Toblero-tanko meneekö kerralla?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Tobleronesta
Tätä ei kysytty.
Se on hyvä pitää eteisessä siltä varalta, että murtovaras koittaa tulla taloon. Sillä pakkauksella kun huitaisee, niin jopa lakoaa. Muuhun siitä ei sitten olekaan.
Hyvää on mut tarttuu hampaisiin se jutska siellä suklaan seassa.
Kyllä, on monta kertaa mennyt kerralla. Usein syön kuiteinkin puolet, ja myöhemmin puolet.
Toblerone on hyvää!
T.N 50+
Täällä palstall löytyy näitä makean himoisia ahmatteja. Muistan syksyllä, kun jotkut oikeasti selitti, että on ihan normaalia vetää litra jäätelöä yksin yhdellä istumisella. En enää yhtään ihmettelisi, että täältä löytyy joku joka vetää 400 grammaa tobleronea yksin kerralla!
Vierailija kirjoitti:
Takapuoleen menee se jättipötkö.
Pykälät tekee höpöä kyllä!
läskiä tulee liikaa niin pari palaa riittää
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstall löytyy näitä makean himoisia ahmatteja. Muistan syksyllä, kun jotkut oikeasti selitti, että on ihan normaalia vetää litra jäätelöä yksin yhdellä istumisella. En enää yhtään ihmettelisi, että täältä löytyy joku joka vetää 400 grammaa tobleronea yksin kerralla!
Nykyään 360 grammaa :)
Olen syönyt kaksikin 400g pötkylää kun ne vielä sen kokoisia olivat. Nykyään en syö lainkaan, koska se on niin kallista.
Menee 2 lohkaretta kahvin kanssa.
Boikotissa kuten maraboukin venäjän hyökättyä ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni vetää alkoholijuomia, ja ne ovat tosi kaloririkkaita. Siitä vaan ei puhuta.
Minä en juo mutta suklaa maistuu välillä.
T.N 50+
Sain jouluna valkoisen Tobleronen. En ole koskaan ennen maistanut, enkä ole vielä uskaltanut avata, kun olen aika peto suklaan kanssa. Tulen tänne päivittämään tangon kohtaloa, jos uskaltautuisin sitä loppuviikosta maistamaan. 360 grammaa, katoaako kerralla? Toivottavasti ei 😀
Vierailija kirjoitti:
Sain jouluna valkoisen Tobleronen. En ole koskaan ennen maistanut, enkä ole vielä uskaltanut avata, kun olen aika peto suklaan kanssa. Tulen tänne päivittämään tangon kohtaloa, jos uskaltautuisin sitä loppuviikosta maistamaan. 360 grammaa, katoaako kerralla? Toivottavasti ei 😀
Se valkoinen ei ole hyvä! Kerran sain lahjaksi, jäi syömättä! Alkuperäisen ystävä olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kaksikin 400g pötkylää kun ne vielä sen kokoisia olivat. Nykyään en syö lainkaan, koska se on niin kallista.
Joulun alla myytiin Prismassa muistaakseni hintaan 4,70. K - marketissa kaksi sai kympillä. Ei kalliimpaa kun ennenkään.
Vain tollo ostaa tobleronea, koska firma tukee venäjän valtiota Ukrainalaisten murhia.
En tykkää Tobleronesta