Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näillä keleillä tarvitsisin paremman talvitakin

Vierailija
03.01.2024 |

oma talvitakkini on tähän asti riittänyt, mutta nyt olen huomannut, että vielä joku lämpimämpi takki olisi tarpeen. millainen olisi hyvä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin, että Joutsenen takkeja oli alennuksessa yhdessä kaupassa. Hinta oli silti sellaiset 400€!! Mikä alennus se tuo on. 

Takkihan kestää vuosikymmeniä hyvin hoidettuna.

Vierailija
22/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin, että Joutsenen takkeja oli alennuksessa yhdessä kaupassa. Hinta oli silti sellaiset 400€!! Mikä alennus se tuo on. 

Takkihan kestää vuosikymmeniä hyvin hoidettuna.

Se ei paljon lohduta, kun rahaa ei vaan ole sijoittaa noin paljon yhteen asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo on. 

Vierailija
24/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut kun tarvitse talvitakin päälle talvitakin? Helsingissä on tällä hetkellä -15,6 C joka ei ole kovin suuri. Vasta -25c alkaa tuntumaan.

Vierailija
25/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito turkis.

Vierailija
26/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä etsit esim everest toppatakin. Parkamalliset on myös usein lämpimiä.

Vierailija
27/27 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 

Mulla ois yksi H&M:n paksu takapuolenkin peittävä toppatakki, mutta en meinaa kehdata liikkua sillä edes lähikauppaan, kun näytä jättikokoiselta siinä. Olen siis L-kokoa, ja tuo takki saa minut näyttämään tosi isolta, vielä isommalta kuin olen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi