Huomaa että Ylilaudalta on valunut porukkaa tänne
Mutta Veeteillä ei ole valitettavasti koulua, joten heillä on aikaa mesota täällä 😐
Kommentit (42)
Naisena minä -Perttikin oli tänä aamuna paikalla.
Äiti ja poika yhdessä. Ehkä isäkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun pannaan galluppi pystyyn, Halla-aho on voittamassa pressanvaalit. Reaalimaailmassa hän on epäsuosituin ehdokas. Tästä voinee jotain päätellä.
Keskustelu on luonnollisesti mahdotonta tämän porukan kanssa, ellei sitten halua haukkua naisia. Heitä voi haukkua vaihtoehtoisesti pinnallisiksi bimboiksi, jos ovat nättejä, tai yököttäviksi riivinraudoiksi, jos ovat vähemmän nättejä.
Veeti13v monipeukuttaa. Siksi näyttää, että persut olisivat runsaasti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun pannaan galluppi pystyyn, Halla-aho on voittamassa pressanvaalit. Reaalimaailmassa hän on epäsuosituin ehdokas. Tästä voinee jotain päätellä.
Keskustelu on luonnollisesti mahdotonta tämän porukan kanssa, ellei sitten halua haukkua naisia. Heitä voi haukkua vaihtoehtoisesti pinnallisiksi bimboiksi, jos ovat nättejä, tai yököttäviksi riivinraudoiksi, jos ovat vähemmän nättejä.
Puiluetoimisto määrää mitä kirjoitamme tänne.
T:persut
Miesvihakiimanarttu raivoaa ties kuinka monetta päivää toisessa ketjussa. Kierrokset ovat kovat ressukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus oikeasti tehty puhelimella eikä pöytäkoneella??? Hyvä pojat! Edistystä!
Mummo ei osaa lainata😆
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me oikeasti olemme kauniita.
Vammaiset haluaisivat että palsta olisi yksin heidän. Hyvin tyypillistä.
Noo mää yleensä tuun näitä kavereita sanomaan lautaluuseriksi, aina tykkään kysyä niiltä miltä tuntuu olla vajaa päästä, iki neitsyet tai no jos joku on saanu, sen jälkeen dumpattu ja nyt ne on ikuisesti traumatisoituneita ja raukat ei oo kestäny sitä
Vierailija kirjoitti:
Ap on ylilaudalta itse kun tuntee sen käyttäjät noin hyvin
Mä joskus seikkailen (tai seikkailun) myös ylilaudalla. Ja olen tullut samaan tulokseen, sieltä on tullut porukkaa tänne. Ylilautaan kuuluu mm. tietty kielensä ja omat meeminsä, niistäkin tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme anonyymejä, me emme unohda, me emme anna anteeksi, me olemme internetin todelliset kasvot.
Mamma25v Keravalta.
Korjasin.
t. Sigmund
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus oikeasti tehty puhelimella eikä pöytäkoneella??? Hyvä tädit! Edistystä!
Voi viddu.. Luuletko olevasi hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ylilaudalta itse kun tuntee sen käyttäjät noin hyvin
Mä joskus seikkailen (tai seikkailun) myös ylilaudalla. Ja olen tullut samaan tulokseen, sieltä on tullut porukkaa tänne. Ylilautaan kuuluu mm. tietty kielensä ja omat meeminsä, niistäkin tunnistaa.
Aika itsevarmalta kuulostat tuon "tunnistamisen" suhteen. Myötistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanot meitä vammaiseksi? Miksi haukut muita?
Niin taitaa olla käynyt. Eivätkö voisi mennä juttuineen jollekin suljettuun hiekkalaatikkoon. Sanoma Media voisi tehdä heille oman jutun. Oppisivat kirjoittamaan yhdessä, toisaalta sanavarasto jää kyllä pieneksi. Mutta olisivat samalla hiekkalaatikolla tasavertaisina.
Ne kuvittelee että tämä on miesVauva palsta. Ei siinä, viihdyttävää kitinää näiltä pojilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot meitä vammaiseksi? Miksi haukut muita?
Valitettavasti kehitysvammaisten äly on korkeampi ku lautalaisten. Vaijaita ne vaan on
Vierailija kirjoitti:
Naisena minä -Perttikin oli tänä aamuna paikalla.
oliko oikein se postulaatti-Pertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus oikeasti tehty puhelimella eikä pöytäkoneella??? Hyvä pojat! Edistystä!
Mummo ei osaa lainata😆
mummon ei tarvi, sillä on fyffee