Miesten sheivaus, Turn on vai Turn off
Kommentit (24)
Turn-on! Olen syntynyt -77, enkä tiedä ajelevatko oman ikäiseni miehet miten. Sen tiedän ettei ex-mieheni (-72) jaksanut sheivata juuri lainkaan. Olen kuitenkin ollut nyt vuoden verran suhteessa -87 syntyneen miehen kanssa, ja hän ajelee aina posliiniksi. Tykkään kyllä käsitellä hänen karvatonta varustustaan ja nuolla sileitä palleja.
Eli itse kyllä pidän siitä, mutta olen kyllä miettinyt sitäkin puolta, että onko posliini kuitenkaan hyvää esimerkkiä nuoremmille. Minulla on ex-mieheni kanssa poika, joka on nyt murrosiässä. Olimme viimeeksi eilen porukalla saunassa, ja mietin että onko tämäkään ok, kun pojalla kasvaa karvoitus mutta miehelläni on posliini. Pahimmillaan ottaa vielä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Turn-on! Olen syntynyt -77, enkä tiedä ajelevatko oman ikäiseni miehet miten. Sen tiedän ettei ex-mieheni (-72) jaksanut sheivata juuri lainkaan. Olen kuitenkin ollut nyt vuoden verran suhteessa -87 syntyneen miehen kanssa, ja hän ajelee aina posliiniksi. Tykkään kyllä käsitellä hänen karvatonta varustustaan ja nuolla sileitä palleja.
Eli itse kyllä pidän siitä, mutta olen kyllä miettinyt sitäkin puolta, että onko posliini kuitenkaan hyvää esimerkkiä nuoremmille. Minulla on ex-mieheni kanssa poika, joka on nyt murrosiässä. Olimme viimeeksi eilen porukalla saunassa, ja mietin että onko tämäkään ok, kun pojalla kasvaa karvoitus mutta miehelläni on posliini. Pahimmillaan ottaa vielä mallia.
Ihan mielenkiinnosta, voitko luetella ihmisryhmät, joille karvojen ajelu on ok / ei ole ok? Karva-alueittain?
No vakavasti, mielestäni se ei nyt kauheasti eri asia ole, jos nuori haluaa vaikka partansa ajaa, tai että haluaa ajella häpykarvansa. Jälkimmäinen ehkä vielä enemmän ihmisen oma asia, johon muilla ei pitäisi olla sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, voitko luetella ihmisryhmät, joille karvojen ajelu on ok / ei ole ok? Karva-alueittain?
No vakavasti, mielestäni se ei nyt kauheasti eri asia ole, jo
Kaikki saavat ajella kaikkialta. Mutta jotenkin sitä ajattelee että karvojen ajelu on enemmän täysi-ikäisten hommaa, vaikka eihän se niin todellisuudessa ole. Kyllähän varmaan nykyään nuoret aloittavat jo aikaisin sheivaamisen.
Ihan sama. Mä ainakin haluan miehen, jonka miehuus ei ole kiinni karvoista. Pitää tehdä niinkuin itsestä tuntuu hyvältä eikä olla sellainen tossukka, joka kysyy kaikkeen mielipidettä vauvapalstalta. Missä te oikeen ootte?
N31