Lopetin poskupunan ja huulipunan käytön kun luin mitä sen käyttö tarkoittaa.
"poskipuna ja huulipuna jäljittelee seksuaalista kiihottumista eli punoitusta naisessa ikäänkuin posket heloittaa kiihottuneena ja huulet" luulin ennen että sitä laitettiin ihan eri syistä xDDD Näköjään tämä yhteiskunta tai koko maailman on täysin yliseksualisoitunut.
Kommentit (14)
Varmaan jotain jordanpetersonia mollotettu. Ap on mies ja tuskin edes ikinä meikannut.
Se on vain yksi näkemys siitä. Ei ole totta täysin. Osahan laittaa vaikka minkävärisen huulivärin tai muun, ei välttämättä punainen. Ja jotkut laittavat vain siksi että olisi väriä kasvoilla, ettei ole kuin ruumishuoneelta nousseen näköinen valkoinen. Tai että muistuttaa edes naista, jos on miehekkäämpi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain jordanpetersonia mollotettu. Ap on mies ja tuskin edes ikinä meikannut.
No mitä luulet poskipunan poskissa jäljittelevän`? Kerro itse?
Vierailija kirjoitti:
Käyttää äitinsä poskupunaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väriä poskissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väriä poskissa.
...
Noh, ap.. tules nyt "valaisemaan" meitä lisää tuolla aivoituksellasi 😂
Poskipuna on kuin terve punoitus vaikka saunan tai lenkin jälkeen. Saa ihon hehkumaan. Muotoilee kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Noh, ap.. tules nyt "valaisemaan" meitä lisää tuolla aivoituksellasi 😂
Niin mitä varten luulet että meikit keksitty??
Aurinkopuuteri on yleensä enemmän muun värinen.
Mistä tuo "tieto" on muka lähtöisin? 😂