Taistelen välillä ruokavalion ja kuntoilun kanssa ja se näkyy miten käyttäydyn täällä
Kun treeni sujuu ja ruokavalio on kondiksessa, en välitä lainkaan mitä muut tekee.
Mutta kun tulee kausia jolloin sohva vetää puoleensa ja sipsit maistuu, mua kiinnostaa neuvoa ja jopa moralisoida toisten tekemisiä.
sanoisin että 99% teistä sama homma. Alkuhuumassa tulette tänne hehkuttamaan terveellistä elämää ihan kuin ette olis itse aloittanut sitä just äsken. Ja sitten kun homma menee puihin niin läs ki vi ha raikaa. Kun on treenattu jo jonkin aikaa ja se on säännöllinen osa arkea kera tasapainoisen ruokavalion, ei toisten löllöt voisi vähempää kiinnostaa.
Eikö niin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta minulla ainakaan. Kirjoitqn nettiin vain semmoisia asioita, jotka voisin sanoa naamatusten.
Niin no jotkut voivat sanoa naamatusten myös ihan kamalia asioita. Nyt oli kyse siitä että löllömakkaroiden arvostelijoilla 99% todennäköisesti on itsellään vaikeuksia pitää kiinni hyvistä rutiineista tai kysymyksessä on alkuhuuma joka merkeistä päätellen ei tule kantamaan pitkälle.
Ennustan tammikuulle erityisen sitkeää li ha vien arvostelua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Koitapa olla ihmisiksi.
Niin koitan. En vain esitä pyhimystä ja uskallan myöntää heikkouteni, toisin kuin useimmat. Ap
Ei vaikuta minulla ainakaan. Kirjoitqn nettiin vain semmoisia asioita, jotka voisin sanoa naamatusten.