Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieroittautuminen

Vierailija
27.12.2023 |

Onko täällä joku vierottautunut onnistuneesti Olanzapiinista/Ketipinorista? Miten nukkuminen?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos? Kuinka kauan käytitte? Miten luontainen väsymys palautui?

Vierailija
2/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö täältä? 

Vierailija
4/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään yrittänyt vieroittautua, epäonnistuneestikin. 

Vierailija
6/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ketipinor koukuta

Vierailija
7/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ketipinor koukuta

Olen eri mieltä. 

Vierailija
8/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorin määräämisestä mihinkään muuhun kun äärimmäisiin psykoosikohtauksiin on käytä yhdet maailman isoimmat hoitovirhekäräjät ikinä, suomi on viimeisiä maita missä sitä määrätään näin holtittomasti, se aiheuttaa mm aivovaurioita ja hengenvaarallista riippuvuutta ja se ei ihan todistetusti vaivuta rem uneen vaan tajuttomuuteen joka sitten kivasti rikkoo ne aivot jotka ei enää ikinä nuku.

Vierailija
10/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin määräämisestä mihinkään muuhun kun äärimmäisiin psykoosikohtauksiin on käytä yhdet maailman isoimmat hoitovirhekäräjät ikinä, suomi on viimeisiä maita missä sitä määrätään näin holtittomasti, se aiheuttaa mm aivovaurioita ja hengenvaarallista riippuvuutta ja se ei ihan todistetusti vaivuta rem uneen vaan tajuttomuuteen joka sitten kivasti rikkoo ne aivot jotka ei enää ikinä nuku.

Paranenko edes jossain määrin?  ): (n.2v käyttö)

Vierailija
11/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paranenko edes jossain määrin?  ): (n.2v käyttö)

Miten lääkäri voi määrätä, jos tietää, että lääke tuhoaa unen? 

Vierailija
13/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voin enää tehdä? En pysty enää nukkumaan. 

Vierailija
15/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista annosta olet ottanut? Käsittääkseni annoksen hidas pienentäminen on paras ja turvallisin keino vierottautua. Itse olen muutaman kerran ottanut ketipinoria, joten siitä vieroittautumisesta ei ole kokemusta, mutta nukahtamislääkkeistä olen vieroittautunut. Englanniksi löytyy ainakin paljon vertaiskokemuksia netistä, Yhdysvalloissa tuota ketipinoria myydään nimellä Seroquel. 

Vierailija
16/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista annosta olet ottanut? Käsittääkseni annoksen hidas pienentäminen on paras ja turvallisin keino vierottautua. Itse olen muutaman kerran ottanut ketipinoria, joten siitä vieroittautumisesta ei ole kokemusta, mutta nukahtamislääkkeistä olen vieroittautunut. Englanniksi löytyy ainakin paljon vertaiskokemuksia netistä, Yhdysvalloissa tuota ketipinoria myydään nimellä Seroquel. 

Otin pahimmillaan 10mg asti Olanzapiinia (1v) ja 100mg asti Ketipinoria (1,5v). ):

Vierailija
17/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin pahimmillaan 10mg asti Olanzapiinia (1v) ja 100mg asti Ketipinoria (1,5v). ):

Ohessa atarax ja opamox. 

Vierailija
19/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohessa atarax ja opamox. 

Ennen yllä olevia käytin noin kuukauden Mirtazapiinia. 

Vierailija
20/83 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up