Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, tipaton tammikuu alkaa. Mitä tapahtuu

Vierailija
01.01.2024 |

kun jättää alkoholin pois? Kokemuksia kaivataan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen kunniaksi heti alkuun huikan...

Vierailija
2/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske uudenvuodenpäivän tasoittavia vielä tipattomaan tammikuuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja vituttaa. Huomaat kyllä tässä surkeassa onnellisessa maassa hyvin pian, että Viinnaa pittää juuVa!

Vierailija
4/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä mielummin tipaton talvi.

Vierailija
5/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin alkaa?

Vierailija
6/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot ekat viinat tänä iltana tai jos kaikki on lopou niin huomenna aamulla heti Alkon avauduttua

Vierailija
7/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista, ihan tuttua juttua, joskus on tammikuu ja syyskuu, joskus 100 päivää, miten milloinkin. Kun ei koko aikaa ryyppää on helppo olla ilman kun niin päättää. Minulla alkoi nyt tipaton tammikuu joka jatkuu huikattomalla helmikuulla ja päätyy 17.3. kuplivaan synttärijuhlaan, . Sellaiset tälle vuodelle. Aito samppanja on jo hankittuna maaliskuulle. 

Vierailija
8/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan huomaa mitään vaikutusta alkoholin pois jättämisestä. Paino ei ole koskaan laskenut yhtään, en ole jaksanut arjessa yhtään paremmin vaan väsyn töistä samaan tapaan. Ehkä tuollainen päätös olisi tarpeen, jos tulisi juotua enemmän tai olisi vaikeuksia olla juomatta, mutta omalla kohdallani en pidä tarpeellisena, sillä voi toteutua muutenkin, jos ei tule mitään sellaisia menoja, joissa on tapana juoda.

Vierailija
9/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaljan.

Vierailija
10/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erikoista, ihan tuttua juttua, joskus on tammikuu ja syyskuu, joskus 100 päivää, miten milloinkin. Kun ei koko aikaa ryyppää on helppo olla ilman kun niin päättää. Minulla alkoi nyt tipaton tammikuu joka jatkuu huikattomalla helmikuulla ja päätyy 17.3. kuplivaan synttärijuhlaan, . Sellaiset tälle vuodelle. Aito samppanja on jo hankittuna maaliskuulle. 

Ai ihan aitoa samppanjaa? Kerro toki lisää.

Minä teen sampanjan laittamalla kossua, kuplavettä ja tipan mehua sekasin, tätä ko tirpasen tarpeeksi niin en tiiä itekkää ennää onko tammikuu, syyskuu vai maaliskuun synttärit

Vierailija
11/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan huomaa mitään vaikutusta alkoholin pois jättämisestä. Paino ei ole koskaan laskenut yhtään, en ole jaksanut arjessa yhtään paremmin vaan väsyn töistä samaan tapaan. Ehkä tuollainen päätös olisi tarpeen, jos tulisi juotua enemmän tai olisi vaikeuksia olla juomatta, mutta omalla kohdallani en pidä tarpeellisena, sillä voi toteutua muutenkin, jos ei tule mitään sellaisia menoja, joissa on tapana juoda.

Viimeksi otin kesäkuussa enkä huomaa että juomattomuus olisi parantanut mitään. No krapuloita en kaipaa ja juuri muuta siitä juomisesta en enää saanut niin juomattomuus jatkuu. 

Vierailija
12/20 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli juoda paljon vettä eli ja silmät kirkastuu ja vyötärö kapenee! Kannattaa 😀

Vierailija
13/20 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän tipatonta koko kevään vastalauseena hallituspolitiikalle, ei saa Purra minulta alkoholiveroja tuhlattavaksi.

Vierailija
14/20 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion polkea ainakin kuntopyörää joka päivä 30-40 minuuttia. Jos vaikka 5 kiloo laihtuu niin ois hyvä. Aion olla tipattomalla 100 päivää.

Vierailija
15/20 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tipaton lokakuu ja ensimmäisenä kohentui unen laatu. Paino tippui pari kiloa ja energiaa oli paremmin. Nyt tipaton tammikuu ja ehkä jatkan siitä vielä.

Vierailija
16/20 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo pari päivää ennen vuodenvaihdetta tipattoman, 7päivää takana, koska ne hyvät yöunet tulee ja se hyvä olo, päätäkin särkee? Mulla kyllä aika kostea syyskausi 3-4 känniä viikossa, taitaa olla vielä vieroitusoireita kun pientä rytmihäiriötäkin vielä. Tänään jo viinapiru kävi kuiskuttelemassa mutta söin mahan täyteen niin helpotti.

Vierailija
17/20 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Mä alan nyt ryyppäämään.

Vierailija
18/20 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton on alkoholisteille. Tänään suutelen lonkerotölkkiä aivan normaalisti 😙

Vierailija
19/20 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä elossa. Vaan harmittaa vähän kun en juo oikeastaan kun saunoessa ja tänään pitäisi mennä saunaan. Pitkittänyt saunaan menoa tästä syystä...

Täytyy vissiin käydä ostamassa pullo jaffaa. Tuskin toisaalta se on sen parempi vaihtoehto, kerta verensokeri ainut arvoista kun saisi hivenen tippua.

Vierailija
20/20 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tapahtua ? Ei kai siinä tapahdu muuta kuin säästyy rahaa eikä ole krapula aamuja. En ole vuosiin ottanut eikä mitään ole tapahtunut