Miksi kommentteja kirjautuu keskusteluihin vääriin aikoihin?
Ketju voi olla listassa ykkössivulla, koska uusin kommentti on muka tullut vastikään, vaikkei olekaan. Kommentteja kirjautuu todella paljon 00, 15, 30, ja 45 ja lisäksi vielä keskustelun sulkeutumisen jälkeen. Johtuuko moderoinnista vai mistä. Outoa.
Kommentit (7)
Ehkä aineisto ohjautuu, Euroopan ihmisoikeusjärjestöjen syyniin.
Palsta meni pilalle, lainaukset eivät toimi ja mielettömän hidas. Täällä ei kannata enää palloilla. Kiitos.
Ja isoja mainoksia saa kelata nyt ihan liikaa.
Tästä huolimatta moderointiin menneet kommentit eivät minusta koskaan tule julkaisuun. Vai onko jollakin käynyt näin?
Olen kysellyt tätä aiemminkin, ja ne ketjut on poistettu.
Olettaisin, että silloin päästetään läpi niitä aiemmin automaattisensuroituja viestejä. Olen nimittäin joskus selannut lukemaani keskustelua läpi, ja aiemmilla sivuilla on ollut paljon viestejä, joita en ole ennen nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kysellyt tätä aiemminkin, ja ne ketjut on poistettu.
Olettaisin, että silloin päästetään läpi niitä aiemmin automaattisensuroituja viestejä. Olen nimittäin joskus selannut lukemaani keskustelua läpi, ja aiemmilla sivuilla on ollut paljon viestejä, joita en ole ennen nähnytkään.
Näin minäkin kuvittelin, mutta ainakaan osaan ketjuista ei ole tullut yhtäkään uutta viestiä.
Täällä testataan sensurointia sanomakonsernia varten. Vapaa media ha etenkin kansan keskustelu palstat ovat vaarallisia hallitukselle joka aikoo muuttaa pysyvästi työntekijöiden oikeuksia heikommaksi. Suurin osa kansasta ei välitä siitä ennenkuin liian myöhään.
Palsta saatiin sekaisin monin tavoin.
Pitää koko ajan päivittää, uusimmat kommentit eivät muuten näy.
Jne.
Päivityksen syy taisi olla vain sensuurin kiristäminen,mutta kai sen olisi voinut tehdä ilman muiden toimintojen rikkomista...?