En uskalla lähteä viikkoon ulos
Kauhea pakkanen. Nytkin melkein 20 miinusta ja pahenee vaan.
Kommentit (63)
Saisi olla pakkasrajoitus milloin saa olla töistä pois. Jos pyhä maila kutistuu kylmän takia lahkeessa olisi se rajoitus.
Huomenna -30, ei tule kesää. On se kodin lämmössä vaan turvallisinta olla.
Mukavempaa ko on sitten sisällä netissä olla, ihastellen Iltsikkatoimittelijoiden seinäpirumaalaus-taitoja ja psyykkeennujerrukseen tähtäävään-uutisointiin hajota?
Hyvin se aika kuluu vaikkei ulkona käykkään. Onneksi nykyään saa kaiken kotiin toimitettuna. Ikkunasta kun katsoo ulos niin on siellä aika siperiaalista nyt.
Terveisiä etelästä! Tänäänkin oli lähemmäs 30 lämpöastetta ja pieni tuulenvire. Kelpasi läpsytellä varvastossuissa rantahietikolla. Ja kannatti säästää vuosilomat talveen. Ei tarvitse tuhlata elämää siihen, että odottaa kun pakkaset hellittää.
Koittakaa tekin järjestää elämänne mukavammaksi.
Mä olin just 1,5 tuntia ulkona, ilman pipoo. Vähän on korvat punaset ja naama pikkusen hellä. Mutta ei mulla kylmä, vaikka 20 astetta oli pakkasta pahimmillaan. Kunnon toppatakki, toppahousut, topparukkaset ja talvikengät, niin pysyy ruumisosa lämpimänä ja ylilämpö höyryää sitten päästä pois. pää kuitenkin kestää enemmän pakkasta. Mutta ei noi naiset tuolla ulkona kuitenkaan halunnu puhua mulle. Kai ne pelkää tätä mustaa toppapukua, kun mä näytän sen kanssa vähän isommalta, vaikka muuten oon laiha.
Näyttää olevan -25, kohta koiran kanssa lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä etelästä! Tänäänkin oli lähemmäs 30 lämpöastetta ja pieni tuulenvire. Kelpasi läpsytellä varvastossuissa rantahietikolla. Ja kannatti säästää vuosilomat talveen. Ei tarvitse tuhlata elämää siihen, että odottaa kun pakkaset hellittää.
Koittakaa tekin järjestää elämänne mukavammaksi.En tykkäisi.... liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsee kodin lämmöstä lämpöisellä autolla lämpöiseen kauppakeskukseen. Sama vaikka t-paidalla ja shortseilla lähtisi.
Haha, ooksä jotenkin ylpee siitä??? V i t u n helteistä kitisijä ja nyt kitiset jostain pakkasesta :D v i t u n pullamössö pullanaama paskapää pottunokka, vedä etu käteen
Vierailija kirjoitti:
Mä olin just 1,5 tuntia ulkona, ilman pipoo. Vähän on korvat punaset ja naama pikkusen hellä. Mutta ei mulla kylmä, vaikka 20 astetta oli pakkasta pahimmillaan. Kunnon toppatakki, toppahousut, topparukkaset ja talvikengät, niin pysyy ruumisosa lämpimänä ja ylilämpö höyryää sitten päästä pois. pää kuitenkin kestää enemmän pakkasta. Mutta ei noi naiset tuolla ulkona kuitenkaan halunnu puhua mulle. Kai ne pelkää tätä mustaa toppapukua, kun mä näytän sen kanssa vähän isommalta, vaikka muuten oon laiha.
Odotapas, kun aivot alkavat sulamaan.....
Mä kävin aikasemmin tänään kaupassa, oli aika kylmä. Huomenna kun lähtee töihin siinä 6:30 niin pitää laittaa vähän lämpimämmin päälle että tarkenee paremmin. :)
Tänään olikin ennätyskylmä. Katsoin mittaria aamulla ja näytti -27. Kävin vessassa ja menin takaisin vällyjen väliin lämpimään. Kuuntelin kun joku yritti saada autoansa käyntiin. Wowwowow wowwow wow wo, ei lähtenyt.
Täällä oulussa nyt - 33, varauduin etukäteen tottakait ja kävin kaupassa ja kirjastossa että selviän tämän viikon, mä en saa mennä ulos astman ja sairastetun infarktin vuoksi. Nyt ei edes tuule, yleensä on viima joka lisää purevuutta rutkasti. 20 pakkasilla käyn pikku lenkin kiertämässä kun muutenkin ulkoilen joka päivä, nyt riitti kun vein linnuille ruoat huivi kasvojen edessä ja takin huppu syvällä päässä..
Vierailija kirjoitti:
Tänään olikin ennätyskylmä. Katsoin mittaria aamulla ja näytti -27. Kävin vessassa ja menin takaisin vällyjen väliin lämpimään. Kuuntelin kun joku yritti saada autoansa käyntiin. Wowwowow wowwow wow wo, ei lähtenyt.
Toivottavasti oli ulkohuusi, voi olla waterclosetti pikkusen jäässä.
20 astetta pakkasta talvella, hui kamalaa ja ennenkuulumatonta. Ihan sama mitkä -30 tms kelit tulee niin käyn lenkillä, varustekysymys niin ei tarvitse palella.
Ottaisin melkein -20 ennemmin kuin tämän melkein -30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tv:stå tulee Mäkiviikkoa ja Tour de Skitä ja pizzataksit kulkee.
Lämpimien maiden miehet tuo suomalaisille kotiin pizzaa jollain vanhalla fiiatilla. Hitollisessa pakkasessa :) nurinkurista?
Fillarilla näytti tänään polkevan wolt-kuski. Pakkasta - 24.
Ensiviikon alussa lauhtuu niin että pääsee käymään ulkona.
-7 näyttää mittari. Tänään uskallan vihdoin käydä ulkona. Täytyy muistaa ottaa varovasti kun olen viikon vain makaillut.
Ette uskalla tai halua lähteä viikkoon ulos pakkasen takia, mutta ilomielin laitatte ruokakuskit suhaamaan takianne tuonne "pakkasinfernoon" :D He ovat ilmeisesti immuuneja kylmälle vai??