Missä on Ella Elers?
Mua on vaivannut jo tovin, minne on kadonnut somevaikuttaja Ella Elers. Postaili aktiivisesti lähes päivittäin kunnes lähes vuosi sitten molemmat hänen instatilinsä hiljenivät kuin seinään. Aikoinaan ollut kai suosittukin bloggaaja. K-aikoina aikoina aika provokatiivisia juttuja hänellä ja viimeisimmäksi sitten miehen ja naisen perinteisistä rooleista yms..
Ja joo, eipä asia mulle kuulu ja ei ole tilivelvollinen tekemisistään, mutta hämmentävää vain mielestäni ja kiinnostaisi jos joku tietää miten hänellä nykyään menee tai onko sattunut jotain.
Kommentit (26)
Muakin mietityttää mihin katosi. Vähän huolestutti kun jossain postauksessa kirjoitti että miehensä kutsuu häntä "pikku projektikseen". Että sittenkö yhtenä päivänä perheen päänä mies kielsikin yhtäkkiä häneltä somettamisen.
Tai sitten voisko olla sattunut jotain, jotain vakavia fyysisiä/henkisiä terveyshuolia itsellä tai läheisillään.
Vierailija kirjoitti:
Muakin mietityttää mihin katosi. Vähän huolestutti kun jossain postauksessa kirjoitti että miehensä kutsuu häntä "pikku projektikseen". Että sittenkö yhtenä päivänä perheen päänä mies kielsikin yhtäkkiä häneltä somettamisen.
Tai sitten voisko olla sattunut jotain, jotain vakavia fyysisiä/henkisiä terveyshuolia itsellä tai läheisillään.
Oho, mulla mennyt tollanen postaus ohi.
Huomasin, että oli nyt käyttänyt pinterestiään melko aktiivisesti, eli ainakin vissiin elossa on.
Ei kenenkään sometilin sulkemiseen tarvitse liittyä mitään suurta draamaa. Hänhän oli loppuaikoina aika paljon muutenkin sometauoilla. Luultavasti vaan kyllästyi somemaailmaan..
Samoin on hävinnyt Eveliina Huttunen, mutsisonin sisko.
elersin kohdalla varmaan miehen aikaansaama kontrolli, haluaa naisesta omistautuneen kotiäidin Joka palvelee hänen tarpeitaan, ilman omia mielenkiinnonkohteitaan. Mutta harmi, koska Elers oli lahjakas valokuvaaja sekä sisällöntuottaja. Eveliina ehkä eronnut eikä elämä enää niin glamouria?
Tietääkö kukaan mitään?