Miksi haluatte huonosti palkattuun paskaduuniin
Ja sitten kun ette haluakaan tehdä sitä työtä niin alatte lakkoilemaan. Miksi te hölmöt ette vaihda alaa tai valinneet jotain toista alaa alunperin.
Kommentit (17)
Ei ole olemassa paskaduunia.
Jokainen työ ja työnteko on tärkeää.
On paskapalkka mutta tykkään työstäni.
Rahaa sataa harvoin taivaalta, joten elätän mm itseni tekemällä töitä.
Kaikilla ei ole hyvää tutkintoa eivätkä kaikki ole ahkeria. Pakko tehdä itsensä ja perheensä elättämiseksi työtä, jota saa.
Se mitä sanotaan paskaduuniksi, on yleensä yhteiskunnan kannalta merkittävää työtä.
En jaksaisi elää hakemuksia täyttäen ja pompottelua sietäen. Työssäkäyvänä elämäni on tasaista, ennustettavaa, turvallista ja pystyn säästämään pienestä palkastani jotain.
En kyllä osaa hävetä työssäkäymistä. Milloin siitä alettiin häpäistä? Sääliksi käy nämä pilkkahuutelijat jotenkin. Purkavat selvästi jotain turhautumistaan jonka kanavoisi rakentavasti yhteisen hyvän tuottoon.
Joskus kyllä todella kadehdin heitä, jotka voi heittää hanskat naulaan ennalta määrätyn työvuoron lopuksi, eikä tarvitse joustaa eikä stressata mistään. Kunhan tulee paikalle seuraavan työvuoron aluksi ja suorittaa jotain rutiininomaisia tehtäviä. Olisipa ihanaa. Ainakin hetken.
terv., burnoutin partaalla oleva hyvätuloinen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa paskaduunia.
Jokainen työ ja työnteko on tärkeää.
Moro Stubb!
Vierailija kirjoitti:
Se mitä sanotaan paskaduuniksi, on yleensä yhteiskunnan kannalta merkittävää työtä.
Ja aivan eritoten muuten se ihan 'sitä ihtiään' sisältävien säiliöautojen kuskaaminen.
Muutenhan sitä aivan hukuttaisiin siihen p:kaan.
Koska ei kyvyt ja älykkyys riitä niihin huippupalkkaisiin töihin. Pitää myös osata myöntää itselleen omat rajallisuutensa.
Ei täältä mitään mukaansa saa, en näe syytä tavoitella mainetta ja mammonaa että olisin muiden silmissä jotain. Mulla on kaikki mitä tarvitsen. Joillekin palkkani olisi pieni, mutta oman elämäni olen järjestänyt niin että tulen loistavasti toimeen tuloillani. Ruoka, asuminen ja harrastukset on juuri sitä mitä tahdon.
Kukaan ei ole toimitusjohtaja syntyessään. Ei edes yrityssuvun perillinen. Jostain on aloitettava. Itse leikkasin nurmikoita ja siistin kukkapenkkejä. Seuraavaksi pakkasin voita...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole toimitusjohtaja syntyessään. Ei edes yrityssuvun perillinen. Jostain on aloitettava. Itse leikkasin nurmikoita ja siistin kukkapenkkejä. Seuraavaksi pakkasin voita...
mita saa nyt teet? johdat perittya yritysta?
Miksi sitten valitetaan että ihmiset eivät muka halua töihin? Mikään ei kelpaa!
Koska olen sitä mieltä, että lapsilla on oikeus kaltaiseen todella hyvään ja motivoituneeseen hoitajaan.
En pidä työtäni paskaduunina, vaan tärkeänä, vaikka siinä pieni palkka onkin.
No kun ei ole huonosti palkattu eikä paskaduuni. Kova liksa ja aina työpäivän aamuna herään oikein intoa täynnä.