosina ollut 4 päivää Koronan vuoksi.

Ei ole tällä esihlöllä mitään hajua ollut tilanteesta.

Asiatonta menettelyä.Tuolla perusteella potkut jos annettaisi kävisi kato vielä suuremmasti tältä alalta.

Sekä hoitajilla ja lääkäreillä on kipuja ja mt- häiriöitä, univaikeuksia ym joihin tarvitsevat lääkityksen pystyäkseen käymään töissä.

Kuten muissakin ammateissa olevilla.