Pitääkö teidän mielestä kumppanin kanssa myös viestittelyn sujua?
Nyt on kyse tapailukumppnaista, joka asuu toisessa kaupungissa, mutta ollaan nähty viikon tai kahden viikon välein.
Kommentit (11)
Oon miettinyt samaa!
Itse en halua käydä keskusteluja viesteillä, mutta ihastukseni laittaa huoletta pitkiä jutusteluja whatsappissa. Sitä vain toivoo, ettei toinen tulkitse tylyksi tai että ei ole kiinnostunut, mutta itselle viestittely on aina tarkoituksellista siinä mielessä, että sovitaan tapaamisesta.
Toki viesti silloin tällöin kertoakseen toiselle, että ajattelee toista, on myös kiva. Mutta varsinaiset keskustelut ja vaikka kertomiset omasta arjesta tykkään käydä face to face.
Ois mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia tästä.
Mun puoliso asuu toisessa kaupungissa. Nähdään kyllä melkein päivittäin ja aina viikonloppuisin mutta viestejä vaihdetaan koko ajan ja soitetaan monta kertaa päivässä. Ei me mitään romaaneja kirjoiteta, mutta pikkuviestejä jotka kertoo että toinen on mielessä, tai käytännön asioita. Puhelimessa sitten isommat kuulumiset jos sellaisia on, ja niitä samoja käytännön asioita.
Kyllä. Olen ollut 6v kaukosuhteessa ja hyvin sujuu
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt samaa!
Itse en halua käydä keskusteluja viesteillä, mutta ihastukseni laittaa huoletta pitkiä jutusteluja whatsappissa. Sitä vain toivoo, ettei toinen tulkitse tylyksi tai että ei ole kiinnostunut, mutta itselle viestittely on aina tarkoituksellista siinä mielessä, että sovitaan tapaamisesta.
Toki viesti silloin tällöin kertoakseen toiselle, että ajattelee toista, on myös kiva. Mutta varsinaiset keskustelut ja vaikka kertomiset omasta arjesta tykkään käydä face to face.
Ainakin arkisten kuulumisten kertominen viestien kautta on tylsää, koska päivät ja tekemiset nyt suunnilleen ovat samanlaisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt samaa!
Ainakin arkisten kuulumisten kertominen viestien kautta on tylsää, koska päivät ja tekemiset nyt suunnilleen ovat samanlaisia.
ap
Itselleni se ei ole tylsää lainkaan. Minusta silloin olen ikään kuin läsnä mun puolison elämässä vaikka olenkin fyysisesti muualla. Se on ihanaa.
Pitää. Hommasta ei tule mitään sellasen kanssa joka vastaa kaikkeen yhdellä sanalla tai jollakin hymiöllä.
Ei. Koska joillekin näyttö ja näppäimet ovat liian pieniä, menee lihakset joillakin jumiin ja niska jos on hankalassa asennossa. Myös silmiin voi ottaa kirkas valo. Ei ole kiva näpyttää ja kone piipittää koko ajan jos joku viestii. Jos toinen olisi muuten tahallaan tyly tai häntä ei kiinnosta, eikä ole vain kyse lyhyistä viesteistä, kai se olisi ero. Ja pitäisihän toista nähdä tai jotenkin olla yhteydessä.
En tykkää viestitellä eikä miesystävänikään. Olemme olleet vuosia etäsuhteessa ja soitellaan päivittäin.
Pitää. Täytyy vaan löytää parille sopiva kompromissi. Itse ennen halusin paljon viestittelyä mutta mies ei ole niin tekstailu-ihmisiä, joten suhteen edetessä olen huomannut että minulle riittää yksittäiset viestit jossa kerrotaan mitä kuuluu, ja joinain päivä soitamme toisillemme. Miehen ei tarvitse viestitellä kun ei siitä niin pidä, ja minä olen iloinen että voimme jutella, ja toki mieskin tykkää kuulla minusta.
Kuitenkin nuo yksittäiset viestit on tärkeitä eikä pelkkä satunnainen soittelu riitä, koska minusta tuntuu että viestittely tarkoittaa, että toinen haluaa kuulla minusta. Ja minä saan tietää mitä toinen miettii, ja jos viestittelyä ei olisi ollenkaan niin olisin onnettomampi.
No on se vähän nihkeää jossei suju kun toista näkee sen pari kertaa kuussa