Miksi sairaana kauppaan?
Kuinka monta sairastuu kun räkäinen, yskivä lapsi tuodaan kauppaan? Myös aikuinen voi tartuttaa. Kotiin voi tilata tuotteet, ettei tarvetta mennä kauppoihin pärskimään. Näillä räkijöillä tuskin koskaan on maskiakaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aika usein näkee että äiti raahaa ostarissa mukanaan "keuhkotautista" lasta. Hirveää kuunnella sellaista räkäistä röhää. Eikö äidit kuule sitä, vai eivätkö ymmärrä hävetä? Miksi kakara ei ole kotona sairastamassa. Eikö näillä lapsilla ole isää. En ymmärrä.
Ei kaikilla ole isä lähettyvillä.
Pakko se on aina joskus kaupassa käydä kipeänäkin. Muuten voi kaapit tyhjentyä täysin ja jään ilman ruokaa. Yksin kun asuu niin ei ole muita, jotka voisi käydä kaupassa. Eikä täällä maalla ole mitään kotiinkuljetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun yksin. Tein eilen lauantaina positiviisen koronatestin ja olo on kamala, nuhainen, räkäinen jne. Kuitenkin kävin aamupäivällä kaupassa, oli pakko, jääkaappi oli tyhjä eikä vuokrakämpässä ole pakastinta. Eli ihan pakosta oli pakko käydä citymarketissa nenä tippastaen. Valitan.
Kun mulla oli korona niin ystäväni kävi kaupassa puolestani. Mun ei tarvinnut raahautua kipeänä kauppaan tartuttamaan muita ihmisiä. Kai yksinasuvilla sinkuilla on edes yksi ystävä johon voi turvautua. Ainakin toivoisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin varten pitäisi olla se kotivara. Eli sen verran ruokaa, ettei sairaana tarvitse lähteä mihinkään.
Ei sitä sairaana pahemmin ruokaa kaipaile, mutta juotavaa kannattaa olla kotona varalla ja reilusti. Kun sairastettiin koronaa silloin kun siitä vielä joutui eristykseen, niin eipä kukaan jaksanut juurikaan syömisiä laitella tai edes kaivannut sitä. Juotavat loppuivat ensimmäisenä, aika pitkin hampain yksi toi sitten juotavia oven taakse. Silloin ei vielä toiminut kotiinkuljetuksetkaan nykyiseen malliin, vapaa kuljetusaika löytyi lähes viikon päästä. Jotain valmista woltattiin kerran oven taakse, mikään ei oikein maistunut miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin varten pitäisi olla se kotivara. Eli sen verran ruokaa, ettei sairaana tarvitse lähteä mihinkään.
Ei sitä sairaana pahemmin ruokaa kaipaile, mutta juotavaa kannattaa olla kotona varalla ja reilusti. Kun sairastettiin koronaa silloin kun siitä vielä joutui eristykseen, niin eipä kukaan jaksanut juurikaan syömisiä laitella tai edes kaivannut sitä. Juotavat loppuivat ensimmäisenä, aika pitkin hampain yksi toi sitten juotavia oven taakse. Silloin ei vielä toiminut kotiinkuljetuksetkaan nykyiseen malliin, vapaa kuljetusaika löytyi lähes viikon päästä. Jotain valmista woltattiin kerran oven taakse, mikään ei oikein maistunut miltään.
Kraanasta tulee vettä.
Mää oon kans sinkku ja vaikka olisin kipee niin joskus on vaan pakko lähtee kauppaan tai apteekkiin. Mulla ei ole woltteja tai muita sovelluksia.
Kukaan ei käy kapassa puolestani, joten on pakko.,
Ehkä tämä ketju herättää jonkun edes oikeasti ajattelemaan.