Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja jätti palkat maksamatta

Vierailija
03.01.2024 |

Työskentelin pienessä vanhusten hoivakodissa hoitajana. Talousahdinkoonsa perustuen omistajat ajoivat asukkaat muualle ja tämän jälkeen ilmoitti kaikille työntekijöille, että palkkoja ei makseta vaan ne voi hakea palkkaturvasta. 

Ihmetyttää, että firma ei ole edes konkurssissa, ainostaan haluton maksamaan palkkaa. 

Itkettää ja ketuttaa. Omistajilla muitakin yrityksiä, ne porskuttaa ja "kaikki hyvin". Eikö näitä huijareita todella Suomessa saa millään kuriin? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu ammattiliittoon vaan ytk-kassaan niin on paskat housussa. Joudut itse takkuamaan palkkasaatavia.

Joutavaa paskaa jauhat itse,YTK lakipalvelut hoitaa,kun olet täysjäsen.

Vierailija
22/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teille verenimijöille. Te ette palkkojanne ole ansainnut. Töihin siitä mokomat loiset!

Mistä laitoksesta sä hullu olet karannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parempi on ottaa yhteys palkkaturvaan. Se vetää kyllä yrittäjän konkurssiin armotta ja sinä saat koron palkallesi. Tosin pari vuotta voi mennä, kun siellä on jonoa. Itse jouduin kerran palkkaturvasta hakemaan ja palkkaturva peri palkkoja yrittäjältä monta vuotta.

Vierailija
24/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta ajaa oma yritys alas? 

Vierailija
25/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittäjä on hyvää hyvyyttään luonut teille työpaikan, johon ei tarvi kuin valmiiseen pöytään kävellä, mutta ei muuta osata kun valittaa valittamisen perään.

MENKÄÄ T Ö I H I N !

Vierailija
26/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu ammattiliittoon vaan ytk-kassaan niin on paskat housussa. Joudut itse takkuamaan palkkasaatavia.

Heh, lakipalvelu = puhelinneuvonta

Vierailija
27/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina pohjanmaalla yks rakennusyrittäjä tahallaan jätti virolaisille raksamiehille palkat maksamatta. Raivo ja Kalev kävi ukon kotona ja hakkas polvet paskaksi. Vielä tänäkin päivänä ukko kulkee kävelykepin kanssa. Yrittäjällä riski, että jättää maksamatta väärille henkilöille.

Vierailija
28/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei ole takuuta. Kukaan ei ole sinulle velkaa ikuista työpaikkaa. 

Vierailija
29/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia se kun liiton jyrä ottaa yrittäjään yhteyttä kuin joku lakipalvelu neuvoo sua puhelimessa. 

Vierailija
30/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yrittäjä on hyvää hyvyyttään luonut teille työpaikan, johon ei tarvi kuin valmiiseen pöytään kävellä, mutta ei muuta osata kun valittaa valittamisen perään.

MENKÄÄ T Ö I H I N !

Suksi v i t t u u n kaheli.

Mene itse töihin työnvieroksujaluuseri.

Vierailija
31/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssiprosessi kestää pitempään kuin maksukyvyttömyys.

Vierailija
32/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia se kun liiton jyrä ottaa yrittäjään yhteyttä kuin joku lakipalvelu neuvoo sua puhelimessa. 

Isoisäsikö kertoi? 

Vierailija
33/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet se liitto jyrää kun yritystä ei enää ole? 

Vierailija
34/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vuonna 2024 niin vaikea ymmärtää, ettei työstä kuulukkaan saada palkkaa millä tulisi toimeen tai välttämättä edes yhtään mitään korvausta.

Tämmöisen hallituksen Suomen kansa on enemmistönä äänestänyt valtaan ja tätä on haluttu. Lopettakaa nyt se palkoista vinkuminen ja menkää sinne töihin!

Kaikki kantaa kortensa kekoon yrittäjän ja valtion auttamiseksi. Ei voi takertua tuommoisiin epäolennaisuuksiin nyt kuin palkka, kun tilanne on nyt tämä!

Vierailija
35/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys ammattiliittoosi niin alkaa tapahtumaan 💪

Liitot on niin 60-lukuu. 

Siis myös EK on pistänyt tänne trollit töihin.

Vierailija
36/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ole ikuisesta työpaikasta puhunutkaan vaan tehdystä työstä saamaattomista palkoista, lukemisen ymmärtämisessäsi on puutteita.

Vierailija
37/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten tapausten varalta on ihan viisasta kuulua liittoon. Liiton lakimiehet hoitaa homman maaliin.

Jos kuulut vaikka Loimaan Kassaan, niin olet tässä tilanteessa yksin.

En sano, että Loimaan Kassa on huono, siihen minäkin kuuluin, kun olin vieraalla töissä. Mutta liitolla on muskelia näissä oikeusturvakysymyksissä. Kunhan on oikea liitto. Ei mikään YTN.

Vierailija
38/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta palkan on jos sopimuksessa niin lukee. Ei se ole pelkän työntekijän velvollisuus noudattaa.

Vierailija
39/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vuonna 2024 niin vaikea ymmärtää, ettei työstä kuulukkaan saada palkkaa millä tulisi toimeen tai välttämättä edes yhtään mitään korvausta.

Tämmöisen hallituksen Suomen kansa on enemmistönä äänestänyt valtaan ja tätä on haluttu. Lopettakaa nyt se palkoista vinkuminen ja menkää sinne töihin!

Kaikki kantaa kortensa kekoon yrittäjän ja valtion auttamiseksi. Ei voi takertua tuommoisiin epäolennaisuuksiin nyt kuin palkka, kun tilanne on nyt tämä!

Erittäin huonoa sarkasmia.

Vierailija
40/68 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassassakin on kyllä oikeusturvavakuutus. Minä sain sieltä juristin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän