Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupukin kuumalinja

Vierailija
26.12.2023 |

Hassuimmat, ihmeellisimmät sanomiset, sutkautukset ohjelmasta, joita muistat.

Tänä jouluna 4v. Lapsi vastasi kysymykseen että onko nähnyt tonttuja, et tonttu kävi tekemässä gaggakikkareen pottaan.

Yksi lapsi lauloi tänä jouluna käärijän cha cha cha biisin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kakkajuttu oli seuraava: lapsi sanoi että tonttu oli tehnyt kepposen, ja kakannut pottaan.

Ja soittaja taisi olla Savosta.

Itsekin olen, ja monenlaista huumoria ymmärrän, mutta olihan juttu tosi erikoinen.

Juu. Kysymys oli kumminkin et onko nähnyt tonttuja ja vastasi noin. Keppos sana oli unohtunut ap:lta. Pointti kumminkin oli oikein. 

Vierailija
22/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pukki ei oikein ole ajan tasalla

Lapsi: olen mennyt veteen jo kaulaan asti! (ylpeydellä)

Pukki: No mutta osaatkos sinä uida?

Lapsi: en (pettyneenä)

Pukki olisi voinut iloita ja kehua lasta siitä, että hän on mennyt jo kaulaan asti veteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan joskus 1990-luvulta kun joku tyttö kertoi, että hän ja hänen siskonsa eivät osanneet päättää, että mihin paikkaan joulukuusi laitetaan, niin heille sitten hankittiin 2 joulukuusta. Minä olin itse ehkä joku 12-15v silloin ja minun mieleeni tuli silloin, että miksi vanhemmat eivät tehneet niin, että olisivat hankkineet yhden kuusen ja laittaneet sen johonkin paikkaan, mihin he sen haluavat laittaa?

Vierailija
24/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lasten vitsien kerronta. Lapset eivät taida ymmärtää mitä "vitsi" tarkoittaa. Se yksi tyttö halusi kertoa vitsin: "Mitä eroa on joulupallolla ja joulutähdellä?" Pukki ehdotti, että tähdessä on sakarat. "Väärin! Tähti on isompi kuin pallo".

-Täh - tajusiko joku tässä olleen vitsin?

Vierailija
25/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi toinen nelivuotias, satamasta soitellut, sulatti oman sydämeni, kun kesken kaiken kiekaisi pukille "oi kiitos joulupukki kun toit minulle paketin!" tmv. Ihana vilpitön ja iloinen lapsi :)

Vierailija
26/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lasten vitsien kerronta. Lapset eivät taida ymmärtää mitä "vitsi" tarkoittaa. Se yksi tyttö halusi kertoa vitsin: "Mitä eroa on joulupallolla ja joulutähdellä?" Pukki ehdotti, että tähdessä on sakarat. "Väärin! Tähti on isompi kuin pallo".

-Täh - tajusiko joku tässä olleen vitsin?

No en ymmärtänyt et olisi vitsi. Eikä se ollut. Ihan kuin yleinen tietovisailu kysymys olisi ollut. Jotkut lapset ei näytä ymmärtävän mikä on vitsi. 

Vierailija
27/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi toinen nelivuotias, satamasta soitellut, sulatti oman sydämeni, kun kesken kaiken kiekaisi pukille "oi kiitos joulupukki kun toit minulle paketin!" tmv. Ihana vilpitön ja iloinen lapsi :)

Joo🙂

Vierailija
28/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubbb

Vierailija
29/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDD

Vierailija
30/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö mun käskee 7v. lastani soittamaan ohjelmaan ja laulamaan juodaan viinaa kappale? Menisikö läpi.. No en todellakaan niin tekisi.

Vierailija
31/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman taso laskenut. 

Vierailija
32/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ohjelmaan lähettämät kuvat olivat kivoja, ainakin ne mitkä ehdin puuhailuiltani nähdä. Joulunpunaisiin puetut vauvat ja Korvatunturille matkalaukun kanssa menossa ollut pikkutyttö. Ja ihan paras oli tonttulakkipäinen minipossu. Sitä nauroin ääneen. Meillä ei enää ole pieniä lapsia, mutta telkkua pidetään auki koska ohjelma tuo tunnelmaa aattoaamuun. 

Vierailija
33/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa lässytystä koko souvi.

Vierailija
34/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se 4v. lapsi keksi ihan omasta päästään sen kakkajutun tai vanhemmat käskenyt sanomaan noin. Ihan älytön vastaus kumminkin jouluaiheiseen kysymykseen. 

Sanos muuta. 

Vierailija
36/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa jostakin hauskaa kun lapsi laitetaan sanomaan jotain pökäle juttuja töllöön. 

Vierailija
37/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä et lastenohjelmassa tollaisia puheita annetaan kuulua, olkoot miten lasten suusta tulleita. 

Vierailija
38/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaikki lasten suusta kuultuna on hauskaa viihdettä, no ei ole. Ihan eri asia on sutkauttaa asioita perhepiirissä tai telkkari ohjelmassa. Niissä on eroa, vaikka joku toisin asian kokee. 

Olen samaa mieltä. Lapsille pitää opettaa tapoja, mitä on hyvä puhua ja missä. 

Vierailija
39/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne ohjelman tekijät ja juontajapukki voivat estää sen, että lapsi päättää kesken kaiken kertoa kakkavitsin? Tuo ohjelma tulee suorana, ei siitä saa leikattua huonoja kohtia pois. Suorassa lähetyksessä välillä sattuu sitten huonojakin vitsejä, mokia ja juttuja, koska olemme ihmisiä. Cha Cha cha:sta nyt varmaan tiesivät ennen kuin lähetykseen päästivät. Kaiketi vähän kyselevät etukäteen, että kuka soittaa ja mitä haluaa mahdollisesti esittää. Ei silti mielestäni lähetystä pilannut.

Vierailija
40/74 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne ohjelman tekijät ja juontajapukki voivat estää sen, että lapsi päättää kesken kaiken kertoa kakkavitsin? Tuo ohjelma tulee suorana, ei siitä saa leikattua huonoja kohtia pois. Suorassa lähetyksessä välillä sattuu sitten huonojakin vitsejä, mokia ja juttuja, koska olemme ihmisiä. Cha Cha cha:sta nyt varmaan tiesivät ennen kuin lähetykseen päästivät. Kaiketi vähän kyselevät etukäteen, että kuka soittaa ja mitä haluaa mahdollisesti esittää. Ei silti mielestäni lähetystä pilannut.

Siellähän on niitä tonttuja, jotka vastaanottaa ja seuloo puheluita/esi haastattelee, (mm. Kiusanteon torjumiseksi) pieniosa puheluista tulee vaan pukille, suurinosan puheluista tontut hoitaa. Toki mokia yms sattuu, ei sitä varmaan kukaan fiksu kiistä muuksi. Miusta olisi hyvä että huoltajat kertoisi lapsille etukäteen mitä ja miten telkkari ohjelmaan puhutaan ja et oltaisiin lähellä kun lapsi puhuu puhelimeen, varsinkin kun kyseessä joku 4v. Joka ei vielä ymmärrä kuinka toimitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä