Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka aloititte seksielämän kokemattoman miehen kanssa... kauanko kesti että juttu lähti kunnolla sujumaan?

Vierailija
29.12.2023 |

Entä missä vaiheessa laukesitte miehen kanssa ensimmäisen kerran?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa meni, sitten sujui erinomaisella tavalla.

Vierailija
2/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kertaa! Luonnolahjakkuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kiihottunut että laukesin jo nuolaisusta. Myöhemmin vielä pantaessa. Hänkin laukesi vaikka vähän jännittikin. Oli ihanaa!

Vierailija
4/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat orgasmit yhdynnässä parin kuukauden sisällä, molemmat neitsyitä.

Mies ei tiennyt klitoriksesta mitään enkä minäkään ollut sitä kautta oppinut itsetyydyttämään vaan tekomunalla ja aluksi dödöpullolla.

Vierailija
5/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä seurustelin muutaman vuoden miehen kanssa, joka oli 28 v seurustelun alkaessa. Ja kokematon siis. 

Seksi ei koskaan ollut hänen kanssaan kovin kummoista. Oli aika estynyt. Ei aseksuaali, mutta matala libido. Siihen juttu kaatuikin, vaikka oli muuten hyvä mies. Yhdessäolomme vain oli varsin kaverillista ja kaipasin intohimoa.

Vierailija
6/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Kertokaa miten naisen kanssa sujui?

Vierailija
7/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin jo ensimmäisellä kerralla (olin niin kovasti odottanut ensimmäistä kertaamme!) , hän vasta kolmannella koska jännitti todella paljon. Mutta aika äkkiä lähti kunnolla sujumaan, oli nopea ja halukas oppimaan mistä tykkään. Viitisen vuotta opeteltu jo ja vaan paranee! 

Vierailija
8/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat kokemattomia, mutta aika pian siitä tuli ihan mukavaa toimintaa. En nyt muista kuluiko siinä viikkoja vai kuukausia, joka tapauksessa ei kauan.

Ekan orgasmin yhdessä taisin saada noin 13 vuotta sen jälkeen, eikä niitä ole liiemmälti myöhemminkään näkynyt (paitsi itseni kanssa), mutta vika lieneekin enemmän minussa.

Vierailija
9/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kokematon mies 27-v. Kun itse olin samanikäinen... alusta lähtien oli ongelmia seksissä eikä kahden vuoden aikana paljon parantunut, olisi pitänyt tuosta kokemattomuudesta tietää. Miehen libido oli matala, halusi, että mä teen kaikki työt, oli siis lahna; ei halunnut usein, ei halunnut koskaan kokeilla mitään, vaikka yritin neuvoa. En saanut itse yhtään kertaa kahden vuoden aikana, odotin aina, että lähtee kotoa, että pääsen masturboimaan. Itse olin kokenut ja tein hänelle vaikka mitä temppuja, ehkä vähän liikaakin tottui alusta lähtien siihen ja odotti selällään palveluja. Mies oli ns. Paperilla hyvä, akateeminen ja fiksu, mutta kotona muutenkin kuin seksin suhteen laiska. Jouduin passaa häntä joka tavalla ja tunsin itseni äidikseen. Lopulta meni lopullisesti sitten itseltänikin halut ja yritykset ja jätin hänet. Mun jälkeen ollutkin sitten pääasiassa maksullisten kanssa. Surullista. 

Vierailija
10/12 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin molemmat kokemattomia, mutta aika pian siitä tuli ihan mukavaa toimintaa. En nyt muista kuluiko siinä viikkoja vai kuukausia, joka tapauksessa ei kauan.

Ekan orgasmin yhdessä taisin saada noin 13 vuotta sen jälkeen, eikä niitä ole liiemmälti myöhemminkään näkynyt (paitsi itseni kanssa), mutta vika lieneekin enemmän minussa.

Sorry to say, vika ei ole sinussa. Ette vaan sovi seksuaalisesti yhteen.

Vierailija
11/12 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenennellä kerralla sain ekan orkun hänen kanssaan. Opetin heti alusta alkaen häntä, viemällä hänen kätensä klitalleni, että saan parhaan orkun yhtä aikaa kädellä ja peniksellä. Erikseenkin voin saada, mutta hitaasti ja harvoin. Oli onneksi opinhaluinen kolmekymppinen nörtti, josta tuli hyvä rakastaja parissa kuukaudessa. Harrastamme vain asentoja, missä hänen kätensä yltää klitalle. Kyllähän niitäkin riittää.

Vierailija
12/12 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimaan opitaan nussimalla, vanha Siilinjärveläinen sananparsi!