Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluaa, että mies ottaa eron, miten toimia?

Vierailija
03.01.2024 |

Jos teoreettisesti haluaisi, että mies ottaisi eron ja lähtisi sopuisasti itse pois, niin mitä kannattaisi tehdä? Seksiä ei voi lopettaa, sillä mies on jo lopettanut sen itse kauan sitten. Ulkinäköä ei voi rumentaa enempää, sen jo olen tehnyt. Välinpitättömästi ja töykeästi olen jo käyttäytynyt. Olen lopettanut pesemästä miehen pyykkejä ja pesen vain omani jne. Mitä voisi tehdä vielä ilman, että se johtaa suuttumiseen? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jännä mies niin nainen ei voi erota. Jännä mies tulee perääsi ja tappaa niin on käynyt kymmenille naisille.

Vierailija
22/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole toista naista, niin ei ole toivoa että aloite tulisi miehen puolelta pitkässä suhteessa. Ainoa olisi ollut tuo seksistä kieltäytyminen, mutta jos sekään ei toimi niin joudut kyllä tekemään aloitteen ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut miehelle yli vuoden ajan joka päivä, että haluan erota enkä rakasta häntä ja toivon, että muuttaisi pois. Mitään ei tapahdu. En halua itse lähteä asunnosta josta pidän ja joka on lasten koti lähellä heidän kouluaan ja kavereitaan. 

Ja kyllä, mies on myös pelottava, kovin radikaaleja liikkuja en uskalla tehdä, toivon vain joka päivä, että joskus hän lähtisi. 😭

Vierailija
24/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut miehelle yli vuoden ajan joka päivä, että haluan erota enkä rakasta häntä ja toivon, että muuttaisi pois. Mitään ei tapahdu. En halua itse lähteä asunnosta josta pidän ja joka on lasten koti lähellä heidän kouluaan ja kavereitaan. 

Ja kyllä, mies on myös pelottava, kovin radikaaleja liikkuja en uskalla tehdä, toivon vain joka päivä, että joskus hän lähtisi. 😭

Järkyttävää elämää. Oletko edes yrittänyt hakea vastaavaa asuntoa läheltä. 

Vierailija
25/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeskentele pahaa masennusta. Ala puhua jatkuvasti omasta kuolemastasi toivottavana asiana. 

Ei hyvä. Äijä passittaa sinut suljetulle itsemurhapuheiden vuoksi.

Vierailija
26/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Hän on jätätti kesällä ovelasti yhden vuokran rästiin, enkä voi näin ollen saada toista asuntoa. Tässä olen siis päävuokralainen. Itsellä niin pienet tulot, ettei niillä voi hoitaa monia vuokria.

Vierailija
27/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta muualle asumaan ja käyt tuolla vierailulla joka joulu. Samalla tavalla kuin Sanna Marin, jouluna perheen kanssa ja uutena vuotena roomassa.

Mitä sekoilet? Sanna Marin ja miehensä hakivat yhdessä eroa jo toukokuussa ja nyt joulukuussa jättivät toisen vaiheen hakemuksen. Matkustelu ja erillään olo ei siis ollut syy eroon, vaan seuraus siitä. 

Vierailija
28/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tyypin, joka petti puolisoaan ja halusi, että syy avioerosta menee toiselle, etenkin lasten silmissä. Välillä on tunne, että hänellä on tosi huono itsetunto ja pitää pönkittää itseään toisten ihailulla, sädekehä pään ympärillä tietenkin.

Vierailija
29/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt sanot miehelle, että mies saa valita kumpi lähtee ja lapset jäävät kotiin. Olen 90% varma, että mies  mielummin lähtee nin kun jää ja jos jää lasten kanssa niin  olen 100% varma, että puolen vuoden sisään haluaa, että sinusta tulee lähihuoltaja. Kokemusta on. 

Vierailija
30/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itselles oma kämppä jostain ja sitten hae eroa itse. Miksi hemmetissä sen toisen pitäisi se tehdä jos kerran sinä itse olet se joka eroa haluaa!? 

Vierailija
31/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenäsi laittaisin sinut kellariin pieneen häkkiin nälkäisten rottien syötäväksi. Olet ihmiskunnan saasta. 

Vierailija
32/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa niin kyllä se rakkaus löytyy uudelleen. Eroaminen on typerää, auri kananen palasi aidan vihreältä puolelta eksän luokse.

Vierailija
33/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa, että mies ottaa eron, miten toimia?

Sanot sille miehelle sopivalla rauhallisella hetkellä: "Tuutko tänne pöydän ääreen vähän, meidän täytyy jutelle".

Ja sitten: "Minulla ei ole hyvä olla tässä meidän suhteessa ja sinun kanssa, haluan erota ja muutan pois XX.XX.XXXX."

Noin, nyt eroaminen on käynnissä ja varmasti pääsette yksityiskohtien taputteluvaiheeseen nyt sitten.

Vierailija
34/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut kenellekään mieleen, että joillain voi eroaminen olla se vaarallisin hetki suhteessa. En sano, että niin olisi minulla, mutta ihmisillä voi olla monia syitä toivoa, että ero tapahtuisi helposti toisen aloitteesta.

Ap

Olet kyllä kuvauksesi perusteella ihminen, josta kannattaisi erota.

Vierailija
35/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyl koskaan kuullu että mies ois jättänyt naista vaan aina se on ollut niin että nainen on pistänyt suhteen poikki sekä omalla kohdallani että ylipäänsä. Turhaan sä odotat että mies eron ottais. Ei tule ottamaan se on varma! Teillä naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja te olette deittailun ravintoketjun huipulla vaikka ei oliskaan mikään missi. Mies on mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin

Vierailija
36/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nyt sanot miehelle, että mies saa valita kumpi lähtee ja lapset jäävät kotiin. Olen 90% varma, että mies  mielummin lähtee nin kun jää ja jos jää lasten kanssa niin  olen 100% varma, että puolen vuoden sisään haluaa, että sinusta tulee lähihuoltaja. Kokemusta on. 

Älä viitsi keksittyjen prosenttiesi kanssa. Tuo on oikeasti vaarallista peliä.

T: kahden pojan yksinhuoltajaisä, joka piti kotinsa

Vierailija
37/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyl koskaan kuullu että mies ois jättänyt naista vaan aina se on ollut niin että nainen on pistänyt suhteen poikki sekä omalla kohdallani että ylipäänsä. Turhaan sä odotat että mies eron ottais. Ei tule ottamaan se on varma! Teillä naisilla on 100% seksuaalinen ylivalta ja te olette deittailun ravintoketjun huipulla vaikka ei oliskaan mikään missi. Mies on mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin

Onpa taas oikeaa yleistystä.

Minulla on tuohon kaksi peräkkäistä sanaa, ja ne molemmat ovat "höpö".

T. Kahden pojan yksinhuoltajaisä, joka osti uskottoman pikkuvaimon kotoaan pihalle