Tuleeko naisille morkkis jos ovat kohdelleet miestään huonosti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä pirskahtelevaa voimaantumista
Onhan se miehillekin ollut vissiin toimiva toimintatapa? Miksipä ei sitten naisillekin. Hoitakaa kolhut terapiassa, turha niitä on puolisolle vatvoa. Keskustelu ongelmista on ihan yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys ja näköjään sen arvoiset vastaukset...
Vastataan kuitenkin tosikkojen varalta. Tietysti tulee.
Vaan tässä vaikea vastakysymys. Tuleeko miehille morkkis, jos ovat kohdelleet vaimoaan huonosti? Jännitys tiivistyy....
Itelle ainakin tullu tosi huono fiilis. Mulla vaan kokemukset naisten kanssa sellaisia, että ne ei tykkää myöntää olevansa väärässä ja etenkään pyytää anteeksi. Ikäänkuin heidän koko maineensa ja persoonansa tuhoutuisi, jos myöntäisivät tehneensä jotain väärää. Kyllähän joku tutkimuskin tässä syksyllä sanoi, että miehet katuvat pettämistä naisia enemmän.
tietenkin mulla tulee morkkis, jos kohtelen ketä tahansa huonosti. outo kysymys
Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat sillä ja kenestä naisesta puhut. Meillä ei katsos kaikilla ole samanlaiset toimintatavat ja tunne-elämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naiset saavat sanoa ihan mitä tahansa sylki suuhun tuo. Naisen mielestä tällöin on kyse suorasta palautteesta joka taas on vain yksi rehellisyyden muoto, ja sellaisenaan hyväksyttävä tapa kommunikoida.
Enintään on kyse roskakorin tyhjennyksestä, joka taas on naisen psyyken tapa nollata itsensä.
Vastaava purkaus miehen taholta on ahdistavaa, pelottavaa, ja riittävä syy lähteä turvakotiin.
No eikö se mies voi lähteä turvakotiin, jos se koti ei ole Jussi Halla-ahon peräänkuuluttama turvallinen tila?
Hyvä pointti. Tuo riippuu miehestä. Nykymies on sellainen lumihiutale ja siviilipalvelusmies, että turvakotiin lähtö hänelle on ihan fine. Vanhempi ikäluokka taas on kasvatettu eri lähtökohdista. Vanhempi ikäluokka on tällaista Action Hero-tyyppiä, joka ei puhu eikä pussaa. Turvakotiin lähtö ei tule kysymykseen. Tällaiselle miehelle vaikka pilvenpiirtäjä sortuisi niskaan, niin sen kuuluu vain coolina ryömiä esiin kasan alta, ja pyyhkäistä pölyt hartioiltaan (huom. Hartioilta. Ei olkapäiltä).
Vierailija kirjoitti:
tietenkin mulla tulee morkkis, jos kohtelen ketä tahansa huonosti. outo kysymys
Liian moni on just tollanen kuin aloituksessa. Naiset on nykysuomessa ihan hiton kovia uhriutumaan ja valittamaan ties mistä weaponized incompetencesta, mutta samalla moni näistä valittavista naisista on itse kunnon henkisen väkivallan ammattilainen.
Jep. Naisten harjoittama henkinen väkivalta on yksi aihe josta ei haluta puhua. Naiset halutaan esittää heteroparisuhteiden uhreina, vaikkei sille ole mitään järkevää perustetta.
Totta kai. Pyrin siihen etten loukkaa ketään, mutta välillä näinkin käy. Pyydän anteeksi ja omatunto kolkuttaa.
Palstalla törmää usein naisten teksteihin, joissa he ylistävät riitelemistä ja surkuttelevat miesten riitelyn haluttomuutta. Siitä voi päätellä heidän mielipiteensä ko. asiaan.