*taapertajien sunnuntailiukkaat* (TOUKO)
Kommentit (9)
En eilen päässyt koneelle kun tein keikkaa töihin ja olin iltavuorossa, äsken kävin lukemassa pinon.
Miragella oli ollut ihana yllätys kavereilta!! ja nythän noi hieronnat tekee terää, mä pääsen kans loppukuusta kasvohoitoon kun sain sellaisen lahjakortin joululahjaks äidiltä:) Siihen kuuluu kans hartiahieronta..
Tänään olis sitten vielä keikkaa aamuvuoroon joten siksi kukun näin aikaisin täällä. poika on yleensä nykyään herännyt vasta kasin paikkeilla niin harvemmin näin aikaisin oon ylhäällä.
toivottavasti pikku-tyyppi ei mahakipu pahene vaan menee pois, tosi inhottavaa!! Jos se on vaan tällaista raskauteen liittyvää aamupahoinvointia ja ohimenevää..
No, taidan alkaa lähteä töihin,
t:minnis80 rv 19+4
Pikku-tyyppi: en minäkään saanut vauvelin painoarviota ultrassa. Rupesi kyllä kiinnostamaan näin jälkikäteen, kun muut olivat saaneet..
Tänne ei ihmeitä. Sunnuntaisiivoilen ja kohta lähen kauppaan, kunhan ne aukeais..
P + Toukka 23+ vai 24+?? ja isoveljet 2,5v ja 4,5v
Ja olis kyllä ollut mielenkiintoista verrata sitä muiden arvioihin!
Palapaistia syötiin juuri vatsat täyteen..
Kuntopyörälläkin on tullut sotkettua! =)
Ja mehujäätä syötyä!!!! ;)
-Alpukka rv23 &" Pinsku"
Pikku-tyypille vointia vatsataudin paranteluun.
Alpukalle tsemppiä kuntopyöräilyyn.
KOKO ARVIOSTA: ei meillekään ultrassa mitään sanottu mut sit katsoin ultrakuvaa ja siinä luki 256g. Lienekö se koko arvio...
KASVOHOIDOISTA: Sain joululahjaksi lahjakortin 200¿, ja kävin kampaajalla värjäyttämäshiukset ja kosmetologilla jalka- käsi ja kasvohoidosta. Oli aivan ihanaa ylellisyyttä. Suosittelen. Tosin mekaaniseen kasvonpuhdistukseen en mene ainakaan raskausaikana ei meinaa tee se vatsan jännittäminen ainakaan mulle hyvää. (Mekaaninen puhditusnipistelee ja tekee kipeää, sitten jännitää vatsalihaksia ynm...)
Mukavaa ja rauhallista sunnuntaita kaikille!
ki-ra 20+5
Häipyipäs taas eilinen varsinainen viestini, mutta tuskinpa siinä oli mitään " tärkeää" ;)
Aivan ihanat polttarit oli kyllä teistä yhdellä!! Rentoutta häävalmisteluihin, häsläyksestä ja ressistä ei saa kuin pahan mielen. Yrittäkää pitää pääasia mielessä siinä kaikessa (" ihana kun saan sinut puolisokseni tms." ), kukaan ei OIKEASTI muista himena suttaantuneita kutsukortteja tai vastaavaa;)
KOKOARVIOISTA: Ei ole saanut KOSKAAN missään vaiheessa raskautta. Eka kerralla se vähän jännitti (koin olevani pienilantioinen, mutta sillä ei näköjään ole mitään tekemistä asian kanssa:)), mutta nyt luotan, että jospa se samaa luokkaa on kuin edelliset, ja kun ongelmia ei ole ollut...
KANTOLIINASTA JA -REPUSTA: Ergo-reppu vuokrattiin esikolle reissun ajaksi, kun vauva oli 10kk. Ei tykästytty niin paljon, että olisi omaksi ostettu. Meinasi tarvita aina kaverin auttamaan reppuun laitossa ja poisotossa, jotta homma sujui turvallisesti venkulan kanssa. Ai niin, ja mullahan oli myös maha silloin, mikä hankaloitti repun käyttöä.
Toiselle ostin liinan, ja se oli aivan ehdoton muuton ja remontin aikaan! En käsitä, miten olisin muuten saanut pakattua ja vietettyä arkea sitten uudessa asunnossa pölyisillä lattioilla. Imetys onnistui myös pienen harjoituksen jälkeen. Sen jälkeen liina jäi kyllä käyttämättömäksi, kun vauva alkoi käydä painavammaksi ja oli se tukahduttavan kuuma kesäkin.
OM rv 21+3 tai 20+3
Mulla on mennyt ihan hermot tuohon Yahooseen, ei onnistu sivujen avaaminen :( Tylsää.
Koira innostu tänään liikaa, kun leikittiin esikon kanssa piilosta ja hyppäs suoraa mahaa vasten, 45kg raakaa lihaa masunpäällä ei tehny kauheen kivaa :(
Huomenna neuvola, ihanaa :)
Pikku-tyypille jaksuja masutaudin kanssa!
Täällä syötiin just peurapaistia, ai nami :) Ja jälkkäriksi Daim-jäätelöä!
Ihan vinkkinä teille, jos ette ole vielä kokeilleet, Aino-jäätelöstä mustikkapiirakka makua, se on taivaallista!!
Nyt valmistaudun niihin nimiäis-ristiäisiin.
Hyvät voinnit!
OP , Käpy 22+5 & " iivari" 1v4kk eikä 5 kk niinkuin oon tuossa muutamana päivänä seloillut...
Minäkään en siis saanut ultrasta mitään kokoarviota, eikä minun kuvissani ollut mitään jonka olisi kooksi voinut tulkita. Aikaisemmistakaan lapsista en kyllä ole saanut kokoarviota näin varhasessa vaiheessa, taisi olla vasta viikolla 30 tai 34.
Isommat lapset olivat tänään luistelemassa Rautatientorilla, itse jäin kotiin siivoamaan (lue laiskottelemaan) pienimmän kanssa. On kyllä kurjat säät! Lapset ovat aina aloittaneet luistelun joululoman jälkeen voimistelutunneilla, mutta nyt ei läheisellä kentällä ole jäästä tietoakaan, kun ei ole tekojäärata. Vähän tässä alkaa pelottamaan menevätkö hiihtolomasuunnitelmatkin ihan myttyyn, tarkoitus kun olisi lähteä Sappeelle laskettelemaan erään tuttavaperheen kanssa:(
Jotain piti kommentoida, mutta pää on ihan tyhjä.
Kolmeplusyks ja 23+4
Meillä tuli päivällä lunta, mutta tuskin kauaa pysyy, huomenna taitaa ne liukkaat sitten olla...
Tämä päivä on ihan vaan olla möllötetty, menin ' aikaisin' (klo 23, kun yleensä vasta 1) nukkumaan ja heräsin parin tunnin päästä. Unen päästä en sitten saanutkaan ennen klo 4, joten nukuin lopulta 12 asti :) Mies otti tytön ja vahti sitä, kun äiti koisas... Kerrankin näin päin...
Kokoarviosta on ollut puhetta... Kyllä siihen koneelle on kokoarvio ilmestynyt, kun mitat on otettu, mutta se on eri asia onko kerrottu/näytetty sitä. Eihän sitä välttämättä näe edes mittoja. Mulle nyt sanottiin, mutta en muista että olis aikaisemmin ollut mitään puhetta...
Pitäis nyt poistaa joulujutut, mutta ei oikein innosta. Ja kuka onneton puhui jätskistä, mun tekee nyt kauheesti sitä mieli... ;-P Taidan kohta tehdä ryöstöretken pakastimelle. :D NAM!!!
Eipä muuta kun sitä jätskiä...
Äippä rv 22 tasan
Tänne iski sit joku hiivatin mahapöpö =/ ja pahinta et ollaan viel mummolas ja vessa täytyy jakaa täl hetkel 3 muun kanssa, iski sit melkei kaikkiin. Oma muksu sit nuhas,TAAS!
Onneks ei okseta,mut tunne koko ajan kyl.
Hmm, jotain piti kommentoida..
Ainakin häistä ONNEA!!
Nimet keksin eilen,lopullisesti =) hyväksyykö ex ni toinen asia,mut en luovuta.. Kun ei ole viitsiny mua auttaa asias.
Vaakutuksia ei oo,tuskin on varaakaan.. =/
tota kokoarvio pinoa selaten huomas et kaikilt otettu painoarvio, meil ei. Jota ihmettelen kun luulis olevan tärkeä sen takia et ei mahu ku pieni ehkä tulee. Vai luulenko vain et ois tärkee tieto..
äh paljon oli mieles mut unohtu.. Palailen päiväl.
Rv 21+4