Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuorsaava mies ei suostu hakeutumaan hoitoon

Vierailija
27.12.2023 |

Vaikken voi nukkua hänen vieressään, koska kuorsaa. Niin paljon hän musta välittää. Ei hakeudu hoitamaan kuorsaustaan

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mä otin asumiseron niin saan nukkua.

Vierailija
2/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina tyynyä hänen kasvoileen niin kuorsaus loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita sitä kuorsausta joskus. Kerro, että se on sairauden oire. Eihän kuorsaaja itse tiedä kuorsaavansa.

Vierailija
4/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään yövuoroa niin saa rauhassa kuorsata menemään

Vierailija
5/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies vain piipahtaisi yksityisellä erikoislääkärillä lyhyesti ja maksakaa se. Ei pitkiä jonotuksia. Selviäisi onko ylipaino, nielurisat, kitarisat, allergia, astma, kurkkupurje, huono tyyny, patja vai mikä. Joskus oikea tyyny myös oikaisee niskan ja selän. Jos se on uniapnea, ehkä lekuri tietää mitä siihen. Ole miehen tukena, älä moiti, ole ystävällinen sanamuodoissa, kannustava. Voit mennä käytävälle lukemaan lehteä sillä aikaa kun mies käy lekurissa. Tai sitten ei. Entä jos se ei ole apneaa.

Vierailija
6/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies vain piipahtaisi yksityisellä erikoislääkärillä lyhyesti ja maksakaa se. Ei pitkiä jonotuksia. Selviäisi onko ylipaino, nielurisat, kitarisat, allergia, astma, kurkkupurje, huono tyyny, patja vai mikä. Joskus oikea tyyny myös oikaisee niskan ja selän. Jos se on uniapnea, ehkä lekuri tietää mitä siihen. Ole miehen tukena, älä moiti, ole ystävällinen sanamuodoissa, kannustava. Voit mennä käytävälle lukemaan lehteä sillä aikaa kun mies käy lekurissa. Tai sitten ei. Entä jos se ei ole apneaa.

En maksa miehen hoitoa. Maksakoot itse.

Vierailija
7/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tukeva ja kannustava vuosia. Tilasin ajan yksityiselle lääkärille. Ei mennyt ja minä jouduin maksamaan peruutusmaksun. Pakko oli siirtyä toiseen huoneeseen, että sain nukuttua öisin, koska en muuten jaksanut töissä. Seksi ja muukin läheisyys jäi pois pikku hiljaa. Lopulta siirryin toiseen asuntoon. Turhan saa kerjäämättäkin. 

Vierailija
8/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tukeva ja kannustava vuosia. Tilasin ajan yksityiselle lääkärille. Ei mennyt ja minä jouduin maksamaan peruutusmaksun. Pakko oli siirtyä toiseen huoneeseen, että sain nukuttua öisin, koska en muuten jaksanut töissä. Seksi ja muukin läheisyys jäi pois pikku hiljaa. Lopulta siirryin toiseen asuntoon. Turhan saa kerjäämättäkin. 

Hienoa, moni jää tyhjään parisuhteeseen ja on viimein katkera omaishoitaja. Maksakoon ukko omat omahoitonsa, jos ei tutkimuksiin edes ajoissa mene. Naiset älkää alistuko joka paikan piioiksi! Nauttikaa elämästä, kun sitä vielä on💝itsekseen pärjää hyvin. 

Vierailija
9/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Jossain vaiheessa totesin, että minä en siirry enää sohvalle nukkumaan, vaan mies siirtyköön jatkossa. Kuorsaa se vieläkin, mutta hakeutuipa tutkimuksiin.

Vierailija
10/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa isompi kämppä että voitte nukkua eri huoneissa.

Vierailija
11/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneet. Kuorsaukseen harvoin löytyy hoitokeinoja, ellei ole uniapnea. Laihdutus ja nielurisaleikkaus osalla voi auttaa.

Vierailija
12/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mene ja muutenkin ärsyttää niin ota ero.

On ihan hevletin tuhoisaa kärsiä vuosikaudet huonounisuudesta jonkun typeryyttään kuorsaavan lässerömiehen takia. Ja se mieskin kuolee ennenaikaisesti, koska kuorsailu kuormittaa sydäntä ja on pahimmillaan uniapneaa, joka altistaa aivot ja sydämen hapenpuutteelle. Tyhmistyy yö  yöltä kun aivosolut kuolevat. Jonain päivänä pettää pumppu.

Jos miehet menisivät lääkäriin kun niille tulee oireita, ne eläisivät pitempään. Ei tarttis kitistä ja uhriututa, voisivat nauttia eläkeiästään ja olemassa olevasta potenssistaan.

Vierailija
13/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneet. Kuorsaukseen harvoin löytyy hoitokeinoja, ellei ole uniapnea. Laihdutus ja nielurisaleikkaus osalla voi auttaa.

Eri asunnot.

Vierailija
14/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneet nukkumiseen, ei voi olla niin vaikeaa.

Kuka ylipäätään pystyy nukkumaan jonkun kanssa samassa sängyssä vaikka ei kuorsaiskaan.

Vierailija
15/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tietää kyllä kuorsaavansa ja epäilee itsekin uniapneaa, mutta ei mene lääkäriin kuin jalat edellä. Nukun korvatulpat päässä, että saan ainakin itse hyvät yöunet. Huoneita ei ole ylimääräisiä meillä.

Vierailija
16/16 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa isompi kämppä että voitte nukkua eri huoneissa.

Ei se kuorsaus ole pelkästään ääniongelma. Se voi olla myös vakava terveysongelma, mihin voi jopa kuolla.