Aina kun käyn muiden vessoissa, käännän vessapaperirullan väärin päin
Oikeasti pidän omaa vessapaperirullaani oikein päin, mutta tuo on hyvä harmiton kepponen, jolla tiedän saavani ihmiset pois tolaltaan.
Kommentit (24)
No eipä tuo ole vaikea vaihtaa takaisin.
Kusipää on kusipää jopa kusella käydessään.
Hullun ilo on halpaa, ap:n ilmaista.
Vau, sullapa on paljon sisältöä elämässä.
Aina kun käyn muiden vessoissa, väännän tortut kannen päälle. Koskaan ei ole kahta kertaa samaan paikkaan kutsuttu!
Häähää, mullapa rulla ei ole telineessä vaan pesukoneen päällä. Siinähän kääntelet.
Karmea rikos. En itse pysty toimimaan normaalisti ainakaan viikkoon nähtyäni väärinpäin olevan paperirullan.
Toisilla on eripäin kuin toisilla. Ei haittaa, paperia kuitenkin saa.;)
Miten on väärin päin? Eikös sekin ole mielipidekysymys?
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on eripäin kuin toisilla. Ei haittaa, paperia kuitenkin saa.;)
Jos jollakin on valmiiksi väärinpäin, laitan sen sitten oikeinpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on näytetty vessapaperin patentissa. Oikeinpäin on kun vedettävä paperi tulee edestä. Voit googlata vessapaperirullan patentin jos et usko.
Ap
Minulle on ihan sama miten päin se rulla on, kunhan on vessapaperia. Mutta me yleiset vessat missä olen itse käynyt on sellaisia ettei asiakkaat saa niitä auki ilman oikeaa avainta, ja niissä ei ole väliä miten se rulla siellä
Pitäisin varmaan kääntäjää "hulluna" ja keksisin tekosyyn jolla saan ulos asunnosta äkkiä. Ja ei nähtäisi sen koomin. Ehkä parikymppisenä en olisi osannut ajatella, mutta siitä eteenpäin.
Entä jos isäntäperhe onkin sinua ovelampi ja tuntee metkusi ? Ovat kääntäneet sen ennen tuloasi. Poislähdettyäsi kokoontuvat rullan ympärille hohottelemaan kun olit kääntänyt sen oikein päin.
Kannataisikohan avaajan ja häntä yläpeukuttaneiden hakeutua kuitenkin ammattiauttajan puheille?
Mulla onkin vierekkäin kaksi rullatelinettä ja niissä rullat molemmin päin. Hähää.
Itsellä on tapana pyyhkäistä parille arkille rullan puolivälissä ja sitten rullata paperi takaisin. Käyn usein naapurissa kakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on näytetty vessapaperin patentissa. Oikeinpäin on kun vedettävä paperi tulee edestä. Voit googlata vessapaperirullan patentin jos et usko.
Ap
Siitä huolimatta joku haluaa laittaa sen toisin päin. Muutenkin kuin kiusallaan.
Ai. Outo olet. Mut jos elämässä ei ole sisältöä, niin suon tuon säälittävän tavan. Toki pari kertaa kun teet ja tulet kylään, en laita paperia. Pyyhi sukkaasi.