Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa muiden lapsista ja kieltäytyt omien hankinnasta

Vierailija
28.12.2023 |

Mitä mieltä olette? Kuitenkin jos ollaan jo 30 ei aikaa ole tuhlattavaksi

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omia haluat niin miehestä eroon ja etsit sellaisen, joka niitä lapsia haluaa.

Vierailija
2/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sitä mieltä että jos ei mies halua lapsia niin se ei halua ja sillä selvä. Miksi sen miehen pitäisi haluta muksuja, siksi kun säkin haluat? Yhtälailla säkin voit olla haluamatta koska mieskään ei halua.

Vierailija
4/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehellä tuossa iässä vielä mikään kiire ole.

Vierailija
5/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä miehellä tuossa iässä vielä mikään kiire ole.

On. Miehen sperma huononee 

Vierailija
6/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi jo aika pillereiden pettää? 

Vierailija
7/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lienee ehdoton. Silti hänellä itsellään on vuosikymmeniä tai vuosia enemmän aikaa tehdä lapsia. Naisella ei ole. Miten kokeelliset piik. vaikuttavat sikiöön.

Vaikuttavat siten, että lapsesta tulee normaalijärkinen eikä salaliittohörhö.

Vierailija
8/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idari

Vierailija
9/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinulle sanonut, ettei ole kiinnostunut eikä halua hankkia lapsia, niin eikö tuo ole aika selväksi tehnyt asiansa? Jos sinulla puolestaan parisuhteen jatkaminen on sidoksissa lasten hankintaan, niin - eikö tuokin nyt ole sitten selvä? Päästä mies elämään omanlaistansa elämää ilman painostusta perheen hankkimiseen. Se ei ole oikein häntä kohtaan. Samalla pääset itse keskittymään omaan elämääsi eli etsimään miestä, joka haluaa kanssasi perustaa perheen. 

Vierailija
10/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilulta tyypiltä kuulostaa miehesi, onnittelut siitä. Monihan valehtelee että haluaa lapsia "myöhemmin", mitä ei sitten koskaan tapahdu.

Vierailija
11/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu lapsia enää tekee?

Vierailija
12/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua lapsia. Sinä haluat. Ainoa vaihtoehto on erota ja sinun etsiä uusi kumppani, jonka kanssa mielipide lapsiasiassa on yhteneväinen.

Vierailija
13/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vuotta 2023. Lapset on niin 1500-lukua. Aika palata tähän hetkeen ja lopettaa lisääntyminen niin kuin suurin osa suomalaisista on jo tehnyt. 

Vierailija
14/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta sekoilut lasten suhteen. Sinulla on elämä elettävänä, älä tuhlaa sitä lapsiin. 

Vierailija
15/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on sinulle sanonut, ettei ole kiinnostunut eikä halua hankkia lapsia, niin eikö tuo ole aika selväksi tehnyt asiansa? Jos sinulla puolestaan parisuhteen jatkaminen on sidoksissa lasten hankintaan, niin - eikö tuokin nyt ole sitten selvä? Päästä mies elämään omanlaistansa elämää ilman painostusta perheen hankkimiseen. Se ei ole oikein häntä kohtaan. Samalla pääset itse keskittymään omaan elämääsi eli etsimään miestä, joka haluaa kanssasi perustaa perheen. 

Haista vit tu

Vierailija
16/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi verottaa niitä jotka lisääntyvät 30% enemmän. Ja kaikki tuet pois, saavat synnyttää kotona. Ei ole valtion tehtävä auttaa synnyttämisessä.

Vierailija
17/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ladata asiat pöytään. Onko  niin, että mies on 100 % varma, että haluaa elää ilman lapsia ja ilman sinua, vai voiko mitenkään harkita lapsiasiaa. Jos lasten hankkiminen on sinulle tärkeä asia, niin sinun täytyy sitten tehdä päätös. 

Vierailija
18/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies valittaa, että lapset ovat kurittomia ja juoksevat vaan ympäriinsä kiljuen. Olen yrittänyt sanoa siihen, että voihan niitä kurittaakin jos haluaa, mutta ei tunnu menevän jakeluun...

Vierailija
19/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies valittaa, että lapset ovat kurittomia ja juoksevat vaan ympäriinsä kiljuen. Olen yrittänyt sanoa siihen, että voihan niitä kurittaakin jos haluaa, mutta ei tunnu menevän jakeluun...

Miksi sinä et kurita? Oletko tyhmä?

Vierailija
20/26 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et kurita? Oletko tyhmä?

Kyse on siis toisten lapsista. Ei niitä voi mennä kurittamaan ilman niiden vanhempien lupaa. Omia ei ole ja tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että tuskin tuleekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan