Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille noin 40-vuotiaat työelämässä

Vierailija
03.01.2024 |

MItä ajattelette teistä noin 10 vuotta vanhemmista, eli noin 50 v työkavereistanne? Pitäisikö heidän teidän mielestä lähteä pois tieltänne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pyrkinyt vähentämään työntekoa, kunnianhimoisemmat saavat painaa ihan iästä riippumatta.

Vierailija
2/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Ihan parhaiten töissä ja muussakin elämässä oppii, kun ympäröi itsensä itseään viisaammilla (ja yleensä vanhemmilla) ihmisillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisiä -tietysti työokäisiä- tarvitaan työelämässä.

Vierailija
4/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Kaikenikäiset tervetuloa, jos kropassa riittää puhtia (fyysinen tehdastyö meillä).

Vierailija
5/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viiskymppiset on kyllä firman arvokkainta pääomaa. Useimmiten olleet töissä vuosikausia ja omaa hiljaista tietoa eniten. 

Eivät todellakaan ole millään muotoa vanhoja jos sitä tarkoitit.

Vierailija
6/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ihmeen tieltä?? Meitä on kaksi siivoojaa tässä kohteessa ja on ihan sama onko se työkaveri 5-kymppinen (on) vai 2-kymppinen. Hän hoitaa oman alueensa ja itse omani.

Vierailija
7/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se 50v olisi mun tielläni?

Vierailija
8/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisiä tarvitaan!

Vierailija
9/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut töistä koska työnantaja otti 50 vuotiaan töihin ja antoi sille vakipaikan joka oli kuitenkin ollut 4 kk sairaslomalla  9 kk aikana. Itse olin 8 vuotta töissä enkä ollut kertaakaan sairaslomalla.

Vierailija
10/10 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan! Olen alalla, jossa on aika vähän vanhempia kollegoita (IT-ala) ja arvostan tosin paljon mun 60-luvulla tai 70-luvun alussa syntyneitä työkavereita. Ne on olleet alalla ns. alusta saakka ja niillä on todella paljon osaamista ja näkemystä.