Stubb on paras presidentiksi
Veikaan, että hänestä tulee ikään kuin koko kansan valinta. Saanee toisella kierroksella hyvinkin lähelle 60% annettavista äänistä.
Kommentit (184)
Älex on niin ylimielisen Helsinkiläisen prototyyppi kuin voi olla. Sopisi hyvin Putoulsen hahmoksi. "Hei. Mä olen Älex ja asun Westendissä. En nyt kovin paljon Suomen asioista tiedä, kun olen ollut viime vuodet Firenzessä professorina enkä täällä Suomessa halua kovin usein tulla kehäkolmosen ulkopuolelle. Siellähän on likaistakin".
Vierailija kirjoitti:
Stubb on ilmiselvästi paras valinta presidentiksi. Kokemuksensa, verkostonsa, kielitaitonsa, sosiaalisuutensa ja edustavuutensa vuoksi. Lisäksi hänellä on korkeakoulutettu, tärkeässä virassa toimiva puoliso, joka ei ole pilannut mainettaan tosi-TV -ohjelmissa ja joutumalla tekemisiin poliisin kanssa.
Ei ole virassa vaimo, Koneella juristina.
Stubb on rehellinen perheenisä ja jo siinä on riittävät perusteet voittoon tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Mannerheimin jälkeen ensimmäinen presidentti, jota ei tarvitse hävetä valtiovierailuilla. Kosmopoliitti.
Enpä ymmärtänyt, että suomalaisissa on kaltaisiasi heikkoitsetuntoisia ihmisiä. Kiitos valaisemisesta.
Jussi on edelleenkin paras presidentiksi, vaikka ei olekaan enää valinnassa mukana.
Ettäkö presidentiksi tyyppi, joka todistetusti mokailee toistuvasti päästellen sammakoita suustaan - vai oletteko jo unohtaneet?
Presidenttinä "sori siitä" olisi aika tuhoisaa.
Stubb on todennäköisesti hyvä ja mukava seuramies, mutta presidentin ei ole tarkoitus olla seuramies, vaan hänen on oltava ulkomaillakin se, jonka puhe sisältää todellisia ajatuksia ja näkemyksiä. Siihen ei Alexista ikävä kyllä ole.
Katselin yhden dokumentin joka kertoi Suomen evakoista Viipurissa, Stubb oli kyläilemässä tuolla kun hänellä Suomen Viipurin sukujuuria Mitä sitten jos dna vähän Skandinaavi muuten dna voi olla täysin Suomalaista.
Eiköhän olisi parasta että Niinistö jatkaisi. Kun hyvää ehdokasta ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei paras, niin rumin ja tyttömäisin.
Komea on ikäisekseen. Pitkä ja kondiksessa.
Näyttää siltä kuin olisi ottanut jonkun toisen ihmisen ihon naamakseen. Ylimääräinen nahka roikkuu ja poimuttuu ja painuu oudosti kuopalle puhuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää, kun hän haluaa Suomeen Naton tukikohdan
Sehän olisi erinomainen uutinen, varsinkin jos se sijoitetaan esim Itäsuomeen.
Kävin äänestämässä lähikirjastossa. Jonoa oli mutta se eteni jouhevasti. Katsoin äänestäjiä sillä silmällä kenelle todennäköisesti äänet menevät. Olen varma, että 95 % piirsi nro 8. Eläkeikäistä suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hänellä on aidot omat hampaat eikä laminaatit kuten kilpailijalla
No sehän se onkin tärkeintä! Presidentin hampaat!
Vierailija kirjoitti:
Stubb on rehellinen perheenisä ja jo siinä on riittävät perusteet voittoon tällä kertaa.
Minulle sotaveteraanin jälkeläisenä on tärkein isänmaallisuus, joka on näkynyt jo nuorena ja mies on suorittanut asepalveluksen. En tarvitse muita perusteita. Äänestin ekalla Rehniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sotaveteraanin jälkeläisenä on tärkein isänmaallisuus, joka on näkynyt jo nuorena ja mies on suorittanut asepalveluksen. En tarvitse muita perusteita. Äänestin ekalla Rehniä.
Stubb isänmaallinen?! Hahahaha! Ootko tosissasi?
Aito ps ei halua Al-hol presidenttiä.Menkäähän äänestämään tai saatte pahimman kuin Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Otin häneltä käteistä joten en sano mitään
Missä yhteydessä?
Pekan vaimo on myös ulkomaalainen.