Kuinka kallis käsilaukku sinulla on?
Kiinnostais tietää miten arvokkaita käsilaukkuja naiset käyttää?
Kommentit (81)
Taskut riittää. Jos jotain pitää kantaa, niin mielellään se kantoväline ei saisi painaa monta kiloa, kuten isot nahkalaukut.
Suomalainen Aarni laukku alle 300e.
Kallein laukkuni on nahkainen, kotimainen, kaunis Okay's -merkin laukku, joka maksoi 300€.
Pari noin satasen laukkua ja muutama kympin virkattu pikkulaukku. Olisi hirveää jos joutuisi kantamaan tavaroitaan jossain parin tonnin laukussa, ne ovat yleensä aika rumia, niissä on usein kantohihnana metalliketju joka on kylmä ja hiertää ja sitten joutuisi koko ajan vielä pelkäämään, että laukku tavaroineen varastetaan.
Noin parikymppiä maksoi aikoinaan, koska se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa eikä mun arvo riipu logosta enkä välitä materiasta.
En käytä käsilaukkuja. Joku itsetekemä tai saatu kierrätyskassi ajaa saman.asian.
Parhaillaan teen isoäidin kukista ensi kesäksi laukkua.
Suurin osa tavallisista ihmisistä ei varmaan edes tunnista minkä merkin kassia joku toinen kuskaa mukanaan. Ellei sitten ole kyse jonkun kauppaketjun muovikassista.
Vierailija kirjoitti:
Taskut riittää. Jos jotain pitää kantaa, niin mielellään se kantoväline ei saisi painaa monta kiloa, kuten isot nahkalaukut.
Musta on tosi ruman näköstä, jos on farkkujen taskut sullottu täyteen tavaroita. Etutaskut pullottaa tiukoista housuista, kun on lompakkoa, puhelinta, kuittitolloja, huulirasvaa, avaimet... Tapaa usein 20-30 vuotiailla nuorilla.
hahahaha ihana pinkki valtsun kassi!
Minulla on kaksi käsilaukkua, molemmat käytettyinä ostettuja, maksoivat 40 ja 70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vuittonin laukkuun säästin useamman vuoden. Kateellisia kommentoijia tulee vastaan jatkuvasti. Ne vaan piristää mun päivää.
No just! MIKSI ihmeessä ostit vauvan ripulipaskan värisen laukun kohokirjaimin. Yök.
t. Pena64
Käytän olkalaukkuja ja reppuja, en sellaisia kädessä roikutettavia varsinaisia lyhythihnaisia käsilaukkuja. Yhtään en ole itse ostanut vaan aina saanut jostain kun jollain muulla ei ole enää ollut tarvetta ja on luopunut laukusta. Nyt meinasin jo itse ostaa uuden olkalaukun kun vanha hajosi, mutta sainkin sukulaiselta kun hänellä oli ylimääräinen ja juuri sopivan kokoinen.
Furlan isompi, olikohan n. 300 e. Sitten Furlan pienempi, en muista hintaa. 150-200e?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinilla 1800€ käsiveska. Onko kallis?
vaimolla 500 €:n laukku, mutta hän ei olekaan sampanjasosialisti, ei ole varaa moiseen
Yhden marimekon Gratha-laukun olen ostanut lahjaksi. Maksoi n.300 euroa. Itsellä halvempia laukkuja. Olen eläkeläismummo.
Onko 5000 euron laukku parempi kuin 300 euron laukku? Miten?
Käytän pääsääntöisesti MK:n laukkuja, jotka ovat muutaman satasen hintaluokassa ja ne ovat HYVIN kestäviä. Ostan joka vuosi 1-2 uutta silkasta turhamaisuudesta, mutta entisissä ei ole mitään vikaa tai esteettisesti haittaavia kulumia. Joten kestävyys ei voi olla peruste ostaa luxuslaukku, kuten usein väitetään.
Gucci 800e. Ruma. Siis tosi ruma. Taisin olla psykoosissa sen ostaessani. Kerran olen käyttänyt; epäkäytännöllinen eikä mitenkään omaa tyyliäni. Veska vanhensikin parikyt vuotta. Nyt olen tunkenut sen komeron nurkkaan...uh.
Mä käytän lähes yksinomaan hameita, ja tosi harvassa on taskut. Niinpä laukussa on lompakko, puhelin, avaimet, huulirasva, nenäliinat, survival pack jossa särkylääkkeet ja tamponit, ja bussikortti. Ja laukku on crossbody, jotta kädet jäävät vapaaksi, mäkin tarvitsen niitä.