Mitä kautta olette kilpailuttaneet asuntolainan?
Mitä kautta olette kilpailuttaneet olemassa olevan asuntolainan?
Kommentit (6)
Kilpailutin kilpailuttajan ensin ja halvin kilpailuttaja voitti. Se sitten kilpailutti pankit ja se pankki joka maksoi eniten kilpailuttajalle voitti. Kohta olen ulosotossa.
Pankkien kautta. Realistisia vaihtoehtoja minulle on OP, Danske, Nordea, Säästöpankki ja ehkä S-Pankki. Eipä se suurta vaivaa ole pyytää noista tarjoukset.
Realistiset vaihtoehdot Nordea, S-Pankki, Handelsbanken, Danske, jotkut Säästöpankit. OP:lla on liian hämärä hinnoittelu, sitä ei voi hyvin verrata muihin eikä muutenkaan ole hyvä.
Noi kilpailutuspalvelut ovat kauniisti sanottuna turhia välikäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Realistiset vaihtoehdot Nordea, S-Pankki, Handelsbanken, Danske, jotkut Säästöpankit. OP:lla on liian hämärä hinnoittelu, sitä ei voi hyvin verrata muihin eikä muutenkaan ole hyvä.
Noi kilpailutuspalvelut ovat kauniisti sanottuna turhia välikäsiä.
Voisi myös kysäistä Ålandsbankenista.
miten niin "mitä kautta".
VIestit suoraan eri pankeille että haluan tarjouksen lainasta omaan asuntooni, asunnon tiedot ja tarvittava lainan määrä mukaan. Sitten sieltä tullut niitä tarjouksia ja 2 halvimman kanssa vielä lisäkierrokset ja jos oma pankki ei ole ollut halvimpien joukossa niin sitten viimeisen tarjouksen kanssa omalle pankille että "nokitatteko". Yleensä ovat nokittaneet. Enää ei ole asuntolainoja mutta oli todella halpa laina ennen korkojen nousua. Maksoin kuitenkin vuos sitten pois kun lainakorot olivat korkealla.
Ihan itse se tulee kilpailuttaa eli käyt vaihtoehtoja läpi. Kaikki tähän suunnatut palvelut ovat huijausta