Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä parisuhteeseen/naimisiinmenoon yms tulee niin ihmiset tekee sitäkin vääristä ja itsekkäistä syistä

Vierailija
29.12.2023 |

Meillä on ihan outo olettamus Suomessa että kaiken pitää tapahtua samantien tietyssä järjestyksessä ja että naimisiinmeno ja lapsien tekokin pitää tapahtua tietyssä iässä, nämä on ikäänkuin kirjoitettu valmiiksi kalenteriin että näin pitää tapahtua tai olen epäonnistunut elämässä

No tätä lähdetään sitten väkisin puskemaan koska halutaan osoittaa muille että minä olen hieno ja hyvä ihminen, minulla on parisuhde, 2 lasta, olen naimisissa ja minulla on kultainen noutaja 32 vuotiaana. 

No onko ihme että nämä suhteet eivät sitten kestä kun näitä rakennellaan pelkästään omista itsekkäistä syistä ja olettamuksista? Ei

Ihmiset kirjaimellisesti seurustelee sen takia että he eivät näyttäisi oudoilta omille vanhemmilleen tai kavereilleen :D se on sairasta. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko kumminkin niin, että henkilö on ihan itse halunnut tuollaisen elämän ja sinä katkerana vanhanapiikana pidät heitä omituisina kun et itse ole saavuttanut mitään elämässäsi. Lohtunsa kullakin.

Vierailija
2/2 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla