Mies sai lahjaksi hajusteen
joka haisee ihan alennuskorin halvimmalle "miestentuoksulle".
Nyt se käyttää sitä ja se löyhkä on koko kämpässä. Saan siitä ihan hirveän migreenin, mutta se suuttui kun sanoin että toivon ettei käyttäisi sitä.
Mitä tekisit?
Kommentit (10)
Heitä roskikseen ja sano, ettet löydä sitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Heitä roskikseen ja sano, ettet löydä sitä mistään.
Miksi täällä aina ehdotetaan rikosta ensimmäiseksi ratkaisukeinoksi riitoihin parisuhteessa?
Osta sille miedompi tuoksu.
Meidän talon kamel... taksikuski uittaa partansa hajusteessa, haisee kymmenen metrin päähän. Jos oot sen vaimo, niin en yhtään ihmettele migreeniä.
Sääli sen asiakkaitakin...
Erikoista kyllå jos suuttuu. Luulisi sinua varten käyttävän.
Ex laittoi jotain hujuhajua vain kun lähti kirkonkylälle asioille, en tullut kysyneeksi että miksei minun ilokseni koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Meidän talon kamel... taksikuski uittaa partansa hajusteessa, haisee kymmenen metrin päähän. Jos oot sen vaimo, niin en yhtään ihmettele migreeniä.
Sillä on Armanin mieto ja hyvä tuoksu. En ymmärrä miten se viitsii sen sijaan pistää tollasta kolmen markan mikä jää lemuamaan.
Olen pari kertaa saanut allergisen reaktionkin jostain miesten tuoksusta ja olen hajusteille herkkä niin en tätä kyllä pysty sivuuttamaan. Mököttäköön vaikka viikon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on Armanin mieto ja hyvä tuoksu. En ymmärrä miten se viitsii sen sijaan pistää tollasta kolmen markan mikä jää lemuamaan.
Olen pari kertaa saanut allergisen reaktionkin jostain miesten tuoksusta ja olen hajusteille herkkä niin en tätä kyllä pysty sivuuttamaan. Mököttäköön vaikka viikon sitten.
Sympatiani ovat sinun puolella.
Ainoa keino on saada halpa haju loppumaan. Joka päivä valutat ruokalusikallisen viemäriin, siis hitaasti vajutat pulloa ettei mies huomaa.
Ja muistat pitää huolen, että tyhjä pullo menee nopeasti roskiin, ettei mies muista halpishajun merkkiä ja saa päähänsä ostaa uutta samanlaista.
Sano et on kuin vieraan miehen vieressä nukkuis
Kuka sen hajun antoi? Jos anoppi, selvää kettuilua sinua kohtaan. Jos lapsi vähistä rahoistaan, kärsi urhoollisesti. Mutta jos joku randomsukulainen antoi, niin ainahan on mahdollisuus, että siivotessa (miehen ollessa poissa kotoa) pullo putoaa ja särkyy...
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kyllå jos suuttuu. Luulisi sinua varten käyttävän.
Ex laittoi jotain hujuhajua vain kun lähti kirkonkylälle asioille, en tullut kysyneeksi että miksei minun ilokseni koskaan...
Sun ex lähti duunaamaan pubiruusua.
En mitään, koittakaa ihan itse selvitä.