Pitääkö nainen miestä pihinä, jos mies ostaa naiselle kenkiä spontaaniksi lahjaksi Alen loppurysäksestä?
Jos mies siis ostaa 100 euron kenkiä 20 eurolla pääosin siksi, koska ne ovat niin hyvässä tarjouksessa. Vai onko se hyvä vain asia, että mies hyödynsi tarjoukset?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyttömänä varmasti pitää. Jokainen tietää, että kengät pitää sovittaa ja ale-tuotteita ei tyypillisesti voi palauttaa.
Kengät voi myydä torissa voitolla, jos ne eivät sovi naisen jalkaan,
Kuka ostaa kenkiä kirpputorityyliin 🤢🤮
Olen tilannut verkosta kenkiä tutuilta merkeiltä, kun palautusoikeus on varmasti kunnossa.
Kengän ostaminen sovittamatta ilman palautusoikeutta on höhlää. Lisäksi minulla on aika tarkka maku, todennäköisimmin siis olisi tulossa harmillinen hutiostos. Suosittelen tosiaan soittamaan ja kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi itse valita kenkänsä? Riippuu miehen tuloluokasta. Normaalituloinen tai rahakas saattaa olla pihi. Halvalla ei saa aina kovin hyvää ja kestävää. Riippuu mitä se on. Ehkä monen kokeilemat saa 20e.
Alen loppurysäksestä voi saada laadukkaita sesongin viimeisiä kenkiä -80% alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi itse valita kenkänsä? Riippuu miehen tuloluokasta. Normaalituloinen tai rahakas saattaa olla pihi. Halvalla ei saa aina kovin hyvää ja kestävää. Riippuu mitä se on. Ehkä monen kokeilemat saa 20e.
Alen loppurysäksestä voi saada laadukkaita sesongin viimeisiä kenkiä -80% alennuksella.
Siellä myydään kylläkin kaikki ne kengät, joita ei kukaan halua. Yleisemmin ne kaikki heikkolaatuisimmat kengät, joita on aiemmin myydä ylihintaan. Usein jopa kohottavat hintoja ennen kuin laittavat myyntiin, jotta sitten nuo alehinnat vaikuttavat suurimmalta.
Eli ne 100e kengät on todennäköisesti olleet myynnissä johonkin 50e hintaan alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sortin autisti taas kyselee? Ei kävis mielessäkään ostaa naisystävälle kenkiä. Mistä sen tietää mitkä ovat jalkaan sopivat.
Minä ainakin haluan ostaa naiselleni lahjoja. Takkia tai housuja en ostaisi ilman sovittamista, mutta kengät voi mielestäni ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kertoa että olivat alennuksessa. Naisille pitää valehdella aina kun mahdollista monissa asioissa, muuten on pian pahoissa vaikeuksissa.
Voihan sitä sanoa, että sai edullisesti, niin tarttui matkaan. Säästyneillä rahoilla voi mennä vaikka ravintolaan syömään.
Naiset täällä vaahtoaa, että haluavat itse ostaa kenkänsä. Itse joskus totesin, etten halua naiseni ostavan minulle vaatteita, koska haluan sovittaa ne itse ja haluan tietyn näköisiä vaatteita. Tämä oli naisille suuri ulinan aihe, että kyllä he ainakin miehelleen vaatteita ostavat. Näissäkin asioissa ostaminen toisen puolesta näyttää olevan vain toisen sukupuolen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä myydään kylläkin kaikki ne kengät, joita ei kukaan halua. Yleisemmin ne kaikki heikkolaatuisimmat kengät, joita on aiemmin myydä ylihintaan. Usein jopa kohottavat hintoja ennen kuin laittavat myyntiin, jotta sitten nuo alehinnat vaikuttavat suurimmalta.
Eli ne 100e kengät on todennäköisesti olleet myynnissä johonkin 50e hintaan alunperin.
Olen käynyt katsomassa niitä kenkiä muulloinkin ja 100€ on ollut hintalappu. Kengät ovat aitoa nahkaa. Pikemminkin ne ovat normaalihintaisina liian kalliita ja kukaan ei osta niitä, jolloin ne on pakko laittaa alennukseen, jotta saadaan tilaa uusille kengille.
Käytettyä rahamäärää tärkeämpää lienee, että ne ovat oikeasti naiselle mieleisiä kenkiä. Eikä mitä tahansa, syyllä "ostin kun halvalla sain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt katsomassa niitä kenkiä muull
Sori vaan, mutta en usko satuiluasi. Tiedän sen verran kengistä ja kauppa-alasta, ettei aitoa nahkaa myydä 20e hinnalla alessa.
"Sori vaan, mutta en usko satuiluasi. Tiedän sen verran kengistä ja kauppa-alasta, ettei aitoa nahkaa myydä 20e hinnalla alessa."
Sori vaan, mutta hintalapun yhteydessä on toinen lappu, jossa lukee "aitoa nahkaa".
Pakko esittää itsenäistä naista :D Nainen, vaikka voit ostaa itsellesi kengät tai vaikka osaat avata itsellesi oven, ei se tarkoita että sun tarvisi. Opetelkaa vastaanottamaan, niinkun naisen kuuluukin.
Kengät ovat todella huono lahja, koska täysin sattuman kauppaa sopiiko se henkilölle. Koko numerot vaihtelevat paljon ja oikean kokoinenkin kenkä voi istua huonosti jalassa ja sitten on vielä makumieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyttömänä varmasti pitää. Jokainen tietää, että kengät pitää sovittaa ja ale-tuotteita ei tyypillisesti voi palauttaa.
Kengät voi myydä torissa voitolla, jos ne eivät sovi naisen jalkaan,
Kuka ostaa kenkiä kirpputorityyliin 🤢🤮
Luulisi jonkun ostavan aivan uudet ja täysin käyttämättömät kengät halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kertoa että olivat alennuksessa. Naisille pitää valehdella aina kun mahdollista monissa asioissa, muuten on pian pahoissa vaikeuksissa.
Olisin mielummin ostanut ne kengät kertomatta siitä, mutta oli pakko ottaa kuva niistä ja kysyä naiselta kannattaako ostaa ne kengät?
Ihan älytön kysymys taas. Jätä ap ne kengät sinne Cittarin alelaariin ja anna olla. Jos haluat ilahduttaa toista, niin osta vaikka lahjakortti kenkäkauppaan mieluummin.
Koko aloitus kuulostaa yhtä va jakilta kuin kotitreffimiehen aloitukset.
Shoppailu on se juttu. Jos mies kerta haluaa naisen kanssa shoppailla ja maksaa niin siitä vaan. Saa mies kantaa niitä shoppailu kassejakin.
Jos on tietty kenkämerkki ja malli, jota aina käyttää ja josta tietää, että sopii, niin sellaiset on fiksu ostos lahjana alesta.
Mitkä tahansa kengät, jos ei tiedä tarkkaan mitä nainen käyttää (merkki, malli, koko) tai naisella ei ole tuollaisia suosikkikenkiä, niin ei hyvä lahja.