Tajusin juuri, että pimpassa lämpö, märkyys, liukkaus ja puristus on juuri niitä parhaimpia ja nautinollisimpia ominaisuuksia!
Itsessäänhän se ei ole erityisen kaunis elin naisen muuhun vartaloon verrattuna.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Luontoäiti kiittää palautteesta. Tosin hänellä on siinä yksi taka-ajatus, joka voi tosissaan aktivoitua 9 kk kuluttua.
Taitaa vain olla katoava luonnovara nämä pillusta kiinnostuneet kullit ja kulleista kiinnostuneet pillut. Ainakin syntyvyydestä päätellen.Tunnettu tosiasia on, että pillusta kiinnostuneelle kullille parasta on panna paljaalla ja siitä tulee aina ennen pitkää seurauksia. Varsinkin jos on lypsävä kullia rakastava pillu, niin ei pääse pois ennen kuin siemenet on ulkona. Liekö näitä pilluja eniten lapsia haluavilla. Ei liene kukaan tutkinut. Vaimoni yksi heistä.
En ihmettele. Olin pienten lasten äiti. Mies ei kohdellut oikein hyvin minua. Erehdyin kerran vieraisiin ja siitä se lähti. Paneskelin niin paljon, etten edes muista monenko kanssa. Kaikki paljaalla, varatut ja vapaat. Yhtään tautia en onneksi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä hyvin kuvitella, että nuo samat ominaisuudet ovat kai juuri ne jotka saavat miehen niin mielellään, ja helposti, laukeamaan sinne.
Minä teen aina talvella lumiakan ja panen sitä!! On niin erilaista panna jäistä ja kuivaa aukkoa!!
Minä tajusin, että miehen kropassa parasta on timmi pylly, reidet ja rintalihakset ja pitkä sekä paksu muna!
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin jo 13-vuotiaana noi samat ekan tyttöystävän kanssa.
Ja sit sä heräsit
Vierailija kirjoitti:
On se kaunis.
Niin on. Ehkä homot on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin jo 13-vuotiaana noi samat ekan tyttöystävän kanssa.
Ja sit sä heräsit
Älä ny! Aloitettiin liian aikaisin joo. Fakta on, että tuli tutuksi noi aloituksessa mainitut. Ja muutenkin se koko ihanista ihanin suloisuus ja yhä ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin tuohon vielä, että yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on aktiivinen puristava ote kullin varresta ja imuttaminen kullia tyhjäksi. Sellaisen kanssa edes uusinnat ei kestä montaa minuuttia. Mutta toki myös kyseiselle kalulle täytyy olla oikea pillunkoko vastakappaleeksi.
Nimenomaan puristavuuden ollessa liian hyvä, on valitettava fakta se, että mies laukeaa liian nopeasti. Eli näille miehille vain löysempi on hyvä, koska muuten nainen jää pettyneeksi.
Pimppa on isossa osaa miehen elämää enemmän ja vähemmän ulottumattomissa niin sitä varten evoluutio on luonut/jättänyt miehelle esinahan jota voi liikutella terskan yli pahimmissa puutteissa . Naiset eivät ymmärrä sitä että mies on murrosiästä asti valmis parittelemaan olkootpa mies sitten henkisesti kypsä tai ei . Valmius paritteluun säilyy joillakin koko elämän ja monella valmius laantuu vasta 60 v jälkeen. Tähän asti miehen elämä onkin yhtä tuskaa kuten minunkin kaikista miesmäisistä harrastuksista, uhoilusta ja hölmöilystä huolimatta. Näennäisesti siisti ja huoliteltu pukumieskin potee samaa vaivaa kuten myös karski persvakomies .
Yleisessä saunassa Juha vat Vainio kiteytti hyvin tämän miesten ongelman . Ettäs naiset tiedätte miksi me miehet olemme tällaisia.
Ihmeen paljon minun mies halusi sitä pillua katsella pitääkseen sitä rumana. Itse en kyllä touhusta tykännyt, ei tuntunut yhtään romanttiselta. Siis halusi katsella ja räplätä niin kuin gynekologit.
Mutta mikäs siinä, itseäni ainakin ilahduttaa tieto että miehet haluavat (panna) minua! Jos pelkkä p**** riittää niin siinähän pääsee vähällä...
Miehet ette voi ymmärtää ovulaatiossa olevan naisen ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Pimppa on isossa osaa miehen elämää enemmän ja vähemmän ulottumattomissa niin sitä varten evoluutio on luonut/jättänyt miehelle esinahan jota voi liikutella terskan yli pahimmissa puutteissa . Naiset eivät ymmärrä sitä että mies on murrosiästä asti valmis parittelemaan olkootpa mies sitten henkisesti kypsä tai ei . Valmius paritteluun säilyy joillakin koko elämän ja monella valmius laantuu vasta 60 v jälkeen. Tähän asti miehen elämä onkin yhtä tuskaa kuten minunkin kaikista miesmäisistä harrastuksista, uhoilusta ja hölmöilystä huolimatta. Näennäisesti siisti ja huoliteltu pukumieskin potee samaa vaivaa kuten myös karski persvakomies .
Yleisessä saunassa Juha vat Vainio kiteytti hyvin tämän miesten ongelman . Ettäs naiset tiedätte miksi me miehet olemme tällaisia.
Onneksi sain itse järjestettyä niin, etten ole sitten teini-iän ja 18v jälkeen ollut koskaan puutteessa ja saanut pillua riittävästi tähän 66v ikään asti ja näemmä jatkossakin. Ymmärsin jo heti nuoresta, ettei pysty keskittymään harrastuksiine ikä mihinkään muuhunkaan,jos ei ole omaa pesää ja rakasta kotona. Joku joka maadottaa ja pitää pillunpuuttenkin aisoissa. Jotkut sanoi aikoinaan, että otan ison riskin pariutuessa parikymppisenä. En onneksi ollut samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sain itse järjestettyä niin, etten ole sitten teini-iän ja 18v jälkeen o
Kyllä sä nykyään vietät aikaa enemmän vauva-palstalla, kun pillun päällä. Kerran viikossa pillua ei ole mikään kehumisen aihe.
"Kyllä sä nykyään vietät aikaa enemmän vauva-palstalla, kun pillun päällä. Kerran viikossa pillua ei ole mikään kehumisen aihe".
Kyllä se riittää eläkkeellä olevalle seniorille vallan hyvin, että on säännöllisesti ainakin kerran viikossa seksiä. Kerää sopivasti panetusta ja kun on muutenkin paljon rakkautta ja läheisyyttä. Varsinkin kun on kohta 48v nainut putkeen ilman taukoja viikoittain ja suurimman osan elämästä useita kertoja viikossa ja varsinkin kun vaimo ollut aina halukas saamaan orgasmeja. Ei voi valittaa. Onneksi ymmärsin pitää oravapillun itselläni, vaikken niistä mitään tiennytkään. Saanut nautia siitä koko ikäni ja kun vaimo on muutenkin ollut viisas ja haluttava, haluava, niin mikä ettei. Tuurilla ne laivatkin seilaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sä nykyään vietät aikaa enemmän vauva-palstalla, kun pillun päällä. Kerran viikossa pillua ei ole mikään kehumisen aihe".
Kyllä se riittää eläkkeellä olevalle seniorille vallan hyvin, että on säännöllisesti ainakin kerran viikossa seksiä. Kerää sopivasti panetusta ja kun on muutenkin paljon rakkautta ja läheisyyttä. Varsinkin kun on kohta 48v nainut putkeen ilman taukoja viikoittain ja suurimman osan elämästä useita kertoja viikossa ja varsinkin kun vaimo ollut aina halukas saamaan orgasmeja. Ei voi valittaa. Onneksi ymmärsin pitää oravapillun itselläni, vaikken niistä mitään tiennytkään. Saanut nautia siitä koko ikäni ja kun vaimo on muutenkin ollut viisas ja haluttava, haluava, niin mikä ettei. Tuurilla ne laivatkin seilaa.
Vaikka toisinaan Papalle vähän viduilenkin, niin voin ihan rehellisesti sanoa, että näissä ajatuksissa olen samoilla linjoilla. Seksi suhteessa ja koko suhde ylipäänsä on ns pitkää peliä, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kun suhde toimii niin seksilläkin on ainakin edellytykset toimia, ja kun seksi toimii, niin sen avulla voi saada lisävirtaa suhteeseen silloin kun sitä tarvitaan. Nämä asiat kietoutuvat toisiinsa.
Mulle seksi on ollut tavallaan eräänlainen mittari koko liiton tilasta ja jonkinlaisesta syvästä pohjavirrasta, jossa yhteiselämä kulkee. On ollut joskus rankkaa ja joskus pientä kränää, mutta niin kauan kuin seksielämä on pysynyt terveellä pohjalla, niin en ikinä ole ollut huolestunut suhteen tilasta. Ei ole kertaakaan tarvinnut koko 30 vuoden aikana, ja seksi on ollut meilläkin tasaisen säännöllistä. Ei mitään pupuhommaa kai koskaan ja iän myötä luonnostaan hieman harvenevaa, mutta aina yhtä kiinnostavaa ja laadultaan paranevaa silloin kun siihen ryhdytään.
En nyt mitenkään väitä, etteikö suhteet voisi jollakin toisellakin tavalla toimia, mutta kyllä se seksi mielestäni pitkässä liitossa, kahden seksuaalisen ja toisiaan haluavan ihmisen välillä on aika lailla tärkeä asia. Ei viikkokertojen lukumäärä eikä suoritettujen temppujen monimuotoisuus, vaan se pohjavire, molemminpuolinen tunne siitä että toista aina vaan haluaa.
M54
Kukan terälehtiä tai perhosen siipiä muistuttava avonainen, runsas pillu on kaunein asia maailmassa.
Puhut paljon asiaa bro M54. Noin olen itsekin parisuhteenseen ja parisuhdeseksiin suhtautunut. Kun se toimii liimana parisuhteessa toimii parisuhdekin moitteetta. Lienee aika selvää, että naiset haluavat tuntea olevansa arvostettuja, haluttuja ja rakastettuja. Ja kun ovat, niin mieskin saa siitä osansa ja miehenkin elämä on paljon auvoisempaa eikä edes kasseissa ahista.Suikkarinkin saa aina halutessa.
Luontoäiti kiittää palautteesta. Tosin hänellä on siinä yksi taka-ajatus, joka voi tosissaan aktivoitua 9 kk kuluttua.