Toblero-tanko meneekö kerralla?
Kommentit (52)
Mulla on 400 g ennätys 18 minuuttia
🇺🇦🇮🇱
Jotain 4,60e ja -50% alessa. Pari tankoa ostin.
Kaffebulla kirjoitti:
Mulla on 400 g ennätys 18 minuuttia
Ai, kauheata! Olet oikeasti syönyt! Kuinka paha olo oli ja kuinka pitkään? Oksensitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kaksikin 400g pötkylää kun ne vielä sen kokoisia olivat. Nykyään en syö lainkaan, koska se on niin kallista.
Joulun alla myytiin Prismassa muistaakseni hintaan 4,70. K - marketissa kaksi sai kympillä. Ei kalliimpaa kun ennenkään.
Lopetin ostamisen kun 400g pötköt nousivat yli 3,34€. Ennen niitä sai kolme kympillä. Nythän ne ovat enää 360 grammaisia ja hinta hanurista. Toimeentulotuki ei ole noussut samaan tahtiin.
Pari palaa kerralla, on niin makeaa.
Ei mene kerralla. Ja olen kuitenkin aika tehokas karkinsyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Pari palaa kerralla, on niin makeaa.
Joo, suklaa ja hunaja yhdessä. Kaksi palaa on juuri sopiva ns. ilta-annos. Kolme olisi jo liikaa. En pystyisi enempää syömään. Ei ole itselläni tuota överimakean sairaalloisen syönnin treeniä samalla tavalla kuin osalla!
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kaksikin 400g pötkylää kun ne vielä sen kokoisia olivat. Nykyään en syö lainkaan, koska se on niin kallista.
On tarjouksessa usein eikä ole kovin kallista, 12 euroa kilo alehinta.
https://www.puuilo.fi/toblerone-maitosuklaa-360g
Lindtin suklaatryffelikuulien kilohinta on Lindtin kaupassa melkein 50 euroa.
Ei mee kerralla vaikka hyvää onkin! Kyllä se muutaman päivän kestää. Syön vain sitä alkuperäistä maitosuklaa - Tobleronea. Ne muut maut (valkoinen, tummasuklaa ja rusina-manteli) eivät ole hyviä.
Liukkarin kanssa menee kerralla sisään.
1 palan söin jälkiruuaksi. Hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulun alla myytiin Prismassa muistaakseni hintaan 4,70. K - marketissa kaksi sai kympillä. Ei kalliimpaa kun ennenkään.
Lopetin ostamisen kun 400g pötköt nousivat yli 3,34€. Ennen niitä sai kolme kympillä. Nythän ne ovat enää 360 grammaisia ja hinta hanurista. Toimeentulotuki ei ole noussut samaan tahtiin.
Milloin ovat olleet noin halpoja? Olivat jo 90- luvulla noin 5 e markoissa, esim. ruotsinlaivoilla ja lentokoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2005-2010 niitä sai 3 kympillä. En nyt tarkkaa vuotta muita, tai vuosia. Oli niitä muutama vuosi putkeen.
Milloin ovat olleet noin halpoja? Olivat jo 90- luvulla noin 5 e markoissa, esim. ruotsinlaivoilla ja lentokoneissa.
Joskus 2005-2010 niitä sai 3 kympillä. En nyt tarkkaa vuotta muita, tai vuosia. Oli niitä muutama vuosi putkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Tobleronesta
Tätä ei kysytty.
Ei niin, kysyttiin tykkäätkö Toblerosta. Semmoista ei ole, se on Toblerone.
Ei eikä mikään muukaan suklaa. Joulusuklaitakin on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ostellaan tukiaisilla kaikkea tarpeetonta. Sietääkin leikata tukia.
Syön vain Fazerin juutalaissuklaata. Autan Israelia samalla.
Vielä 2 tankoa jäljellä suklaatia.
Juu, se.