Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastelu tulee yleistymään

Vierailija
27.12.2023 |

Onhan se selvä että mitä enemmän hallitus leikkaa ja mitä vähemmän on töitä tarjolla jolla voi elää ja saa hyvän elintason ilman kouluttautumista (josta ei makseta palkkaa) niin varastelu, näpistely, ryöstöt yms. lisääntyvät. 

Sen jokainen voi nähdä mm. Yhdysvalloista, Brasiliasta kun turvaverkkoa ei ole.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010061883.html

Kommentit (469)

Vierailija
401/469 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös alkoholistit ottavat juoksukaljoja, eivätkä varasta nälkäänsä. Jos varastavat nakkipaketin, se johtuu siitä, että rahat meni jo kaljaan.

Vierailija
402/469 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työssäkäyvä puoliso erosi kirkosta. 

Koska mun ansiosidonnaista leikataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/469 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene ensi vuonna puolison palkasta kirkollisveroa. 

Vierailija
404/469 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkäiset voivat mennä ruokakassijonoon. Myymälävarkaat eivät varasta nälkäänsä. Enimmäkseen ovat kleptomaaneja tai narkkeja.

Siellä ei ole ruokaa kaikille tarvitselle. Avun tarve lisääntyy huimasti. Puhutaan miljoonista lähitulevaisuudessa.

Me rohmutaan punalapputuotteet kaupoista. 

Ei jää jaettavaa. 

Vierailija
405/469 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivät pitää jatkossa leipoa itse. 

Vierailija
406/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tutkimuskin asiasta tietysti tehty.

Taas ollaan syyllistämässä köyhiä suomalaisia. Kuitenkin rikkaat varastavat enemmän ja ihan säällisesti ja hyväksytysti. 

Vierailija
407/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea ei osaa mitään leipiä edes leipoa ja sekin maksaa tarvikkeineen ja sähköineen.

Saatikka perusruokaa laittaa.

Tacopellit ja pitsat tuntuvat olevan suosittua ruokaa.

Vierailija
408/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hallitus onkin typerä kuin mikä, ja toimiltaan kuin härkä posliinikaupassa, niin en näe järkevänä, että aletaan levittää tällaista iigorimaista asennetta.

Ettäkö hallituksen leikkaukset on syy kääntyä yhteiskuntaa vastaan, ja antaa itselleen lupa heittäytyä rikolliseksi? Ei todellakaan.

Tämä hallitus on hyvä hetki alkaa miettiä omia poliittisia valintojaan, ja miettiä ketä äänestää jatkossa, mutta ei ole hyvä hetki alkaa hölmöksi. Siinä voittaa vain Suomen viholliset.

Vierailija
409/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa asemassa jossa tiedän jos varastelua tulee tapahtumaan. Tein kyselyn työttömiltä ja muilta siinä asemassa olevilta niin lähes jokainen (97%) sanoi ettei tule varastamaan edes pahimmassa skenaariossa ja pahin skenaario oli jos kaikki tuet lakkaa, töitä ei ole ja hyvinvointivaltiota ei ole.

Ei siis huolta! Jokainen sopeutuu. Vapaaseen kenttään moni sanoi aloittavansa yrittäjyyden mutta rikollisuus ei ole mielessä. Tähän kyselyyn osallistui noin 3 000 ja kaikki oli satunnaisesti valittu työttömien ja huono-osaisten joukosta.

Kertoo siis hyvin suomalaisten ajattelun, toisin kuin tämä keskustelu.

Vierailija
410/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisessa asemassa jossa tiedän jos varastelua tulee tapahtumaan. Tein kyselyn työttömiltä ja muilta siinä asemassa olevilta niin lähes jokainen (97%) sanoi ettei tule varastamaan edes pahimmassa skenaariossa ja pahin skenaario oli jos kaikki tuet lakkaa, töitä ei ole ja hyvinvointivaltiota ei ole.

Ei siis huolta! Jokainen sopeutuu. Vapaaseen kenttään moni sanoi aloittavansa yrittäjyyden mutta rikollisuus ei ole mielessä. Tähän kyselyyn osallistui noin 3 000 ja kaikki oli satunnaisesti valittu työttömien ja huono-osaisten joukosta.

Kyllä, kuka tahansa voi kirjoittaa saman. Todellisuudessa lukemat ovat aivan muuta. Selviytysmisvaisto takaa sen, tämä maa on kaaoksessa.

Vierailija
411/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh. Erosin itse kirkosta jo viisitoista vuotta sitten, koska kirkollisvero on perseestä 

Vierailija
412/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kuka tahansa voi kirjoittaa saman. Todellisuudessa lukemat ovat aivan muuta. Selviytysmisvaisto takaa sen, tämä maa on kaaoksessa.

Te olette niitä jotka eivät usko vaalien lopputuloksiin, kyseenalaistatte rokotukset jne. 

Ymmärrä, kun kerron sinulle; te ette tule varastamaan tai tekemään rikoksia. Olette puhtaita pulmusia ja mielummin laitatte pyllyn pystyyn, jotta virkailivat voivat pamputtaa ja tunkea pampun syvälle sinne mihin aurinko ei paista kuin tekisitte rikoksia. Olette kuitenkin slaavikansan jatkojalostettua karjaa, ja siksi te ette kykene ajattelemaan ja monimutkaisiin suunnitelmiin sekä havaitsemaan kokonaiskuvia.

Vierailija
413/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule varastelemaan. Turhaa vänkäystä.

Vierailija
414/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttikieltoa voi jatkaa määräämättömiin ketjuttaen, mikäli asiakas jää uudelleen kiinni varkaudesta. Taas uusi porttikielto.

Ps. Suomessa kukaan ei varasta nälkäänsä. Syyt on kleptomania ja päihteet. Suomessa kukaan ei kuole nälkään.

Vierailija
415/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoon suuntaan on yhteiskunta meneillään. 

Pian alkanee yleislakot. Ehkä se pelastaa tilanteen. Älkääkä sanoko ettei siihen ole varaa - jos hallituksella on junaan varaa niin on varaa lakkoiluunkin.

Vierailija
416/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porttikieltoa voi jatkaa määräämättömiin ketjuttaen, mikäli asiakas jää uudelleen kiinni varkaudesta. Taas uusi porttikielto.

Ps. Suomessa kukaan ei varasta nälkäänsä. Syyt on kleptomania ja päihteet. Suomessa kukaan ei kuole nälkään.

Vielä.

Pian on. Valtio veloissaan ja leikkaa kaikesta niin sitten tilanne on tuo.

Vierailija
417/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta köyhille t. Kokoomus ja EK

Välitämme teistä todella paljon siksi leik...maksamme tukianne!

Vierailija
418/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislakko tulee kääntämään hallituksen pään

Vierailija
419/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei edelleenkään estä tuloa liikkeeseen. Sakot tulee, niitä ei kukaan ulosotossa maksa. Vankila taas olisi heille sama kuin tukien kanssa eläminen - erona se että vankila on 5 tähden hotelli.

Eli miksi haluat tietoisesti lisätä valtiolle kuluja porttikiellolla?

Vierailija
420/469 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei edelleenkään estä tuloa liikkeeseen. Sakot tulee, niitä ei kukaan ulosotossa maksa. Vankila taas olisi heille sama kuin tukien kanssa eläminen - erona se että vankila on 5 tähden hotelli.

Eli miksi haluat tietoisesti lisätä valtiolle kuluja porttikiellolla?

Veronmaksajana minua ei kiinnosta vaikka maksaisin 10% enemmän veroja jos teidät pellet laitettaisiin vankilaan pysyvästi. Tukia en halua maksaa senttiäkään eli kaikki veroni voi mennä poliisiin, oikeuteen, vankiloihin ja vartijoihin. Ne pitävät tämän yhteiskunnan turvallisena eivät tuet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi