Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka olen tuntenut vuoden aina välillä estää minut ja sitten tulee takaisin

Vierailija
28.12.2023 |

Mies siis tekstaa minulle ja vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta erimielisyyden sattuessa hän heti estää minut. Nyt hän oli taas laittanut eri viestisovelluksessa viestiä klo 02 jälkeen yöllä. Hän ei käytä paljon alkoholia, mutta oli ilmeisesti jossain ollut myöhään.

Onkohan tällainen mies kiinnostunut, vai leikkii vaan jotain?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole kiinnostunut muusta kun seksistä :D Haloo. Ja jos olis ja käyttäytyy tolla tavalla, en ymmärrä miks sua kiinnostaa häne aikeet.

Sen perusteella mitä olen kuullut, uskon että hän käyttäytyy näin epävakaasti kaikkia kohtaan.

Kiinnostaa vähän koska meillä on ollut ihan kivaakin yhdessä. Mutta nyt olen täysin neutraali, ei tekisi yhtään pahaa lopettaa kaikki hänen kanssaan.

Ei se silti muuta asiaa? Saatko ego buustia ajatellessasi, että henkilö kuka on epävakaa on kiinnostunut sinusta? Ja estelee sua sillon tällön ja tulee takaisin? Ootko itsetuhoinen vai mikä vaivaa?

Tai sitten voin olla täysin neutraali asian suhteen, se ei vaivaa minua sen kummemmin.

Miksi edes kuvittelet miehen käytöksen aiheuttavan itsetuhoisuutta! :D

Minulla on ihan hyvä itsetunto.

Vierailija
22/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hyvä itsetunto ja vain seksi kiinnostaa niin mikset vain etsi jotain tasapainoisempaa ihmistä seksisuhteeseen? Ja jos suhtaudut asiaan neutraalisti niin miksi kyselet sitä sitten täällä? Lue kommentit joista suurimmassa osassa käsketään sinun antaa tyypin olla, olet saanut vastauksen kysymykseesi, that's it. Vai haluatko kuitenkin pikkuisen roikkua tuossa pellessä, jos hän kuitenkin oikeasti välittää ja itse olet korviasi myöten jo ihastunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä itsetunto ja vain seksi kiinnostaa niin mikset vain etsi jotain tasapainoisempaa ihmistä seksisuhteeseen? Ja jos suhtaudut asiaan neutraalisti niin miksi kyselet sitä sitten täällä? Lue kommentit joista suurimmassa osassa käsketään sinun antaa tyypin olla, olet saanut vastauksen kysymykseesi, that's it. Vai haluatko kuitenkin pikkuisen roikkua tuossa pellessä, jos hän kuitenkin oikeasti välittää ja itse olet korviasi myöten jo ihastunut..

Sinäkö sen päätät koska olen saanut vastauksen kysymykseeni.

Siihen ei ole olemassa yhtä vastausta, sehän se on se pointti. Huomasitko kuinka kerroin että en halua jättää asioita taakseni, vaan ratkaista ne.

Vierailija
24/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä minustakin kuulostaa. Säälittävää touhua. 

Vierailija
25/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kunnon narsisti vastassasi.

Vierailija
26/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä minustakin kuulostaa. Säälittävää touhua. 

Säälittävää!? Olen ihastunut erääseen toiseen jos se nyt on aivan pakko tietää.

Voisin esim olla tämän miehen kaveri.

Vierailija
27/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kunnon narsisti vastassasi.

Se voi olla mitä vaan. Kysyin häneltä asioita suoraan, nyt kun oli puhdas pöytä. Eikä hän ainkaan oikein myöntänyt mitään. Huono merkki.

Vierailija
28/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pari vuotta tuollaisessa suhteessa, että heti kun keskustelu koski jotain mikä ei miestä miellytä, nii  mykkäkoulu ja estäminen. Paikalla ollessa myös solvaaminen ensimmäisenä, sitten ulosheitto tai mykkäkoulu.

Mistään ei siis voinut keskustella.

Sinä vissiin kuvittelet että tuo mies on vaan niin "tuskissaan rakkaudesta kituessaan että estää jottei satuttaisi itseään" tms. ja että tuo menisi ohi.

Ei mene, koko suhde olisi ihan varmaan yhtä on offia.

Vierailija
29/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala tuollaiseksi heittopussiksi.

Vierailija
30/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mies pyytääkin minua ulos, kunnon treffeille.

Olen hieman yllättynyt.

Vierailija
31/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? En usko hetkeäkään että ainakaan yli 30.

Vierailija
32/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko todella tuntevasi minut muutaman viestin perusteella. Ihmiset ovat paljon monimutkaisempia. Huomaat sen kun kasvat hieman.

Vierailija
33/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus. He toimivat noin: kun tulee riita, ja on loukkaantunut, niin katkaisee välit. Ja sitten palaa takaisin ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
34/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti 😳 Onko Vaasasta? 

Vierailija
35/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuus. He toimivat noin: kun tulee riita, ja on loukkaantunut, niin katkaisee välit. Ja sitten palaa takaisin ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Todennäköisesti, hänen vanhempansa on narsistinen, olen kuullut siitä paljon. Eli hän voisi olla epävakaa.

Mutta ei hän paha ole, luulen että vaan todella tunteellinen.

Vierailija
36/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä onko mies kiinnostunut vai ei. Karsi tuommoinen epävakaa pelle elämästäsi niin voit paljon paremmin.

Näin olinkin tehnyt jo, mutta nyt alkoi taas kiinnostamaan mitä ihmettä hän tekee.

Viimeksi hän sanoi että katkaisee kokonaan yhteydenpidon. Vaatii aika paljon häneltä ottaa uudestaan yhteyttä. Joten mietin jos hän ihan oikeasti pitää minusta.

Mitä väliä? Epävakaan kanssa on vaikea olla suhteessa. Itse jättäisin omaan arvoonsa, en hetkeäkään uhraisi moiselle tyypille.

Vierailija
37/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä onko mies kiinnostunut vai ei. Karsi tuommoinen epävakaa pelle elämästäsi niin voit paljon paremmin.

Näin olinkin tehnyt jo, mutta nyt alkoi taas kiinnostamaan mitä ihmettä hän tekee.

Viimeksi hän sanoi että katkaisee kokonaan yhteydenpidon. Vaatii aika paljon häneltä ottaa uudestaan yhteyttä. Joten mietin jos hän ihan oikeasti pitää minusta.

Mitä väliä? Epävakaan kanssa on vaikea olla suhteessa. Itse jättäisin omaan arvoonsa, en hetkeäkään uhraisi moiselle tyypille.

Kyllä. Epävakaan kanssa pitää olla koko ajan varuillaan, ja miettiä, että mitä sanoo ja tekee, ja asiat pitää tehdä.hänen mieleisesti. En suosittele. Minun yksi ex ystävä on tuollainen. Hänellä lisäksi saattoi olla myös narsistisia piirteitä, koska esim työpaikallaan pyrki aina aiheuttamaan kaaosta, ja oli ns hankala tyyppi.

Vierailija
38/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen päätät koska olen saanut vastauksen kysymykseeni.

Siihen ei ole olemassa yhtä vastausta, sehän se on se pointti. Huomasitko kuinka kerroin että en halua jättää asioita taakseni, vaan ratkaista ne.

No miten ajattelit tuon ratkaista? Muuttaa miehen käytöksen mieleiseksesi? Nyt oikeasti kannattaa miettiä onko tuossa mitään järkeä, ratkaisu on sekin, että siirtyy seuraavaan mieheen, joka todennäköisesti on parempi: Niinkuin itsesanoit: olet seksiä hakemassa neutraalilla mielellä niin mitä ratkaistavaa tuossa sitten on?

Vierailija
39/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko todella tuntevasi minut muutaman viestin perusteella. Ihmiset ovat paljon monimutkaisempia. Huomaat sen kun kasvat hieman.

No jos olet yli 30, niin sitten tämä vasta onkin todella noloa.

Vierailija
40/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet yli 30, niin sitten tämä vasta onkin todella noloa.

Ahaa mielenkiintoista ja motiivisi haukkua on??

Lapsellista käytöstä SINULTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan