En enää kestä ainaista yksinoloa 🥺
Olen introvertti ja tarvin paljon omaa aikaa rauhoittumiseen ja latautumiseen.
Mutta nyt olen joutunut limboon, etten näe ketään ihmisiä viikkoon, ja sittenkin vain tapaaniset ovat ulkokohtaisia ja pinnallisia, esim. kaupoilla käydessä. Minulla ei ole kuin pari kaveria, jotka asuvat aika kaukana. En heille halua valittaa yksinäisyyttäni, etteivät ottaisi etäisyyttä hekin.
En tiedä, miten ja missä tapaisin ihmisiä, joiden kanssa voisi kehittyä pinnallista syvempää ihmissuhdetta. Asun maalla eikä täällä ole sellaisia harrastuspiirejä mitä isommissa kaupungeissa on. Olen myös niin "vanha", etten ole deittisirkuksessa saamapuolella.
Ideoita? Asiallisia ja empaattisia!
Kommentit (3)
Kerro:
-miten vanha?
-onko alueella hotellia?
-mitä haluaisit harrastaa / tehdä yhdessä jos hesalainen tulisi kylään? / harrastatko käsitöitä tai jotain muuta samantapaista?
-mulle voisi kyllä soitellakin
-miten suhun saa yhteyden? olisko joku profiili vaikka siellä Suomi-deitissä tai missä? Mäkin olen niin vanha että otin omani pois kun sieltä tuli vain hömppää.
Onko jotain deittisivustoa mistä voi etsiä itselle saman sukupuolista ystävää harrastukseen tai vain olemiseen? Kaupunkilainen maalle - ja maalta kaupunkiin oleilemaan? Eikö olis mitään ideaa? Jollakin on auto ja toisella ei?
Kohtalontoveri et ole yksin, täällä toinen. Neuvoja en osaa antaa, tarvitsen niitä itsekin.