Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä juttu tämä Marimekon Kioski-sarja on?

Vierailija
30.12.2023 |

Kenelle suunnattua? Nopea ostos eikä niin väliä, jos meni vähän pieleen?

Missä ovat malliltaan ja pituudeltaan luotettavat entiset edes tasaraitapaidat åuhumattakaan normaaleista tyylikkäistä päällystakeista, jakuista ja alaosista.

Paidat ovat helmastaan lyhyitä ja materiaaliltaan ohuita. Useat säkkimäiset vaatteet ja räikeät kuosit eivät näytä hyviltä edes mallien päällä.

En enää löydä Marimekolta siistejä työ-tai juhlavampia vaatteita enkä edes vapaa-ajan laadukkaita vaatteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet kioski-sukat. Ne on ihan ok.

Vierailija
2/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta näin jotain laukkuja ja mietin, että jos en halua että laukussani lukee isolla edes Marimekko, niin miksi haluaisin laukun jossa lukee KIOSKI? Ostaako noita oikeasti joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vinkiksi että kioski on nyt kiinni.

Vierailija
4/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukissa lukee marimekko. Ei kioski.

Vierailija
5/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden unikkokuvioisen hupparin Torista halvalla. Oli väärää kokoa alkuperäiselle ostajalle. Tosi nätti huppari ja kiva löytö.

Ei kyllä ole aavistustakaan, miten Kioski eroaa normaalista Marimekosta.

Vierailija
6/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käsittänyt, että kioski-mallisto on rentoon kotoiluun sopivaa vapaa-ajan vaatetta. Siis nimenomaan ei niitä juhlavampia tai toimistopukeutumiseen. Voi olla, että olen väärässä. Minä ainakin löysin kivan hameen, joka tilattiin ihan myymälään, kun näytin kuvan ja sanoin koon. Syksyllä siis tilasin, kun olin saanut lahjakortin. Marimekon mekoista en ole kovin välittänyt, kun usein on aika mitäänsanomaton leikkaus. Yksi mekko minulla on, sellainen, jossa on 3 pikkutaskua edessä, harmaa pohja, kotelomekko. En millään muista sen nimeä, eikä taida tällä hetkellä ollakaan myynnissä.

Vierailija
7/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syksyllä kokeilemassa jokapoika paitaa liikkeessä mutta ei ollut riittävän pientä kokoa. Kioski malliston myyjä sanoi olevan reilumpaa mitoitusta joten en edes kokeillut.