Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttui kun täytit 50 v?

Vierailija
26.12.2023 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 12kg, olen elämäni kunnossa. Näin hoikka olen ollut joskus 25v viimeksi.

Muuten ei mitenkään... menkat jatkuu, voisivat jo loppua.

Toki ryppyjä tullut, mutta ainakin olen elossa 🤩.

Vierailija
22/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikätovereita on alkanut tippua. Useinpa vielä siitä syystä, että lääkäriin ei vain mennä. "En saatana mee kenenkään kopeloitavaksi, vaikka virtsaaminen on työn ja tuskan takana. Ellei oo nuori naislääkäri höhöhöhö", ja puolen vuoden päästä syöpädiagnoosi ja nopea lähtö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin 12kg, olen elämäni kunnossa. Näin hoikka olen ollut joskus 25v viimeksi.

Hieno juttu... aina puhutaan, että lihotaan... pitää vähentää syömistä.

Vierailija
24/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä niin eri vaiheessa  omat menkat loppuivat 41v eli melko aikaisin. Toiset posottaa pitkälle yli 50v. Kaiken maailman vaihtarioireet on onneksi loppu nyt 50v kun toisilla eivät vielä edes alkaneet.

Vierailija
25/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut miettimään mennnyttä elämää ja kaduttaa monet asiat, yritän tän vitutuksen kanssa pärjätä.

Vierailija
26/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä, tajusin tänään että elämä on siinä mielessä aika ironista, että mistään alkaa ymmärtämään mitään vasta yli nelikymppisenä. Alkaa ymmärtämään kuka on, mitä haluaa, miten työelämä toimii, miten ihmissuhteet toimii,,, ja kun tämän tason viimein saavuttaa niin hetken voi elää tätä syvän ymmärryksen aikaa ennen kuin aivot alkaa rapautua ja taantuminen alkaa ja kuolee pois. 🤔

Juurikin näin. Itselläni vähän sama ja huomasin kuinka ennen niin tärkeinä itseään pitävistä ihmisistä tuli minulle samantekeviä siis lähinnä työelämässä. Kuinka huomasin ettei minun tarvitse sietää heidän seuraansa tai kestää kaikkea sitä sosiaalista pakkosyöttöä heidän taholtaan. Tajusin myös mitkä asiat oikeasti ovat tärkeitä elämässä ja ne eivät olleetkaan raha ja kalliit esineet. Paljon sellaista muuttui mikä kuului oravanpyörään..sellaista se vanheneminen kai sitten on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi