Kuorsaava mies ei suostu hakeutumaan hoitoon
Vaikken voi nukkua hänen vieressään, koska kuorsaa. Niin paljon hän musta välittää. Ei hakeudu hoitamaan kuorsaustaan
Kommentit (16)
Paina tyynyä hänen kasvoileen niin kuorsaus loppuu.
Nauhoita sitä kuorsausta joskus. Kerro, että se on sairauden oire. Eihän kuorsaaja itse tiedä kuorsaavansa.
Ala tekemään yövuoroa niin saa rauhassa kuorsata menemään
Entä jos mies vain piipahtaisi yksityisellä erikoislääkärillä lyhyesti ja maksakaa se. Ei pitkiä jonotuksia. Selviäisi onko ylipaino, nielurisat, kitarisat, allergia, astma, kurkkupurje, huono tyyny, patja vai mikä. Joskus oikea tyyny myös oikaisee niskan ja selän. Jos se on uniapnea, ehkä lekuri tietää mitä siihen. Ole miehen tukena, älä moiti, ole ystävällinen sanamuodoissa, kannustava. Voit mennä käytävälle lukemaan lehteä sillä aikaa kun mies käy lekurissa. Tai sitten ei. Entä jos se ei ole apneaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies vain piipahtaisi yksityisellä erikoislääkärillä lyhyesti ja maksakaa se. Ei pitkiä jonotuksia. Selviäisi onko ylipaino, nielurisat, kitarisat, allergia, astma, kurkkupurje, huono tyyny, patja vai mikä. Joskus oikea tyyny myös oikaisee niskan ja selän. Jos se on uniapnea, ehkä lekuri tietää mitä siihen. Ole miehen tukena, älä moiti, ole ystävällinen sanamuodoissa, kannustava. Voit mennä käytävälle lukemaan lehteä sillä aikaa kun mies käy lekurissa. Tai sitten ei. Entä jos se ei ole apneaa.
En maksa miehen hoitoa. Maksakoot itse.
Vierailija kirjoitti:
Olin tukeva ja kannustava vuosia. Tilasin ajan yksityiselle lääkärille. Ei mennyt ja minä jouduin maksamaan peruutusmaksun. Pakko oli siirtyä toiseen huoneeseen, että sain nukuttua öisin, koska en muuten jaksanut töissä. Seksi ja muukin läheisyys jäi pois pikku hiljaa. Lopulta siirryin toiseen asuntoon. Turhan saa kerjäämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tukeva ja kannustava vuosia. Tilasin ajan yksityiselle lääkärille. Ei mennyt ja minä jouduin maksamaan peruutusmaksun. Pakko oli siirtyä toiseen huoneeseen, että sain nukuttua öisin, koska en muuten jaksanut töissä. Seksi ja muukin läheisyys jäi pois pikku hiljaa. Lopulta siirryin toiseen asuntoon. Turhan saa kerjäämättäkin.
Hienoa, moni jää tyhjään parisuhteeseen ja on viimein katkera omaishoitaja. Maksakoon ukko omat omahoitonsa, jos ei tutkimuksiin edes ajoissa mene. Naiset älkää alistuko joka paikan piioiksi! Nauttikaa elämästä, kun sitä vielä on💝itsekseen pärjää hyvin.
Tuttua. Jossain vaiheessa totesin, että minä en siirry enää sohvalle nukkumaan, vaan mies siirtyköön jatkossa. Kuorsaa se vieläkin, mutta hakeutuipa tutkimuksiin.
Hankkikaa isompi kämppä että voitte nukkua eri huoneissa.
Eri huoneet. Kuorsaukseen harvoin löytyy hoitokeinoja, ellei ole uniapnea. Laihdutus ja nielurisaleikkaus osalla voi auttaa.
Jos ei mene ja muutenkin ärsyttää niin ota ero.
On ihan hevletin tuhoisaa kärsiä vuosikaudet huonounisuudesta jonkun typeryyttään kuorsaavan lässerömiehen takia. Ja se mieskin kuolee ennenaikaisesti, koska kuorsailu kuormittaa sydäntä ja on pahimmillaan uniapneaa, joka altistaa aivot ja sydämen hapenpuutteelle. Tyhmistyy yö yöltä kun aivosolut kuolevat. Jonain päivänä pettää pumppu.
Jos miehet menisivät lääkäriin kun niille tulee oireita, ne eläisivät pitempään. Ei tarttis kitistä ja uhriututa, voisivat nauttia eläkeiästään ja olemassa olevasta potenssistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri huoneet. Kuorsaukseen harvoin löytyy hoitokeinoja, ellei ole uniapnea. Laihdutus ja nielurisaleikkaus osalla voi auttaa.
Eri asunnot.
Eri huoneet nukkumiseen, ei voi olla niin vaikeaa.
Kuka ylipäätään pystyy nukkumaan jonkun kanssa samassa sängyssä vaikka ei kuorsaiskaan.
Sama juttu. Tietää kyllä kuorsaavansa ja epäilee itsekin uniapneaa, mutta ei mene lääkäriin kuin jalat edellä. Nukun korvatulpat päässä, että saan ainakin itse hyvät yöunet. Huoneita ei ole ylimääräisiä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa isompi kämppä että voitte nukkua eri huoneissa.
Ei se kuorsaus ole pelkästään ääniongelma. Se voi olla myös vakava terveysongelma, mihin voi jopa kuolla.
Sama täällä. Mä otin asumiseron niin saan nukkua.