Olli Herman oli hyvä valinta Popedan laulajaksi: nyt alkoholi ei jatkuvasti pilaa keikkoja ja meininkiä
Olli osaa vetää biisit kyllä ja Costello saa viimein rauhan alkoholismin aiheuttamilta jatkuvilta ongelmilta, joita aikaisemmin oli.
Kommentit (75)
Mitä järkeä on tekohengittää koko Popedaa? Tylsä ja aikansa elänyt orkesteri. Suosio kertoo enemmän yleisöstä kuin bändistä. Pate Mustajärvelle iso käsi, kun ymmärsi häipyä. Kasarimatskua, ja kasari meni jo.
Eihän Göstan kuoltua, Leevi ja Leavingsitkään onneksi etsineet Göstalle korvaavaa solistia? Ja Leavings oli sentään huippujuttu. On edelleen. Miettikää jos Göstan tilalle olisi sovitettu vaikka Jope Ruonansuu, ja teeskennelty, että mikään ei muuttunut.
Popedassa ei ole enää yhtään alkuperäistä jäsentä. No ei tuo mitään, Dallapé on perustettu 1920-luvulla ja vieläkin jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö savolainen höpöheinää?
Kova poika on lenkkeilemään ja käymään salilla, mitä häntä tiedän. Taitaa tehdä opettajan hommiakin.
Joo, ja Omppelin oloinen kyllä.
Olisivat ottaneet jengiin naisrokkarin. Olisi tullut mielenkiintoa enemmän. En kyllä halveksu Olli Hermanniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Popedassa ei ole enää yhtään alkuperäistä jäsentä. No ei tuo mitään, Dallapé on perustettu 1920-luvulla ja vieläkin jatkaa.
Nyt se nimenomaan on Dallape' tai Humppaveikot.
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan paikkaa tarjottiin Mick Jaggerille eläkeviraksi, mutta ei kelvannut. Pakko se oli Herman siiten sitten palkata. Nyt se on sitten Hermanin eläkevirka.
Mä kuulin juttu, että itse iso D olisi ehdottanut itseään, mutta jätkät pelkäsivät, että se vie kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tavallaan enää ole Popeda, karismaattinen ja persoonallinen laulaja leimaa aina bändin omakseen.
Aina voi toivoa. Eiköhän Queen ole sama Queen, vaikka siellä Lambertti vetääkin. Freddie on silti legenda. Ei näiden tarvitse toisiaan syödä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP Popeda! Keikkojen parasta antia oli Paten örellys ja heilunta, yleisö arvaili pysyykö Pate pystyssä keikan loppuun asti vai ei
Niin ehkä silloin 2001-2007 kun Patelta meinas lähtee henkikin mutta ei enää sen jälkeen. Että ihan palturia kirjoitat.
Pate on ollut kyllä tuonkin jälkeen monta kertaa ihan selvässä kännissä keikalla ja Costello on ollut raivoissaan siinä vieressä. Pate unohteli sanoja, ei pysynyt nuotissa ja aloitteli mistä sattuu. Tämä koko Paten lähtö Popedasta johtui juurikin alkoholista.
Joitakin kertoja joo. About kymmenen kertaa retkahtanut 2008-2023. Lisäksi jotain kymmenen keikkaa peruttu keikka etukäteen Paten takia. Joten kovin suuri ongelma se ei ole ollut. Mä oon nähny itte jotain sata keikkaa 2008
Missä tahansa muussa työpaikassa olisi kovin suuri ongelma jos firma menisi kiinni vaikkka viikoksi joka vuosi yhden ukon juopottelun vuoksi. Missä tahansa normaalissa työssä ensimmäisen kerran jälkeen ohjattaisiin hoitoon. Rokkiala on tosi vääristynyt tältä osin ja yleensä alkkikset pystyvät vetämään keikat lärveissäänkin kunnialla ja pidättelemään sen verran että saavat aina illan setin vedettyä läpi ennen kuin täysi rähinä alkaa. Siinä kohtaa totta munassa ongelma on erittäin vakavaa laatua kun perumiset ja kyvyttömyys pilaavat keikkoja toistuvasti ja vielä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Verrokkiporukkaa edustaa Nykäset ja Tuksut.
Olisi mielenkiintoista tietää, ketkä pestiä hakeneet. Costi sanoi, että hakemuksia tuli paljon sekä tunnetuilta että tuntemattomilta.
Pobeda ei ole mulle enää Pobeda. Kiitos riitti.
Aika vaikea kuvitella Hermania vetämässä Popedan biisejä. Toisaalta samapa tuo mulle, en muutenkaan niiden keikoilla kävisi. Pari kertaa olen nähnyt ja se riitti.
Pärjääköhän Pelle Hermanni Popedassa kuinka, epäilen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on tekohengittää koko Popedaa? Tylsä ja aikansa elänyt orkesteri. Suosio kertoo enemmän yleisöstä kuin bändistä. Pate Mustajärvelle iso käsi, kun ymmärsi häipyä. Kasarimatskua, ja kasari meni jo.
Eihän Göstan kuoltua, Leevi ja Leavingsitkään onneksi etsineet Göstalle korvaavaa solistia? Ja Leavings oli sentään huippujuttu. On edelleen. Miettikää jos Göstan tilalle olisi sovitettu vaikka Jope Ruonansuu, ja teeskennelty, että mikään ei muuttunut.
Tuo on sinänsä eri asia, koska Levingsithän eivät edes keikkailleet. Popedan idea on soittaa niitä samoja renkutuksia vuodesta toiseen ja humalainen yleisö tykkää. Taisi Olli itse sanoa haastattelussa, että niiden biisien kuuluu päästä esitettäviksi. Jos joillekin Popeda ei ole mitään ilman Patea, ei varmaankaan mene edes katsomaan.
Kuka jaksaa edes jotain popedaa enää kuunnella. Niin tylsä bändi ku olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Pobeda ei ole mulle enää Pobeda. Kiitos riitti.
No ei se varmaan ole paljon sulle ollut tähänkään saakka.
Kosusen paras bändi on silti Crashdiet
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Popeda enää Popeda.
Kuopolainen Tamperelaisbändiin, mit vit.
Kun asuin Tampereella jokunen vuosi sitten, niin Olli Herman kyllä asui melkein mun naapurissa.
Se on kuitenkin minimaalinen prosentti keikoista milloin pate ollut nykypäivinä kännissä, yleensä tulee keikoille omalla autolla ja itse ajaa, 80 luvulla kyllä oli koko bändi kännissä mutta hyvin keikan silti vetivät
Tollaset vielä jotenkin menee jos solisti on max 40v muttei yli kuusikymppiselle sovellu. On todella noloa