Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen veikannut samalla rivillä eurojackpottia tiistaisin ja perjantaisin, 0 osumaa viimeisen 3kk aikana

Vierailija
30.12.2023 |

Ei siis yhtään ainutta oikeaa numeroa kolmeen kuukauteen. Eikö tästä saa jotain palkintoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinto on siinä että tajuat ettei tuossa ole mitään järkeä ja lopetat. Rahanhukkaa nuo pelit, voitat kun et pelaa euroakaan!

Vierailija
2/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran 4+2. Vitutti kun 5+2 olis saanut 60 miljoonaa. Vaihtelen numeroita ja on yks sama rivi aina. Kahdella rivillä veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran 4+2. Vitutti kun 5+2 olis saanut 60 miljoonaa. Vaihtelen numeroita ja on yks sama rivi aina. Kahdella rivillä veikkaan.

Eikös tuollakin saa jo ihan kivan nipun rahukkaa? Riittäis mulle. Ja vois lopettaa pelaamisen kokonaan, koska toista kertaa ei tule edes tuollaista osumaa.

Vierailija
4/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko voitit 4 +2 rivillä?

Vierailija
5/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä firmassa ovat pelanneet porukkalottoa säännöllisesti jostain ysäriltä lähtien, suurin voitto luokkaa "voidaan ostaa seuraava porukkalotto näillä rahoilla". Ei kannata laittaa onneaan minkään loton varaan, ei sitä turhaan idioottiveroksi kutsuta. Toki siinä on se HÄVIÄVÄN pieni mahdollisuus voittaa, mutta todennäköisemmin kuolet lento-onnettomuudessa vaikket koskaan lentäisi. 

En rehellisesti yllättyisi vaikka koko lottohomma paljastuisi huijaukseksi jossain vaiheessa. Tuntuu, että suuret voitot menevät melkein aina Saksaan ja kotimaassakin voittorivit on lähes aina pelattu fyysisesti jonkun perähikiän pikkukioskilla.

Vierailija
6/6 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollakin saa jo ihan kivan nipun rahukkaa? Riittäis mulle. Ja vois lopettaa pelaamisen kokonaan, koska toista kertaa ei tule edes tuollaista osumaa.

Hiukan vajaa 5000 voitin. Mut silti siinä on iso ero kun olin 60 miljoonaa potissa. Sillä 5000 eurolla ostin veneen itselle ja siihen pienen 6 hv yamaha moottorin. Ne maksoi noin 3000 euroa. Olen käynyt sitten kalassa kesäisin kun on ollut oma vene.