Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa työt mutta jotenkin ahdistaa ja huono olla, mistä voi johtua?

Vierailija
01.01.2024 |

Minulla on siis pitkä taivals mielenterveysongelmien kanssa. Nyt viimein sain töitä ja pitäisi aloittaa parin viikon päästä. Koko ajan on sellainen lievä ahdistus ollut päällä, mitä jos en pärjää tai mitä jos minua vihataan ja saan työyhteisöstä potkut. Lisäksi nukin ihme rytmissä, ensin 2 tuntia sitten olen heriellä tunnin ja nukun vielä 5 tuntia. herään aina 11 aikoihin vaikka töiden pitäisi sitten alkaa jo klo 8,00. Olen joka päivä kuin unenpöpperössä. Mitään mielialalääkettä tai unilääkettä en enää halua, ne eivät koskaan auttaneet. En vain tiedä mistä nämä tunteet johtuu? Haluaisin että olisi energinen, ja virkeä hyvä olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua jännittää ja nuo mt-ongelmat ruokkii ja vahvistaa sitä tunnetta. ulkoile, syö, keksi jotain mieluisaa tekemistä, viikon päästä sitten huomaat että pärjäätkin töissä tosi hyvin ja tunne helpottaa.

Vierailija
2/3 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä nyt näinä viikkoina oikeaan unirytmiin kiinni. Työt sujuvat sitten miten sujuvat, mutta murehtimalla et ainakaan auta asiaa. Yritä luoda uskoa itseesi. Tiedän, ettei se ole helppoa, mutta ahdistus helposti pilaa kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hätää, uusi työ jännittää varmasti lähes kaikkia eikä sillä ole mitään tekemistä mielenterveysongelmien kanssa. Itsekin vaihdan työpaikkaa kuukauden kuluttua ja jännittää todella paljon. Kunnon perehdytys pitää saada uudessa paikassa, ja mikään vihaaminen ei kuulu mihinkään työpaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän