Onneksi tämä kammottava ns. juhla on taas vuodeksi ohitse.
Varsin vauhdikkaiden teinien vanhempina tämä uusivuosi on ihan hirveä. Riekkuvat ties missä, todennäköisesti kamalassa humalassa, sydän kylmänä autonavaimet taskussa kyttäät koko yön, milloin mennä hakemaan. Ellei poliisit tuo. Ahdistavaa.
Ja raketteja ja pommeja räjäytetään talon joka puolella, eli sitten kierrät pikkutunneilla talon ja autotallin ym. rakenteet ettei missään kyde paloa. Tosi hienoa. Kammottavin ns. juhla kyllä mitä on.
Ja poikkeaa kesäajan juhlista siinä, että ulkona paleltumisvaara jos hankeen nuoriso sammuu.
Kommentit (3)
Olen aina vihannut uutta vuotta, jopa silloin kun oli vauhdikas nuori. Todella synkkä, vaarallinen ja holtiton juhla, jonka yleensä kruunaa aivan karmeat keliolosuhteet. Aggressiiviset ihmiset, paukkupakkanen, paukkuvat raketit, täpötäydet baarit, pitkät jonot joka paikkaan jne.
En tykkää enkä tykännyt yhtään.
Mulla on 16- ja 14-vuotiaat lapset, ja eilinen juhla oli kyllä ihan mahtava! Näkivät kavereitaan meidän vanhempien läsnäollessa ja nuoret eivät maistaneet tippaakaan alkoholia. Hauskaa oli kaikilla. Eivät kaikki vanhemmat ole sydän syrjällään uutenavuotena
Et kuulu niihin vanhempiin jotka on sillä aikaa itse humalassa oman ikäisten kanssa? Monenlaisia on.