Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka olen tuntenut vuoden aina välillä estää minut ja sitten tulee takaisin

Vierailija
28.12.2023 |

Mies siis tekstaa minulle ja vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta erimielisyyden sattuessa hän heti estää minut. Nyt hän oli taas laittanut eri viestisovelluksessa viestiä klo 02 jälkeen yöllä. Hän ei käytä paljon alkoholia, mutta oli ilmeisesti jossain ollut myöhään.

Onkohan tällainen mies kiinnostunut, vai leikkii vaan jotain?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä onko mies kiinnostunut vai ei. Karsi tuommoinen epävakaa pelle elämästäsi niin voit paljon paremmin.

Vierailija
2/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, ja jos olisikin, haluaisitko oikeasti parisuhteeseen tuollaisen tyypin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riitelette? Aikuiset osaavat sopia erimielisyydet puhumalla.

Jos mies estää yhteydenpidon, niin miksi ihmeessä vastaat, kun hän ottaa yhteyttä.

Vierailija
4/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies estää yhteydenpidon, niin miksi ihmeessä vastaat, kun hän ottaa yhteyttä.

Koska minusta useimmat asiat nimenomaan voi sopia puhumalla XD

Hän vaihtaa aina viestisovellusta.

Vierailija
5/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa päättömältä. Jos olisi tylsää, vastailisin puutaheinää omaksi huvikseni. Vaikkapa että mitäs tässä, ollaan Markun ja Maikin kanssa kuumailmapallolennolla ja huomenna lähdetään Teron ja Tiinan kanssa maailmanympärimatkalle. 

Vierailija
6/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä onko mies kiinnostunut vai ei. Karsi tuommoinen epävakaa pelle elämästäsi niin voit paljon paremmin.

Näin olinkin tehnyt jo, mutta nyt alkoi taas kiinnostamaan mitä ihmettä hän tekee.

Viimeksi hän sanoi että katkaisee kokonaan yhteydenpidon. Vaatii aika paljon häneltä ottaa uudestaan yhteyttä. Joten mietin jos hän ihan oikeasti pitää minusta.

Vierailija
7/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole kiinnostunut muusta kun seksistä :D Haloo. Ja jos olis ja käyttäytyy tolla tavalla, en ymmärrä miks sua kiinnostaa häne aikeet.

Vierailija
8/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat hänen tehdä niin. Poista yhteystiedot ja estä kokonaan. Muista kunnioittaa itseäsi

Vierailija
9/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olinkin tehnyt jo, mutta nyt alkoi taas kiinnostamaan mitä ihmettä hän tekee.

Viimeksi hän sanoi että katkaisee kokonaan yhteydenpidon. Vaatii aika paljon häneltä ottaa uudestaan yhteyttä. Joten mietin jos hän ihan oikeasti pitää minusta.

Usko pois, ei pidä sinusta eikä kenestäkään muusta. Ailahtelevainen teini. Sinuna estäisin. Ansaitset parempaa.

Vierailija
10/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä buddhalainen ohje elämään: jos ikinä saat ihmisestä sellaisen kuvan, että olet häirinnyt häntä yhteydenotoillasi, älä koskaan enää ota yhteyttä häneen. Tämä siis on sinun omaksi parhaaksesi.

Vierailija
11/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jälleen hävettää olla nainen, siis miksi kuvittelet, että hän olisi OIKEASTI kiinnostunut sinusta. Piparin perässä se on. Älä lähde mukaan tuollaiseen pelleilyyn vaan estä se tyyppi elämästäsi itse. Sitten parin kuukauden päästä taas itketään, kun mies leikki tunteilla ja sinä ehdit jo rakastua ja blaa blaa.. nämä on juuri niitä varoitusmerkkejä, jotka itseasiassa ei enää tuon selkeämpiä voisi olla!

Vierailija
12/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole kiinnostunut muusta kun seksistä :D Haloo. Ja jos olis ja käyttäytyy tolla tavalla, en ymmärrä miks sua kiinnostaa häne aikeet.

Sen perusteella mitä olen kuullut, uskon että hän käyttäytyy näin epävakaasti kaikkia kohtaan.

Kiinnostaa vähän koska meillä on ollut ihan kivaakin yhdessä. Mutta nyt olen täysin neutraali, ei tekisi yhtään pahaa lopettaa kaikki hänen kanssaan.

Vierailija
13/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erimielisyys tuossa tarkoittaa? Tarkoittaako se että jompi kumpi on tietyllä kerralla erimieltä vai usein riita, vaiko eri toiveet? Aloittaako mies riidan tai kontrolloiva, vaativa? Vai sanotko sä jotain napakasti ja mies vetäytyy jonnekin luolaan? Juoko mies viikonloppuisin vai onko selvähkö ihminen? Ei tarvitse vastata tässä. Mutta toimiiko jokin harmonisesti yhteen tai luonteet. Minkälaisessa ajatusmaailmassa mies elää.

Vierailija
14/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän varmaan oikeasti on kiinnostunut, mutta ei ole kykeneväinen käsittelemään ristiriitatilanteita. Saattaa olla jopa jokin persoonallisuushäiriö (epävakaa?), mutta tämä nyt hyvin hataraa spekulaatiota. Tosi vaikeaa olisi saada tasapainoista parisuhdetta kasattua tuonkaltaisen ihmisen kanssa, vaikka ei se täysin mahdotonta olisi, jos hän itse kykene myöntämään haasteensa ja on valmis työstämään niitä. Siihen tarvitsisi ihan terapiaa.

Vierailija
15/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jälleen hävettää olla nainen, siis miksi kuvittelet, että hän olisi OIKEASTI kiinnostunut sinusta. Piparin perässä se on. Älä lähde mukaan tuollaiseen pelleilyyn vaan estä se tyyppi elämästäsi itse. Sitten parin kuukauden päästä taas itketään, kun mies leikki tunteilla ja sinä ehdit jo rakastua ja blaa blaa.. nämä on juuri niitä varoitusmerkkejä, jotka itseasiassa ei enää tuon selkeämpiä voisi olla!

Todellakin hävettää olla nainen, oletat juuri aika paljon asioita. Hän on hyvin tunteellinen ihminen.

Voit toki kertoa omat kokemuksesi, mutta älä tule olettamaan yhtään mitään.

Sanoinko että parisuhde kiinnostaa tämän ihmisen kanssa. No ei kiinnosta. Korkeintaan seksi.

Vierailija
16/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään miten homma toimii kun mies on komea ja "itsevarma" (oikeasti epävakaa ja itsekäs, tekee mitä huvittaa). Naiset sietävät mitä p*skaa tahansa.

Vierailija
17/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän varmaan oikeasti on kiinnostunut, mutta ei ole kykeneväinen käsittelemään ristiriitatilanteita. Saattaa olla jopa jokin persoonallisuushäiriö (epävakaa?), mutta tämä nyt hyvin hataraa spekulaatiota. Tosi vaikeaa olisi saada tasapainoista parisuhdetta kasattua tuonkaltaisen ihmisen kanssa, vaikka ei se täysin mahdotonta olisi, jos hän itse kykene myöntämään haasteensa ja on valmis työstämään niitä. Siihen tarvitsisi ihan terapiaa.

Jotain tällaista minäkin olen epäillyt ja vastauksena hänen myöhäiseen viestiin kysyin häneltä juuri jotain tähän liittyvää ihan vain nähdäkseni KUINKA hän vastaa. Olen itse aika rauhallinen yleensä, ehkä siksikin meillä aina toimii ainakin jonkun aikaa.

Tykkään yleensä selvittää asiat ihmisten kanssa, niin ei jää mitään mitä pitäisi katua. Samalla oppii itsestäänkin jotain.

Vierailija
18/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään miten homma toimii kun mies on komea ja "itsevarma" (oikeasti epävakaa ja itsekäs, tekee mitä huvittaa). Naiset sietävät mitä p*skaa tahansa.

Mistähän sinä tämänkin keksit XD

Täysin omasta päästäsi.

Vierailija
19/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minusta useimmat asiat nimenomaan voi sopia puhumalla XD

Hän vaihtaa aina viestisovellusta.

No jätä mies riitelemään yksikseen, älä vastaa viesteihin.

Vierailija
20/42 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella mitä olen kuullut, uskon että hän käyttäytyy näin epävakaasti kaikkia kohtaan.

Kiinnostaa vähän koska meillä on ollut ihan kivaakin yhdessä. Mutta nyt olen täysin neutraali, ei tekisi yhtään pahaa lopettaa kaikki hänen kanssaan.

Ei se silti muuta asiaa? Saatko ego buustia ajatellessasi, että henkilö kuka on epävakaa on kiinnostunut sinusta? Ja estelee sua sillon tällön ja tulee takaisin? Ootko itsetuhoinen vai mikä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan