Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ole ollut vielä edes syntynyt kun noita "ihmisoikeussopimuksia" on joskus 50-luvulla joku suomalainen allekirjoittanut

Vierailija
29.12.2023 |

Olitko sinä vielä syntynyt? Olisiko aika vähän kysyä sitä allekirjoittaisiko vuoden 2023 suomalainen tuollaisia sopimuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silloin oli lähellä se että suomalaiset olivat joutuneet lähtemään Karjalasta evakkoon. Mutta kyllä se valitettavasti on mahdollista tulevaisuudessakin, Nuo samat sopimukset kun suojelevat myös meitä, jos huonosti käy ja joudumme sotaan.

Vierailija
2/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo perutaan itsenäisyyskin sen takia, koska nykysuomalaiset eivät olleet vielä silloin edes syntyneet, kun itsenäistyttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo perutaan itsenäisyyskin sen takia, koska nykysuomalaiset eivät olleet vielä silloin edes syntyneet, kun itsenäistyttiin.

Ei ole ihan sama asia. Voidaanhan me kysyä suomalaisilta että halutaanko olla itsenäisiä, mutta ei se taida siltikään vaikuttaa. Koko planeetta on jo 100 vuotta sitten tunnustanut Suomen itsenäisyyden, kuka meitä sitten hallitsisi jos täällä yhtäkkiä päätettäisiin että ei haluta olla itsenäisiä? Ei ole ollenkaan sama asia kuin mistä aloituksessa puhutaan.

Vierailija
4/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin persettä kaikilla papereilla joita joku muu on allekirjoitellut. Eivät sido minua.

Vierailija
6/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa miten lasten oikeudet tuli ja miten voimallisesti tuotiin esiin mutta taitaa vain tänäpäivänä sitten toimia huonosti monikulttuurisuuden kanssa missä isällä on sitten  kaikki päätösvalta vaimoon ja lapsiin?

Vierailija
7/7 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhin persettä kaikilla papereilla joita joku muu on allekirjoitellut. Eivät sido minua.

Oletko itse allekirjoittanut Suomen perustuslain?