Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Köyhiltä ei leikata" sanoi persu-Purra TV:ssä ennen vaaleja

Vierailija
29.12.2023 |

Siksi monet työttömät ja vähävaraiset äänestivät perussuomalaisia. Suuri kuse.us.

Kommentit (595)

Vierailija
441/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
442/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttis tehdä jotain tehdä tälle kusetusdemokratialle. Joka vaalien jälkeen lupaukset saa perua ilman mitään seurauksia.

Ehdotan 12kk välein hallituksen luottamusäänestystä kansanäänestyksenä.

Tuo olisi hyvä. Edellisellä hallituksella oli 35% kannatus seuraavissa vaaleissa. Nykyisellä samaa luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri tukien muuttumisesta juttua.Itse työssäkäyvä yh.Omat saamani tuet,eli elatustuki ja yh korotus näköjään nousee...Eli siis tuet joita moni sellainen saa kuka ei niitä tarvitse.Huono suuntaus...Kannatan tukien leikkausta ja uudistamista,mutta ei nyt ihan oikea suunta ole....

Itse olen aika hyvätuloinen, ja verotukseni kevenee sillä seurauksella, että tulen saamaan vuositasolla ehkä 100 € enemmän käteen. Ja tällainen yksilön taloudessa mitätön veronalennus maksaa valtiolle vähintään satoja miljoonia. Mieluummin maksaisin vuositasolla vaikka tonnin enemmän veroja, niin ei tarvitsisi köyhiltä leikata, mulla olisi siihen kyllä varaa, ja kaltaisiani on paljon.

Vierailija
444/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu köyhiä itkettää kun Riikkulia petti ja unohti heidät tyystin... 😭😭😭

Vierailija
445/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu köyhiä itkettää kun Riikkulia petti ja unohti heidät tyystin... 😭😭😭

Siksi erosimme ukon kanssa persuista. Nyt riitti perkele. 

Vierailija
446/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla vaan lakossa niin kauan kun on tarvis... 

Vierailija
447/595 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
448/595 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
449/595 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä kannata/äänestä persuja. He pettivät lupauksensa. 

Joka vaalien jälkeen. Ennen ovat perustelleet ettei oppositiosta pysty vaikuttamaan ja nyt hallituksessa tekevät juuri päinvastoin kuin ennen vaaleja sanoivat.

Äänestäjät ei ole kertaakaan saaneet sitä mitä ajatelleet saavansa tai heille annettu ymärtää saavansa.

Nyt loppui persujen äänestäminen reilun kymmenen vuoden pettymysten seurauksena.

Vierailija
450/595 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri tukien muuttumisesta juttua.Itse työssäkäyvä yh.Omat saamani tuet,eli elatustuki ja yh korotus näköjään nousee...Eli siis tuet joita moni sellainen saa kuka ei niitä tarvitse.Huono suuntaus...Kannatan tukien leikkausta ja uudistamista,mutta ei nyt ihan oikea suunta ole....

Itse olen aika hyvätuloinen, ja verotukseni kevenee sillä seurauksella, että tulen saamaan vuositasolla ehkä 100 € enemmän käteen. Ja tällainen yksilön taloudessa mitätön veronalennus maksaa valtiolle vähintään satoja miljoonia. Mieluummin maksaisin vuositasolla vaikka tonnin enemmän veroja, niin ei tarvitsisi köyhiltä leikata, mulla olisi siihen kyllä varaa, ja kaltaisiani on paljon.

En todellakaan haluaisi maksaa lähellekään näin korkeita veroja, mutta kyllähän hallituksen leikkaukset ovat lähteneet aivan väärästä päästä liikkeelle. Oltas ensin leikattu järjestörälssiltä, yrityistuista, Yksinkertaistettu verotusta ja sitten alettu katsoa näitä sosiaalitukia. Tosin kyllähän sosiaalituissakin on valtavasti pielessä kun tietyissä tapauksissa vasta yli 4000 euron kuukausipalkka kannustaa töihin. työtön yh saa noin 3000 €/kk nettona rahaa tienasi hän 0-5000 euroa kuussa... Tämä on tolkutonta.

Vierailija
451/595 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"köyhät" ei käy töissä eikä tienaa itse elantoaan, ne elää tuista jotka revitään muiden selkänahasta, jolloin niiltä ei edes teoriassa voi leikata mitään. Ne vain saa vähemmän muiden tekemästä tuloksesta, joka siis kuuluu lähtökohtaisesti sen tuloksen tekijöille eikä millekään "köyhille". Kun itse tienaa leipänsä ja siinä sivussa elättää myös muita, ja kun aletaan esim. verotuksella eli varkaudella nyrhimään muille siitä itse tienaamastasi tuloksesta, SE ON LEIKKAUSTA!

Leikkaukset kohdistuvat pahiten niihin köyhiin, jotka käyvät töissä. Heiltä leikataan työssäkäynnin vuoksi rajusti tuloista. Osa joutuu toimeentulotuelle, osa vaihtamaan asuntoa. 

Vierailija
452/595 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
453/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
454/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme tästä? Sen ettei jotkut opi mitään. Soini sanoi tismalleen samat sanat vuoden 2015 vaaleissa ja keneltä Sipilän hallitus leikkasi ensimmäisenä? 

Äänestävä kansa on tyhmä kuin saapas. 

Vierailija
455/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMALEIKKURI

Vierailija
456/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opimme tästä? Sen ettei jotkut opi mitään. Soini sanoi tismalleen samat sanat vuoden 2015 vaaleissa ja keneltä Sipilän hallitus leikkasi ensimmäisenä? 

Äänestävä kansa on tyhmä kuin saapas. 

Se ikään kuin kuuluu vaaleissa asiaan, että annetaan lupauksia joita ei ole tarkoituskaan pitää. Jos sitä ei ole aikuisikään menessä oppinut onko oikein, että tällaisella ihmisellä on äänioikeus? 

Vierailija
457/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
458/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel... Persujen kannatus nousee, SDP:n syöksyy. Miten tässä nyt näin kävi?

Vierailija
459/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Yle areenasta, hitleristä kertovaa dokumenttia, kieltolakia, rintamäkeläisiä, jne. Kuuntelin 90-luvun laman tarinoita, jne. Olin huvittunut miten vähän maailma on muuttunut. Suosittele tutustumaan historiaan, perspektiivi voi auttaa. 

Ja oleellisuudet löytyy omasta elämästä. 

Vierailija
460/595 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Yle areenasta, hitleristä kertovaa dokumenttia, kieltolakia, rintamäkeläisiä, jne. Kuuntelin 90-luvun laman tarinoita, jne. Olin huvittunut miten vähän maailma on muuttunut. Suosittele tutustumaan historiaan, perspektiivi voi auttaa. 

Ja oleellisuudet löytyy omasta elämästä. 

Aina hallitus pettää, yhyy yhyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme